Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, da var helga over folks. Har faktisk spilt litt Wow, men jeg blir egentlig ikke forelska i det spillet. Det må være noe jeg ikke ser eller klarer å forstå, for etter så mange år, og fortsatt ilke aktuelt, så kan det ikke være spillet det er noe feil med, men jeg som ikke finner DET viktige momentet med spillet som gjør meg til en fast spiller.

Har også lasta ned LOTR-Online, jeg vet jeg spilte det en god del timer for noen år siden, men min forståelse for MMO¨s var liten den gang, så jeg må bare sjekke om jeg skjønner noe mer av det i dag.

Ellers i løpet av uka så blir det som regel ikke all verden med spilling, da jeg er ofte ganske sliten etter en dag på jobb, og ender opp med å sitte å se på YouTube. Det er ufattelig hvor mye hjernedødt og underholdende man kan finne der. Det jeg ser på da er vel egentlig bare CNC-Maskinering, MightyCarMods, FailArmy, WatchMOJO eller en storforbruker av ASMR.

Sitter å snakker en del med folk på en fast kanal på Discord, bestående av gamle travere fra www.PSforum.no , men den siden er død og nedlagt, men vi snakker jo en hel del bajs der inne i kanalen vår da.

Satser på en uke på jobben hvor ting burde gå greit, men det er ikke lett å si på forhånd med den jobben jeg har.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!