Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg og en studiekamerat har satt os fore å utvikle 7 spill i løpet av 14 uker som en del av masteren vår. I dag la vi ut det første spillet vårt, BangShot. Vi har brukt under en uke på dette første prosjektet, og vi er faktisk veldig fornøyde med hva vi har fått til. Spillet er en slags remiks av gode gamle Missile Command, men med sirkulært spillefelt og fiender som går i baner og sirkler seg inn mot deg deg.

Spillet ligger ute på Google Play, og en grovkornet browser-versjon er tilgjengelig på Itch.io-siden vår.

Jeg er sikkert biased, men jeg synes det er veldig gøy :P Kult om du prøver det ut.

[Gameplay gif]
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Er du hypp på å bli skækk eller?

Jeg synes spillet var fantastisk gøy! Premisset til Missile Command, som forøvrig er et veldig bra konsept å laga mobilspill av, blandet med intensiteten til de klassike mobilspillene Airplane og Harbour Control når det først havner et par lasere på skjermen. Kjøpte et par kaffe til dere også, selv om jeg ikke akkurat vet hvor mye kaffe du får for 7 kr.

Det at dette spillet var laget på under én uke er helt ubegripelig. Mye bedre enn det meste som blir sluppet på Google Play!
"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
Veldig bra! Fin flyt med nye fiender, og bra med en form for reward for hver level gjennomført.
Jeg er personlig ikke glad i slike mobilspill som jeg blir stressa av, men det var gøy å prøve! Godt jobba!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Siterer cheezdoodle96:
Er du hypp på å bli skækk eller?

Jeg synes spillet var fantastisk gøy! Premisset til Missile Command, som forøvrig er et veldig bra konsept å laga mobilspill av, blandet med intensiteten til de klassike mobilspillene Airplane og Harbour Control når det først havner et par lasere på skjermen. Kjøpte et par kaffe til dere også, selv om jeg ikke akkurat vet hvor mye kaffe du får for 7 kr.

Det at dette spillet var laget på under én uke er helt ubegripelig. Mye bedre enn det meste som blir sluppet på Google Play!


Veldig hyggelig feedback, da Det gleder oss å høre at du likte det, og tusen takk for kaffen. Den var litt sur, men den holder oss våkne

Siterer Archana:
Veldig bra! Fin flyt med nye fiender, og bra med en form for reward for hver level gjennomført.
Jeg er personlig ikke glad i slike mobilspill som jeg blir stressa av, men det var gøy å prøve! Godt jobba!


Når et spill er gøy selv for en antibruker, da må man jo ha gjort noe riktig, right? Så det var hyggelig å høre. Tusen takk
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
I will try!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Heh, artige saker! Hva bruker dere for å utvikle spillene?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!