Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siden jeg lagde kontoen på GR så jar jeg vært veldig interessert å lage blogger og sånt. Jeg kjeder meg og har lyst å utvikle meg skjøl som person (skrive ferdigheter også).

Kan jo lage dokumentarer, artikler, og anmeldelser av media. Jeg kan jo skrive om ting som jeg finner på nett om forskjellige kulturer, Memes , mote eller fandoms (what?). Kan skrive om meg kjøl, hva jeg holder på med, Bergen (kjøpe senterne i byen) for eksemplet. Snakke om mat?
Savn av etter hund og klasse venninne.

Noen Ideer for hva jeg kan lage blogg om?
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Blogger er som regel best når man ikke planlegger for mye på forhånd, men heller venter til en ide dukker opp. Da kan teksten flyte ut av fingrene, og man får som regel et mer interessant og levende resultat.
Hvertfall basert på min erfaring for noen år tilbake, når jeg fremdeles skrev tekster.
  • 0
Skriv en blogg om hvorfor du mener jeg bør bli moderator, er du snill!
  • 0
Er det noe du vil kommentere der ute? Et eller annet du vil diskutere?
  • 0
Hei jeg har holdt på med så mye att jeg ikke hadde tid til å svare.

Siterer TK Art:
Blogger er som regel best når man ikke planlegger for mye på forhånd, men heller venter til en ide dukker opp. Da kan teksten flyte ut av fingrene, og man får som regel et mer interessant og levende resultat.
Hvertfall basert på min erfaring for noen år tilbake, når jeg fremdeles skrev tekster.

Jeg hadde så mye tanker så jeg lagde denne bloggen for att folk kunne komme med forslag.

Siterer Jeppzki:
Skriv en blogg om hvorfor du mener jeg bør bli moderator, er du snill!

Kan sikkert lage et avsnitt spesielt for deg.

Siterer Kristian:
Er det noe du vil kommentere der ute? Et eller annet du vil diskutere?

Vi kan snakke om masse rart.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Slik jeg ser det er det viktigste å finne noe du motiveres av å skrive om. Da kommer motivasjonen og viljen til å yte det lille ekstra for å gjøre det bra av seg selv. Det er ikke noe du må brenne for med intensiten til tusen brennende soler, men hvertfall nok interesse til at du kan skrive noe fornuftig og bra om det. Nøyaktig hva er helt opp til deg! ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!