Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Etter litt tid på gjerdet, bestemte jeg meg for å investere i Star Wars Battlefront 2 da det kom på tilbud. Siden den gang har jeg ventet, og venter fortsatt mye. Ikke bare tar det 80 sekunder å starte spillet på min PS4 Pro, men alt annet jeg gjør i spillet består stort sett av venting. Det tar et minutt å komme inn på en server, og etter denne ventetiden må jeg vente enda minimum et halvt minutt før jeg kan sette i gang med det jeg ønsker å gjøre, nemlig å spille. At det tar ti sekunder å respawne er forsåvidt helt greit, men at man må vente i et par ekstra sekunder dersom en fjerde spiller kommer inn i «gruppa» rett før tiden går ut, er fryktelig frustrerende.

Så vil sikkert mange si at jeg er ekstremt kresen, og at jeg må tåle å vente litt på spill spesielt ettersom det er et EA-spill. Det stemmer i og for seg greit det, men at det skjer konstant på alle småting blir et irritasjonsmoment. Legger man til alle de små bugsene man finner i dette spillet er det ikke rart jeg blir irritert av å spille det. Nei, det er ikke umulig å hoppe over en stein som ikke når meg til knærne engang, EA. Til og med jeg som er det stikk motsatte fra en toppidrettsutøver skulle faktisk klart det.

Men ellers så liker jeg Battlefront II. Hvorfor? Aner ikke, men jeg går tilbake til det dag etter dag. Tror det har noe med at jeg elsker å låse opp ting, og loot boxes gjør meg glad så lenge jeg slipper å betale for de.
Every day is a good day to hockey
  • 0
Happy days.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Du er en kritisk glad mann du Daniel.
  • 0
Siterer SirThomas:
Du er en kritisk glad mann du Daniel.


Hehe, kjent for det ;) Merker selv at det gikk litt nedover med humøret mitt på disse bloggene etter en fin start med The Golf Club
Every day is a good day to hockey
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!