Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

E3 er visst i full gang. Stedet hvor spillskaperne vil vise sine nye spill og hvor vi gamere går amok. Personlig har jeg aldri vært på E3, men utifra det jeg har sett på videoer og bilder så er det nok slik. Skapernes store reklamested. Som hånden med en godbit i som viftes forran en hund. Og vi har alle våre forhåpninger. Vi er alle kjøtere som lystrer våre mestere.

Selv har jeg fulgt E3 via alt fra lesbare nettsider og Youtube. Det er en høydare å se hva vi har i vente.

Bethesda har gjort mest inntrykk på meg så langt av det jeg har fått med meg. Joda, de skal kaste ut et nytt Fallout, hvilket sikkert blir råtøft, men for meg så er det EN ting som virkelig får adrenalinet på gli. Ja, riktig; et nytt kapittel i The Elder Scrolls.

Teaseren de viste er grunn nok til å helle bensin på Todd Howard, kaste han ned i en søppelsjakt full av zombier og sende ned en brennende fyrstikk like etter. Hvorfor? Jo...for hvordan i h$#@** kan man være så slem å bare vise noen få sekunder, med landskap og en logo? Ja, og med det velkjente soundtracket! Jeg vil se mer!!!!!!! Jeg kjenner det klør i kroppen. Jeg vil se meeeer!
He, he.

Slik er det. Neida, ønsker ikke Howard påtent, men jeg vil bare skru tiden frem til den dagen at spillet er på min egen skjerm og jeg kan tre inn i neste kapittel av en av mine største favoritt-spillserier. Jeg håper virkelig ikke det er lenge til de gir det ut.
Derfor er det slemt og vise oss et så lite klipp, ei heller noen dato eller info rundt hva vi kan vente oss.
Det er vel slik det skal være.
Men jeg tror nok det er lenge til vi får det ferdige spillet enda. Desverre.

Jeg tror ikke jeg er den eneste som venter på nytt Elder Scrolls. Må jeg minne om min tilknyttning til Morrowind? Tror ikke det. Men jeg gjorde aldri mye quester i det. Men spilte det myyyyyyeeeee. Ofte spiller jeg spill på litt annen måte enn de skal. Jeg samlet ting og tang i spillet, drepte de jeg følte for og laget meg hus her og der. Oblivion derimot, der fullførte jeg det meste av quester og hele storyen. Henger litt etter med Skyrim enda, men det virker som om jeg har god tid enda før TES 6 er her. Må nok ta meg tid til å fordype meg i Skyrim, hvilket jeg har prøvd flere ganger. Det er for mektig.

Men Todd Howard er en kul fyr som virkelig vil gi oss gamere det vi ønsker. Fallout 76 kommer ut 14 November i år. Ok, tenkte jeg, dette blir vel ikke noe mer nytt enn hva man har sett før. Men joda, det blir det. Det nye Fallout kommer jo med mulighet for Live! Det følte jeg manglet i Fallout 4. Dette blir nok meget gode saker. Og man kan bygge baser som i F4, men her kan man bygge hvor som helst! Dessuten er kartet 4X så stort som i F4. Jeg tror jammen jeg må legge unna litt gryn til å få kjøpt Collectors Edition hvor man får med kart som lyser i mørket og den velkjente Power Armor hjelmen. Ja, den kan faktisk brukes! Megakuuult!!!!!
Også må jeg si at traileren med sangen "West Virginia, Country Roads Take Me Home" var kul da.

Dessuten er Fallout Shelter nå tilgjengelig gratis på Switch og PS4. Ikke at det brydde meg så mye da jeg ikke helt fant smaken på det, men bra for de som liker det.
Dessuten skal de visst gi ut et rombasert RPG ved navn Starfield, selskapets nye spillserie på 25 år eller noe sånt :) Desverre var det lite info rundt spillet.


Så det er det jeg har fått med meg så langt fra Bethesdas E3 i år.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!