Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er vel ingen hemmelighet at deltagelsen på forumet her på GR har gått betraktelig ned de siste årene. Jeg velger å tro at The Heretic og den gale diktatoren Tor-Erik har mesteparten av skylda for dette. Men nå er det heldigvis slik at begge to har i praksis forsvunnet fra forumet, så det finnes ingen unnskyldninger for inaktiviteten som rår her inne. Jeg har derfor laget en liste over en rekke tiltak som redaksjonen kan gjøre for å øke aktiviteten. Jeg bør spesifisere at dette er forslag til hva som kan bli gjort, og at det er ikke anbefalt å gjennomføre alle sammen. Helst bør vel Suzanne sette ned en synergikommisjon som kan komme til enighet i fellesskap om hvilke tiltak som er best.

1. Gamereactor bør skifte navn til Bluesreactor og begynne å skrive om blues istedenfor spill. Jeg sitter på ganske sikre markedsanalyser som sier at spill og "gaming" holder på å gå ut av popularitet, og at blues kommer til å bli den neste store "tingen".

2. Jeppzki bør bli moderator. Jeg har skrevet flere blogger om dette allerede og føler jeg har kommet med mer enn gode nok begrunnelser til hvorfor dette bør bli en realitet.

3. Kjønnet til brukere bør bli enda mer tydeligere i forumet. Jeg foreslår at kjønnet til brukerne er det som står først og med størst skrift og så kan brukernavnet stå i parentes bak som f.eks. slik: GUTT (Jeppzki). Dette tror jeg vil skape et mer inkluderende, ikke-diskriminerende og mangfoldig brukersamfunn, i tillegg til at det vil oppmuntre jenter til å melde seg inn!

4. Alle innlegg bør ha en grense på kun 20 tegn. Twitter er berømt for å ha en grense på hvor mange tegn man kan bruke i en "tweet", og dette har vist seg å være en suksess som virkelig oppfordrer til intellektuelle og nyanserte debatter. Jeg sitter derimot på forskning som tilsier at Twitter har satt grensen for høyt og at det er en maksgrense på 20 tegn som faktisk skaper de beste diskusjonene.

5. Gjør annonsene mer plagsomme. Alle elsker plagsom reklame, hvorfor ikke ha mer av det?

6. Gamereactor bør lage sin egen youtube-kanal. Youtube har blitt meget populært den sista uka, da særlig kanaler som legger ut videoer av katter. GR bør hoppe på denne trenden og lage sin egen katte-kanal.

7. Økt eksponering på VG. Vg.no er en av norges mest leste nettaviser, og det er uten tvil en uhorvelig masse med fremtidige brukere å hente der. Mitt forslag er ikke å reklamere på siden, siden det koster penger, men heller at Suzanne pluss noen andre gjør noe såpass kriminelt at vg bare må skrive om det. Jeg foreslår bankran. Eller kannibalisme.

8. Selg all privat data dere sitter. facebook har den siste tiden fått voldsom oppmerksomhet på grunn mislighold av den enorme mengden med privat data de sitter med. Jeg foreslår at GR også kaster seg på hypen ved å selge all den informasjonen dere sitter på om brukerne til høystbydende. Pengene dere tjener på dette salget bør umiddelbart gå til document.no mot at de skriver flere vennlige artikler om GR. Det er det vi kaller for en vinn-vinn.

9. Skift brukernavnet på Glorfindel til Toskfindel. Tro meg, dette vil dere tjene på i det lange løp.
hvor er gymlærer anders sin historie jeppski.
  • 0
Du er en syk, syk mann, Jeppzki
  • 0
Jeg liker ideene dine. Ble visst over 20 tegn det...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Hei jeg er ganske ny her, det min mening om det du mener.
1: Ikke påtale att GR blir musikk anmelder igjen.
2: Kanskje vis du vil, så må du vise med respekt og lidenskap.
3: Mmmhhh, interessant. Spurte på noen forumer hvilke kjønn folk hadde og de sa att de var helikopter.
4; Nope.
5.Noen av de ganske glictha helt, nei.
6: De kunne ha organisert seg litt bedre da.
7:

8: Ho hoho, her lukter jeg søkmål på lang vei.
9: Stakkars fy, ikke vær så mot ham.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Siterer taska:
hvor er gymlærer anders sin historie jeppski.


Vi får se om jeg ikke klarer å spy ut neste del snart da, hvis det er stemning for det.

Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Du er en syk, syk mann, Jeppzki


Er ganske sikker på at jeg er frisk som en fisk altså! Skal til legen neste fredag, kan si ifra.


Siterer Taktikkeren:
Jeg liker ideene dine. Ble visst over 20 tegn det...


Ja, her ser vi et g
  • 0
Var 100% sikker på at dette var en aprilspøk før jeg registrerte datoen.
Er du schizo eller noe sånt?
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Er du schizo eller noe sånt?


Nei.
  • 0
Søt1. Begynn med å bli mer aktiv selv først du : *
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Søt1. Begynn med å bli mer aktiv selv først du : *


Bare hvis jeg får betalt 1 øre for hvert ord jeg skriver.
  • 0
1. Blues er for snevert, jeg tenker vi går for noe litt mer mainstream som Chap-Hop eller Chiptune.

2. Du kan bli assistant to the regional moderator.

3.A/S/L i alle brukernavn, så får vi det ut av verden.

4. Alle innlegg MÅ være 10 000 tegn.

5. Alle annonser starter nå med en tåkelur-lyd, har innlagte jumpscares og laster seg automatisk ned på maskinen din hvis du trykker på dem ved et uhell.

6. Catreactor venter på godkjenning.

7. Skal begynne å trykke mine egne penger så slår jeg to fluer i en smekk. Har allerede hatt trynet mitt i Dagens Næringsliv så har kommet et stykke på vei.

8. En nigeriansk pris sa han skulle gi meg en masse penger. trengte ikke å gi han noen data heller, bare kontoinformasjonen min.

9. I have the power...
Siterer Suzanne Berget:
1. Blues er for snevert, jeg tenker vi går for noe litt mer mainstream som Chap-Hop eller Chiptune.

2. Du kan bli assistant to the regional moderator.

3.A/S/L i alle brukernavn, så får vi det ut av verden.

4. Alle innlegg MÅ være 10 000 tegn.

5. Alle annonser starter nå med en tåkelur-lyd, har innlagte jumpscares og laster seg automatisk ned på maskinen din hvis du trykker på dem ved et uhell.

6. Catreactor venter på godkjenning.

7. Skal begynne å trykke mine egne penger så slår jeg to fluer i en smekk. Har allerede hatt trynet mitt i Dagens Næringsliv så har kommet et stykke på vei.

8. En nigeriansk pris sa han skulle gi meg en masse penger. trengte ikke å gi han noen data heller, bare kontoinformasjonen min.

9. I have the power...


Kom igjen da! Plz!
For min del kan du gjerne bli moderator.

Men vi kan ikke for reven.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Her var det mange gode tips. Håper ledelsen vurderer noen av rådene dine.
For her må man ta grep, før det er for seint.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Mange viktige saker som blir tatt opp her (mest av alt nr.9) vil bare uttrykke min fulle støtte til disse tiltakene (da spesielt nr.9).
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
Mange viktige saker som blir tatt opp her (mest av alt nr.9) vil bare uttrykke min fulle støtte til disse tiltakene (da spesielt nr.9).


Unnskyld, hva behager?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Unnskyld, hva behager?

Hmm?
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!