Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da er det søndag, og mange av de folka som lever i dette landet er ute på sin faste søndagstur. På kaffebordet som venter når de kommer hjem står det kanskje vaffler, kjeks eller lefser. Så sitter de der da og skal dope seg på kaffe og vaffler, mens norges reklameplakater smører skiene sine til dagens skiløp i Sør-Korea. Jeg, skal IKKE se på dette. For meg holder det å kanskje få med meg sammendraget når dagen er over. Jeg liker at vi er et land som vinner, men det har blitt for kjedelig å følge med på vintersport i løpet av årene, så jeg står over.

Det mange andre kanskje ikke har fått med seg, er at det foregår faktisk Rally i Sverige denne helgen. VM-Runden nært Karlstad er inne i sin siste dag i dag. Jeg har da fulgt tett med igjennom helgen, for er det noe jeg elsker, så er det Rally. Riktig kanal for dette er da www.redbulltv.com eller www.wrc.com .

Har for øvrig lasta ned WoW på min nyinnkjøpte iMAC27" Retina, og skal loffe rundt litt i den store verden der, og kanskje ender jeg opp med å kjøpe min første måned med abonnement også? Kan jo fort hende.

På PS4 har jeg i det siste spilt for det meste FinalFantasy14 (that MMO), har spilt det masse før også, men nå var det litt på tide å plukke det opp igjen for å bare slappe av med questing og nydelig grafikk i en spennende verden.

Ellers så har jeg egentlig gitt meg selv innkjøpsstopp av spill til langt ut på høsten, av den enkle grunn at jeg kjøper alt for mange spill, og spiller de alt for lite. Så planen for året er å spille mer av de flere hundre spillene jeg har (kanskje flere tusen). Det har gått for langt, der samlemanien har tatt over, og gameren i meg ikke har hatt mulighet til å henge med alt som har blitt kjøpt.

Satser på at jeg da blir mer ferdig med flere av spillene jeg har i hus, så tar jeg det derfra.
  • 0
Er som vann til din olje altså.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ja, det blir jo bare kjøpt spill, også bare aldri fullført lissm. Så jeg må få gjort ferdig ting jeg allerede eier. Er nesten hoarder-tendenser vett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!