Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er så skuffet over alle her inne.

Siden ingen, bortsett fra onkelcleo, har tenkt å bli med på #Julekviss2017 i år må jeg dessverre øke premiepotten NOK EN GANG! Nå øker jeg premiepotten med én kvikk lunsj. HØRER DERE DET? ÉN KVIKK LUNSJ!

Her er uansett svarene jeg mottok på forrige spørsmål:

onkelcleo: 0nkelcleo svarte med en blogg som inneholdt et dikt. Jeg kan ikke akkurat se at diktet svarte på spørsmålet mitt. Men jeg må vel belønne de som gidder å bli med. ånkelcleo belønnes derfor med 2/3 av et poeng. Men siden svaret var i form av en blogg trekkes han verdien av Plancks konstant, altså 6.62607004 × 10^-34 poeng.

Erik Hyldbakk Furu: Denne karen svarte egentlig ikke på spørsmålet, men han svarte på bloggen. Og jeg er såpass ivrig på å få med så mange som mulig deltakere at han blir utdelt poeng som om kommentaren var et svar. ERIK BLIR TILDELT 0,999... poeng!

Riktig svar var forresten Suzanne,

Da var poengutdelingen heldigvis over. Her er spørsmål nr. 3:

Hva er 2+2?

Håper alle klarer denne.
  • 0
Tipper at det er en multiplikasjonsoppgave, men det er nok et lurespørsmål. Spoiler:siden du er en ihuga Radiohead fan, tipper jeg at svaret er 5, dermed svarer jeg blå.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Svaret på spørsmål nr 3 er åpenbart bare et hint om hva som kommer til å bli neste spørsmål.
  • 0
Jeg tror svaret er Jetzki.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg tror det er snakk om armer og bein. Det vil si at de tilhører en person, så svaret er 1. Hvis ikke det snakk om handicap, eller akutt amputasjon, som da kan bety at det er flere personers armer og ben. Så 2+2 kan bety at det er opptil 4 mennesker, kanskje to av hvert kjønn, hvis alle bare har en arm eller et ben. Men det hadde vært en smule urealistisk i dette tilfellet.

Men jeg tror likevel vi går for 2+2 = 4. Der vi heller går tilbake til middelalderen, hvor noen uheldigvis har blitt kløyvd i to med et sverd eller en øks, eller kanskje et fancy torturinstrument. Da har vi to like halvdeler med en arm og et ben hver. Altså 2+2 = 4.
Det syns jeg var en koselig løsning på oppgaven.
  • 0
To pluss to er fisk
mah boi
  • 0
The gavel corrupts
  • 0
Dere er alle helt på villspor. Svaret er åpenbart AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (_)_)=====D~~~~FAEN
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!