Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det har lenge vært stille fra denne kanten med tanke på blogger, men en liten samtale internt i GR-redaksjonen fikk meg til å tenke på en ting. Hva er de tre mest skuffende spillene i min spillverden? Man kan vel kanskje kalle det bekymringsverdig at jeg ikke hadde noen problemer med å finne alternativer til å putte på denne listen...

Jeg velger her å legge ut bunn tre uten noen spesiell rekkefølge, da de deler sisteplassen rimelig greit sammen egentlig.

Verdun
I påvente av Battlefield 1 og en spillverden fra første verdenskrig gledet jeg meg som et lite barn til julaften å prøve dette spillet. Jeg hadde ikke sett så mye av det, men de få skjermbildene jeg hadde sett var fristende nok. Det er unødvendig å si så mye mer, da min personlige anmeldelse kan leses ved å trykke på linken til spillnavnet over her...

NHL 15
De fleste som har lest hva jeg har skrevet vet at jeg er hockeyfrelst. Jeg lever av, bokstavelig talt som ansatt i Nidaros Hockey, og ånder for ishockeysporten. Den årlige NHL-utgivelsen er derfor et høydepunkt hver september, men i 2014 ble jeg direkte sint. Hadde lenge gledet meg til at NHL-serien endelig skulle komme på såkalt "Next generation" konsoller (PS4 og XB1), men ble i stedet servert en dårlig demo av et spill som fokuserte mer på at draktene skulle svaie på isen, enn at spillet skulle være spillbart. Linken til spiller går til min personlige anmeldelse skrevet her på GR før jeg hadde tredd inn i rekken som anmelder, så må bare beklage at den ikke er grundigere, samtidig som det er null grunn til å utdype mer, egentlig.

WRC 5
I likhet med NHL-serien har jeg alltid vært fan av rallyspill. Igjen var også gleden stor for at det skulle komme et nytt spill i WRC-serien til next-gen konsoller. Og igjen ble skuffelsen stor. Spillet som introduserte oss for Casper-steiner og Chuck Norris-busker, og med en kartleser som uttrykker større bekymring for kjøringen og helsa di enn din egen mor. Min anmeldelse av dette kan også leses ved å trykke på linken over.

Det finnes selvsagt flere spill som har skuffet, men som ikke kommer på denne listen. "Dishonorable mentions" kan gå til Gran Turismo 4 Prologue, Rory McIlroys PGA Tour og Battlefield Hardline.

Hva er dine største skuffelser?
Every day is a good day to hockey
  • 0
Holder på med Breath of the Wild nå, og det var tydeligvis det beste siden antibiotika. Jeg skjønner det ikke. Syns hittil ikke det er noe særlig.
  • 0
Siterer Daniel Andersen:
"Dishonorable mentions"


Apropos, husker Dishonored som svært skuffende.
  • 0
Two Worlds, Inversion og..eh... The Last of Us. Ville så veldig gjerne like det, men jeg hater gameplayet over alt på jord...
  • 0
Jeg pleier sjelden å bli skuffet over spill. Vet ikke om det er fordi jeg er flink til å plukke ut de spillene jeg vet kommer til å falle i smak. Eller om det er fordi jeg unngår de spillene jeg ser på som potensielle bananskall.

Men jeg har da noe skivebom jeg også. Thief, Assassin's Creed: Unity, J-Stars Victory VS, samtlige Call of Duty-spill etter MW3...

Jeg synes heller ikke Horizon Zero Dawn var like fantastisk som alle andre skal ha det til. Det samme gjelder delvis Breath of the Wild, men det er fortsatt for bra til å være i nærheten av noen skuffelse.
  • 0
Er litt som Anders her spesielt de senere årene at jeg går sjelden på et skuffende spill. Men, det har vel vært noen. Og selv om det er skuffelser betyr ikke at de er helt dritt allikevel.

Dog jeg var relativt skuffet av batman arkham knight, syns det er greit, men fikk ikke samme følelsen som jeg gjorde med Asylum eller City.
Kan også ta med mw3, men det er i en viss grad jeg syns black ops var det siste enkelig gode cod spille jeg spilte, jeg likte mw3, men det var et lite stykke eller to unna å være der mw2 var i den forstand at jeg spilt mw2 utrolig mye, spilte mw3 en del, men en bite liten skuffelse var det nok.

Fallout 4 ble jeg skuffet over ,men jeg sitter med en følelse av at mye av det tilfellet er min skyld i den forstand at jeg ble mett over hvor ubalansert det føltes på hard , gir mening? Har derfor uansett skaffet goty edition på ps4 å har tenkt å ta det opp igjen, å prøve det med litt blanke ark og ikke forvent at det er fallout 3, new vegas eller for den grunn nr 2.

Ellers så kommer jeg ikke på så mange , kanskje som jeg nevnte eller var innom i bloggen min, tlou, men det var vel litt fordi jeg syns det var forutsigbart, ikke føltes som det og det, men mye av mine problemer med det har jeg ignorert fra 2016 og utover og spesielt i år når jeg fullført grounded, kan enkelig ikke si at det skuffet lenger , jeg vet enkelig ikke om jeg helt kan si det i utgangspunktet heller, jeg runnet det tross alt to ganger i 2013, men syns kanskje ikke det var så bra som mange skulle ha det til, nå derimot så syns jeg vel enkelig at det antakligvis er så bra som folk skal ha det til

Kan vel også legge AC 3.

Skal også sies at selv om det ikke kanskje var en direkte skuffelse at Gta v eeller gta generelt antakligvis ikke er noe for meg med mindre vi spiller mp coop, men, jeg ble vel heller ikke direkte skuffet. Men, jeg skjønner jo hvorfor folk virkelig liker gta v.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!