Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg heter Mats og kommer fra Bergen. Jeg utdanner meg som kok, glad i dyr , filmer/TV-serier og min favoritt hobby er å spille video spill. Vært hardcore gamer siden 2000 tallet, min første konsoll var PS2 som jeg fortsatt har (som har blitt veldig støvete).

Jeg liker spill med god historie, gameplay, høy frame rate og oppløsning. Jeg har spilt så masse spill att jeg ikke vet helt hva som er mine favoritter spill. Jeg spille for disse dagene Destiny 2 og Final Fantasy 10 på PS4. Jeg skal plukke opp Far Cry 5 på Gamestop når Påske ferien er ferdig.

jeg ganske selvopptatt, glad i penger og «ganske politisk korrekt (men også ganske upolitisk korrekt)». Men jeg kan gi trøst og kos, støtte folk og prøver å være positive mot folk. Jeg har gått lei av folk som er mer negativ, selvopptatt og menneske hatere(rasister) enn meg.

Jeg håper jeg kan få en fin tid her på Gamereactor og ikke blir som utflyttet bygd med kun gamlingene blir igjen. Jeg er veldig interessert i disse konkurranse og sosiale forumene. Jeg liker å diskutere om samfunnet og politikk, hvordan det innflytelse oss og motsatt.

HA EN FIN PÅSKE.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Hei, Mats. Så hyggelig at du har oppdaget Gamereactor og bestemte deg for å bli medlem. Det er mange hyggelige personer her inne, så regner med at du får en flott opplevelse. Ha en riktig god påske, så sees vi i kommentarfeltene og forumene;)
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Hei, Mats. Så hyggelig at du har oppdaget Gamereactor og bestemte deg for å bli medlem. Det er mange hyggelige personer her inne, så regner med at du får en flott opplevelse. Ha en riktig god påske, så sees vi i kommentarfeltene og forumene;)


Tusen takk Erik jeg har lest GR bladene siden 2011 og net siden 2012, tenkte å melde meg inn 2013 men jeg gadd ikke. Ps , jeg har det første GR bladet fra 2002.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Hehe. Godt å høre. Glad for å høre at du fortsetter å lese selv med en del utskiftninger, og at du nå må tåle mine tekster;)

Usikker på om du slår meg ved å ha det første norske magasinet. Jeg fikk mitt første da jeg var på Dana Cup på starten av 2000-tallet. Det var en veldig grønn forside med Metal Gear Solid 3: Snake Eater på forsiden. Herre min, jeg er gammel!
  • 0
Velkommen til GR!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Velkommen Mats!
Vil forsikre deg om at vi ikke biter her på GR.... Med unntak av kakemonsteret.
Best å unngå, tro meg på mitt ord.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Vil forsikre deg om at vi ikke biter her på GR.... Med unntak av kakemonsteret.
Best å unngå, tro meg på mitt ord.


Kjenner meg ikke igjen i de anklagene.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Velkommen. Vi får aldri nok bergensere på GR.
The gavel corrupts
  • 0
Velkommen i det gode selskap
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Velkommen. Vi får aldri nok bergensere på GR.

Nice
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Velkommen. Vi får aldri nok bergensere på GR.


Second this.

Bob-Ingolf er en karakter for seg selv.

Velkommen skal du være, og hvis du lurer på noe er det bare å spørre - bitingen gikk over for noen år siden.
Velkommen til Gamereactor

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!