Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har alltid vært en sucker for de store spillpakkene, og jeg bestiller som regel alltid pakken med en statue, så også denne gangen; jeg sikret meg Gods Edition av Assassins Creed Origins. Det føles veldig greit siden jeg slipper å kjøpe noe mer, season pass, de luxe utgave, ekstra oppdrag og skins - alt er inkludert.

Men ikke denne gangen... Til tross for at det reklameres for som vanlig, og også hjemmesiden til Ubisoft sier det- så var det ingen kode på season pass- kun reklame for det.
Jeg ringte raskt Gamestop som åpnet en annen pakke- bare for å finne ut at det manglet der også.

Nå har jeg ofte fått ubrukelige koder fra Ubisoft, men at season pass mangler - det er uhørt. Spørsmålet nå er om dette er slurv, eller om det er svindel, jeg har sendt en litt småkrass mail til Ubisoft, så går vi se hva de svarer.

En ting er sikkert- får jeg ikke koden så hever jeg kjøpet- godtas ikke dette så vil jeg gå til rettslige skritt for å få enten kode, eller penger- for jeg er dritt lei av at Ubisoft ikke gjør jobben sin. Nå kan jeg faktisk ta dem på misledende reklame, og ha en forhandlerkjede som vitne.
@chubbyviking
  • 0
Haha wow. Ikke bra hvis de gjorde det med vilje. Wtf. Vet jo aldri med ubisoft da..


Håper det fikser seg for deg. Det hadde vært morsomt om du tok dem. Da kunme jeg fått litt ro i sjelen etter jeg og fikk en knyttneve i trynet av dem. Kjøpte nemlig CE til Unity, og spillet var helt forbanna ødelagt på slipp. Faen så tragisk unity var. Følte meg svindlet. Fikk et produkt som ikke var ferdig. Så håper det fikser seg for deg, og at Ubisoft kanskje får litt svi.
Vil nå helst bare ha season passet mitt jeg da....
@chubbyviking
  • 0
Siterer Drakenbourgh:
Vil nå helst bare ha season passet mitt jeg da....


Yeah. Ser den. Enkelt og greit. Håper de gjorde feil, og at det ikke var scam.
  • 0
Antageligvis har du lest feil et sted, for God's Edition inkluderer ikke et season pass. Det er det kun Gold, Dawn og Legendary Edition som gjør. Du får med noen bonusoppdrag, men ikke hele season passet.

Du kan se oversikten her.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Da gar de tatt det bort, for det sto der før- og går ikke det så får jeg ta det med Gamestop- for de sa til og med at koden lå i boksen ;)
@chubbyviking
  • 0
Siterer Drakenbourgh:
Da gar de tatt det bort, for det sto der før-


Og det har du bevis på? Om du ikke har det så har du ikke store saken hvis du vil gå til sak mot de, som du så fint skriver.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Drakenbourgh:
Da gar de tatt det bort, for det sto der før


Du har nok bare forvekslet versjonene, som ikke er direkte få heller...

Men jeg ville tatt det med Gamestop, som tydeligvis ikke har helt peiling på hva de faktisk har solgt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg ville foreslått å kutte ut med de store pakkene, altså (Collector Edition) Mange gjør tabber på tabber på å kjøpe det. Man blir misfornøyd over innholdet og man sløser veldig med penger. Rådet mitt ihvertfall
Gaming is in my DNA
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg sluttet å kjøpe slike pakker (ikke at jeg kjøpte for mange av dem før..) etter Dark Souls 2. Innså at det å invistere 2 spill verdt av penger i ett spill ikke er verdt det. Tingene jeg fikk med ble bare stående, og DS2 Collectors Edition som jeg hadde gledet meg så veldig til viste seg å være et godt spill sammen med noe greier jeg ikke brukte... og det betale jeg over 1000 kr for.. så da sluttet jeg.

Har blitt fristet, og faktisk angret på, at jeg ikke kjøpte The Witcher 3 sin.. men what the hey, fikk kjøpt en kul Geralt figur for langt under prisen til en Collectors Edition..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Din lokale GameStop har tydeligvis ikke gjort jobben sin her..

Takket være at bloggen din her ga meg en heads up, tok jeg det opp da jeg hentet min egen Gods Edition igår. Season Pass skulle visst være med, men de hadde fått koden tilsendt i ettertid og limt den på utpå pakken - altså, ikke inne i den. Hvis koden (som er ganske liten) ikke ligger fastlimt på utsiden av utgaven din, så er det med andre ord GameStop-butikken du hentet den fra som ikke har gjort som de skulle.

Husker det samme var tilfellet når en kompis av meg skulle få noe DLC med Uncharted 4 som jeg kjøpte til han på Coop Obs, men koden fant han ikke - før de forklarte at det var samme opplegget der, en kode på baksiden som lå fastlimt på coveret.

Slik jeg forstod det på hun i butikken gikk det heller ikke an å løse koden inn på selve spillet, det må du gjøre på Ubisoft sine sider.

Men etter å ha lest kommentaren til Glorfindel her, så ringte jeg opp og sjekket en ekstra gang - hun jeg hentet utgaven hos trodde nok at Season Pass var inkludert, for hun informerte meg om hvor koden var, men det stemmer at det ikke er inkludert når jeg fikk henne til å sjekke opp i det - det er kun Gold Edition som har Season Pass.
  • 0
Nei, nå finner jeg det ingen steder, og alle er plutselig enige om at dette har vi aldri sagt.

Kutte ut de store pakkene? Ånei, jeg er dritfodnøyd med resten, men hadde forventa season pass...
@chubbyviking
  • 0
SirThomas - koden for de-luxe versjonen var limt fast på utsiden- men dett var dett.
I mine øyne burde en collectors edition med statue inneholde den største versjonen av spillet... Det er geeit å ta litt vare på de mest ihugga fansene...
@chubbyviking
  • 0
Siterer Drakenbourgh:
SirThomas - koden for de-luxe versjonen var limt fast på utsiden- men dett var dett.
I mine øyne burde en collectors edition med statue inneholde den største versjonen av spillet... Det er geeit å ta litt vare på de mest ihugga fansene...


Men Deluxe Edition inneholder fremdeles ikke season pass...
Som SirThomas skrev er det KUN Gold Edition som gjør det. Den følger med i Dawn of the Creed Edition, samt Legendary Edition, som i og for seg også er den versjonen med statue og den største utgaven du etterlyser.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det må være jeg dom roter litt da.. i alt mylderet av pakker... den versjonen jeg har, som også er med statue- og den største pakka som ble solgt i vanlig butikk har ikke season pass :/
@chubbyviking
  • 0
Siterer Drakenbourgh:
den versjonen jeg har, som også er med statue- og den største pakka som ble solgt i vanlig butikk har ikke season pass :/


Feel you, måtte også gå for Gods Edition i år. Hadde lett bestilt Dawn of the Creed hvis Ubisoft hadde latt meg handle på sidene sine...

Men Dawn of the Creed Legendary Edition til $799? Hell no.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!