Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Selvkritikk er på sin plass. Noen ganger spørr jeg meg selv; er jeg verdens dårligste gamer???

Noen spill plages man med. Av ulike grunner. Jeg sikter atter en gang til CUPHEAD. Dette er visst ikke et spill mine ferdigheter kan oppnå.
Joda, nå har jeg lært at man kan bruke to typer skudd. Både til fots og i fly.
Alt jeg burde visst ble fortalt tidlig i spillet.
Huskeregel er altså; ikke trykk over tekst du tror ikke inneholder noe viktig bare fordi det ser kjedelig ut.
Mulig jeg har en form for dysleksi når det kommer til lesing av kjedelig stoff.

Jeg har nå kommet halvveis, 58% er ferdig av Cuphead. Min bror som har fullført hele 100%, altså hele spillet, har dødd 100 ganger tilsammen.
Jeg ante ikke at man kunne skjekke dette i dammen/fontenen men det gjorde jeg.
Joda, jeg visste jeg hadde dødd mange ganger....men ikke så mange...

799 ganger!!!! Se bildet om du tror jeg juger. Og jeg er bare litt over halvveis!
Noen som husker jeg skrev at jeg ikke visste at man måtte ta bossene på regular for å få kontrakter? Fantastisk! Ikke for en som sto og trippet forran døren til siste bossene og som hadde gjort alt på simple-modus. Er så vidt i gang med andre levelene!
Hva blir total sum dødsfall når (eller hvis) jeg runder spillet, mon tro???

Jaja, selvtilliten er atter sønderknust.

Ha en fin natt videre!

Hilsen verdens dårligste gamer!

:)
  • 0
Nah, du er ikke dårligst! De dårligste er nemlig de som gir opp, og det har du ikke gjort, har du vel? Dessuten lærer ikke alle like fort, så det betyr ikke at du ikke kan bli bedre i Cuphead enn broren din, men du trenger kanskje litt mer tid. Stå på, dette klarer du!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Må da kun være positivt når du klarer et level. Mestringsfølelse over skills any day.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!