Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siden Glorfindel var pervers nok til å bare diske opp med TO mulige måter å løse ukens stafett på, så tar jeg meg friheten til å finne på min egen måte å få innholdet i denne bloggen til å korrespondere med ukens tema.

Ikke desto mindre ønsker jeg først å gi min anerkjennelse til oppsummeringen han kokte sammen. At selve temaet er helt på trynet og lite motiverende får vi ta i badekaret til onkelcleo. Men måten han tok seg tid til å gi hver av brukerne som hadde bidratt litt oppmerksomhet, finne på ting å si om dem som ikke nødvendigvis hadde noe med bidraget deres å gjøre, representerer litt av vitsen med å stimulere til aktivitet på GR for min egen del. Det tok meg tilbake til Topp 10-dagene der folk var oppe dag og veldig mye natt, for å sikre seg en respektabel plass på listen - kun for å bli skrevet om, akkurat slik Glorfindel valgte å gjøre det denne gangen. Én ting er å oppsummere det vi allerede vet, men det andre er jo det vi kaller for det lille ekstra.

Sa jeg at temaet var lite motiverende?

Tro det eller ei, men det finnes noen mennesker som ikke har et snev av interesse for videospill.

Jo takk du, jeg hadde en barndom hvor jeg fikk erfare de triste konsekvensene av nettopp dette. Som et resultat, begynte jeg å se opp til Bernt Erik da det gikk opp for meg at gamle menn på over 40 år også kunne elske videospill. Fortsatt glad i deg, Bernt Erik!

Kanskje er du snart ferdig med en 13-årig, seig skolegang.

Nei. Ikke har jeg fullført skolen, ikke har jeg vært russ, ikke har jeg pult og ikke har jeg noen fremtidsutsikter heller. Meg mot dette potensielle praktfulle og uskyldige temaet, gikk med andre ord ikke så bra. Let's do this.

Jeg ringte inn og bestilte pizza for ca. 20 minutter siden, og jeg fikk beskjed om at det skulle ta 40 - så la oss komme i gang med dette ingenmannsland-prosjektet mitt.

Hva om Glorfindel hadde funnet en mer catchy emneknagg til ukens stafettblogg?

Hvis jeg ikke hadde bestilt pizza, hadde jeg ikke vært 285 kr fattigere i nærmeste fremtid.

Dersom du er homofil, er ikke GR det rette stedet å fortelle om det for å få oppmerksomhet. Linebeck prøvde.

Hva skjedde kvelden Jeppzki mistet jomfrudommen sin?

Hvis du er redd for vann, ta deg et bad.

Dersom du er i tvil, ta kontakt med rektor. Eller foreslå en rektor for GR.

Hva om jeg tok feil, og du hadde rett?

Hvis du har sett på Pelle Politibil, så frykter du ikke fengsel.

Dersom Pirates of the Caribbean 6 blir en realitet, skal jeg se den med Marlboro Red.

Hva er det store formålet med Stafettbloggen?

Hvis du ser meg skrive et støtende innlegg, er det poenget.

Dersom GR-brukere møtes i sommer, hvem vil møtes? Og vil det hete #GRMEETUP! eller #GRTREFF?

Hva er det sykeste du noensinne har utsatt kroppen din for?

Hvis du er enig, blir det ingen diskusjon.

Dersom du kan begrunne godt, er du i kontroll.

Hva om noen så deg kliss naken?

Hvis du må spy, få med publikum.

Dersom butikkene stenger, går verden i slow-motion.

Hva skulle du gjort idag?

Hvis moren din sier at du er naiv, er det ille.

Dersom du funderer, bruker du tiden godt.

Hva sier du til noe negativt?

Hvis du er klok, er du kanskje ikke dum.

Dersom favorittkarakteren din i Game of Thrones dør, fortjener du det.

Hva om jeg ikke hadde konstruert denne bloggen så helvetes nøye?

Hvis du er inne, hvem er ute?

Dersom Jeppzki blir ferdig med sangen til alle brukerne, blir han kjent som GR's store låtskriver?

Hva om det hadde blitt like mange spørsmål som svar?

Hvis du fortsatt leser dette, har jeg grunn til å respektere deg.

Dersom du er glad i å bade, lurer jeg på hvilke andre interesser du har.

Hva om det perfekte spillet kommer til neste år?

Hvis du drømmer, har du god fantasi.

Dersom du har noen gode spill å anbefale, send en hyggelig PM til onkelcleo og få en overraskelse av SirThomas.

Hva om virkeligheten ikke overgår fantasien din?

Hvis jeg møter cheezdoodle96, skal jeg ta med meg en pose cheezedoodles.

Dersom du tror du vant, er du sårbar.

Hva er sideswipe sitt største mareritt?

Hvis du fryser, sjekk om vinduet ditt er åpent.

Dersom du ikke ble nevnt, henter jeg deg kanskje inn som en DLC.

Hva gjorde du 11. november 2011 klokken 11:11?

Hvis du hater alle avsnittene, beklager jeg på det sterkeste.

Dersom du får panikk, er du kanskje ikke vant til situasjonen.

Hva er ditt stolteste øyeblikk?

Hvis du kjøper Tekken 7 på PS4, kan vi spille online.

Dersom jeg hadde hørt stemmen til Maiken, hadde jeg kanskje vært lykkelig.

Hva om du allerede har opplevd slutten?

Hvis du sliter, vil jeg mer enn gjerne høre dine daglige utfordringer.

Dersom du hadde blitt avslørt, hva ville du følt?

Hva er ditt kleineste øyeblikk med dine foreldre?

Hvis du er spesiell, har du dine grunner.

Dersom du er verdt din vekt i gull, hvor mye er du verdt?

Hva er denne bloggens beste setning?

Hvis du trenger oppmerksomhet, er denne bloggen et rop om hjelp.

Dersom du ikke hadde fått et bilde, ville du blitt misfornøyd?

Hva er livets største goder?

Hvis du fikk velge fra øverste hylle, hva hadde du valgt?

Dersom det ikke tar slutt snart, ender jeg det.

Hva om vi har kommet til verdens ende?

Hvis ikke det forrige spørsmålet var jævlig dumt, så vet ikke jeg.

Dersom du vil ha mer, fyr løs i kommentarfeltet.

Hva skjer nå, spør du kanskje.

Hvis jeg sier at bloggen er ferdig, så må du love å ikke si det til noen.

Dersom jeg ikke hadde brukt denne siste setningen til å nevne Quinzel, hadde jeg sikkert fått høre det.
  • 0
Jeg skjønner ikke hva folk prater om nå for tida, så nå prater jeg mest med meg selv. Det blir mye tullprat.
Nei
*MacGyver Theme*
  • 0
Denne bloggen gjorde meg svimmel i dybdesynet...

Ellers alltid hyggelig å kunne være til hjelp.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
For å ta billedteksten :
Fasiten på det kan du lese i historiebøkene fra de siste, ca 2000, årene.

Ellers godt skrevet som alltid, men denne blogge burde kanskje vært "klippet noe ned" (25 min)

The gavel corrupts
Siterer Marlboro Red:
Ellers godt skrevet som alltid, men denne blogge burde kanskje vært "klippet noe ned" (25 min)


Det kan du ha rett i. Vi får ta det på redigeringsrommet.

Etter at jeg leste bloggen din tenkte jeg litt på den, og lurer på noe. Og du skal få noen svar.

Siterer SirThomas:
Dersom du er homofil, er ikke GR det rette stedet å fortelle om det for å få oppmerksomhet. Linebeck prøvde.


Hva skjedde? Vil tro hvis en av dere gjorde det, så ville de fleste ha støttet og respektert det? Vi er jo tross alt vennlige her. Jeg ville støttet det 100%!

Siterer SirThomas:
Hva om jeg tok feil, og du hadde rett?


Du vet jeg har rett, muhaha.

Siterer SirThomas:
Hva er det store formålet med Stafettbloggen?


Øke aktiviteten og spennende å lese andre brukere sitt bidrag.

Siterer SirThomas:
Hvis du ser meg skrive et støtende innlegg, er det poenget


Tviler ikke xD

Siterer SirThomas:
Dersom GR-brukere møtes i sommer, hvem vil møtes? Og vil det hete #GRMEETUP! eller #GRTREFF?


Time will show, får tro vi blir mer enn tre, det er målet xD
#GRTREFF, fordi meet-up er såååå fortid. :p eller bør det hete GR-meetup...? Hmmmmmm...

Siterer SirThomas:
Hva er det sykeste du noensinne har utsatt kroppen din for?


Det skulle du vel likt å visst :p at jeg utsatte meg for å gå på ppiller da jeg åpenlyst ble supersyk av de, det er det sykeste jeg har utsatt kroppen min for. Men det har jeg nevnt tidligere ørten ganger. Men jeg elsker kroppen min, så vil si den ikke har opplevd så mye vondt utenom det^^

Siterer SirThomas:
Hva skjedde kvelden Jeppzki mistet jomfrudommen sin?


Hvorfor vil du vite det? Spør jeppzki du :p

Siterer SirThomas:
Hva om noen så deg kliss naken?


Skjedde med nakenbadingen min det vet du, haha. Hva gjorde jeg? Dekket meg til og løp :p

Siterer SirThomas:
Hva skulle du gjort idag?


Pakke, utsetter det til i morgen.

Siterer SirThomas:
Hva sier du til noe negativt?


".........."

Siterer SirThomas:
Dersom favorittkarakteren din i Game of Thrones dør, fortjener du det.


She won't. Og han andre jeg liker best i GoT har allerede dødd, men lever i beste velgående nå.

Siterer SirThomas:
Hvis du fortsatt leser dette, har jeg grunn til å respektere deg.


Lest hele bloggen din opptil flere ganger nå, da jeg må tilbake å markere ting hele tiden :p

Siterer SirThomas:
Dersom du er glad i å bade, lurer jeg på hvilke andre interesser du har.


Jeg elsker å bade! Og du vet hva annet jeg interesserer meg for. ^^

Siterer SirThomas:
Hva om det perfekte spillet kommer til neste år?


Det gjør det, FF7 remaken kommer i 2018.

Siterer SirThomas:
Hvis du drømmer, har du god fantasi.


Drømmer hver natt, her en dag drømte jeg at jeg var/så ut som Lightning fra FF og at jeg gikk på ski. Meget random.

Siterer SirThomas:
Hva om virkeligheten ikke overgår fantasien din?


Oh, it does.

Siterer SirThomas:
Hva er sideswipe sitt største mareritt?


Ingen flere fast and furious-filmer.


Siterer SirThomas:
Dersom du ikke ble nevnt, henter jeg deg kanskje inn som en DLC.


Da jeg leste dette første gang tenkte jeg at du ennå ikke hadde nevnt meg....

Siterer SirThomas:
Hva er ditt kleineste øyeblikk med dine foreldre?


Kleint og kleint, jeg falt ned på gulvet i tårer for noen år siden, fordi jeg var så redd og trodde jeg skulle dø (en ekstrem ppillebivirkning siden det ga med angst 24/7). Men foreldrene mine støttet meg så vilt^^


Siterer SirThomas:
Hva er ditt stolteste øyeblikk?


Den dagen jeg fikk førerkort, damn da var jeg glad.

Siterer SirThomas:
Hva er livets største goder?


Familie og venner^^ og cola/pepsi... Og smash. Og GR. Og cosplay. Og gaming. Og Zack Fair. Og spillmusikk. Og dyr.

Siterer SirThomas:
Dersom jeg ikke hadde brukt denne siste setningen til å nevne Quinzel, hadde jeg sikkert fått høre det.


Det skal jeg love deg du hadde xD men takk for at du nevnte meg da^^
Skal vi gi et svar til hver av disse?

Siterer SirThomas:
Dersom du er homofil, er ikke GR det rette stedet å fortelle om det for å få oppmerksomhet.


Jeg er det som kalles heterofleksibel, aka hovedsaklig hetero eller bifil på lavt nivå.

Siterer SirThomas:
Hvis du er redd for vann


Jeg er redd for åpent vann. Det ligger i at jeg ikke vet hva som skjuler seg under vannflaten. Stort sett er det ingenting, men jeg er fremdeles skeptisk bare jeg står på ei strand, og jeg er sjelden å finne i båt.

Siterer SirThomas:
Dersom GR-brukere møtes i sommer, hvem vil møtes? Og vil det hete #GRMEETUP! eller #GRTREFF?


Jeg er 75% sikkert med, avhengig av tidspunkt og økonomisk situasjon. Mye som skjer i sommer.

Siterer SirThomas:
Hva er det sykeste du noensinne har utsatt kroppen din for?


Mat jeg ikke tåler Nesten hver eneste dag.

Siterer SirThomas:
Hvis du er enig, blir det ingen diskusjon.


Jeg liker generelt ikke diskusjoner, så det passer meg utmerket. Jeg kan også late som jeg er enig til tider, av samme grunn.

Siterer SirThomas:
Hva om noen så deg kliss naken?


Det hadde ikke vært noe problem. Jeg er ingen gresk statue, men jeg er komfortabel med utseendet.

Siterer SirThomas:
Dersom butikkene stenger, går verden i slow-motion.


Også hvis man er blakk.

Siterer SirThomas:
Dersom du er glad i å bade, lurer jeg på hvilke andre interesser du har.


Kan ikke fordra å bade, hverken i sjø, badekar eller boblebad.

Siterer SirThomas:
Hva om det perfekte spillet kommer til neste år?


Lite sannsynlig, men det hadde vært ålreit, ettersom det er deprimerende lite gode spill som blir sluppet for tiden.

Siterer SirThomas:
Hvis du drømmer, har du god fantasi.


Ligger noe i det. Husker kanskje 2 drømmer i året, og jeg er ubrukelig når det gjelder fantasi. Merker det når jeg prøver å tegne noe orginalt.

Siterer SirThomas:
Hva om virkeligheten ikke overgår fantasien din?


Virkeligheten er det den er. Jeg sluttet å drømme og fantasere for mange år siden, det fører ingen vei. Å ta ting som de kommer har vist seg å fungere mye bedre, og skaper mindre frustrasjon og byr på flere positive overraskelser.

Siterer SirThomas:
Hvis du fryser, sjekk om vinduet ditt er åpent.


Jeg fryser uhyre sjeldent. Har som regel bare en tynn vindjakke, selv når det er under 15 minus. Vinduet står gjerne oppe hele året.

Siterer SirThomas:
Hva gjorde du 11. november 2011 klokken 11:11?


Går utifra at jeg sov, eller ikke orket å stå opp. I 2011 var jeg fremdeles tynget av sterk depresjon, så jeg gjorde ikke så mye.

Siterer SirThomas:
Dersom du får panikk, er du kanskje ikke vant til situasjonen.


Noen situasjoner blir man aldri vandt til.

Siterer SirThomas:
Hva om du allerede har opplevd slutten?


Har opplevd mange slutter, men for min egen del føles det som jeg akkurat er ferdig med prologen og er i begynnelsen.

Siterer SirThomas:
Hva er ditt kleineste øyeblikk med dine foreldre?


De få gangene de måtte heve stemmen i mine yngre dager. Jeg klarer generelt ikke å ta folk seriøst når de kjefter, og gjør det veldig sjeldent selv.

Siterer SirThomas:
Dersom du er verdt din vekt i gull, hvor mye er du verdt?


112 kilo, ganger verdien av 1 kilo gull, som er ukjent for meg.

Siterer SirThomas:
Hva er livets største goder?


Å ha mulighet til å gjøre det man vil, og leve uten å bli tråkket ned av depresjon, bekymringer eller ting man ikke kan kontrollere.

Siterer SirThomas:
Hvis du fikk velge fra øverste hylle, hva hadde du valgt?


Jeg trenger ikke noe fra øverste hylle. Hvis jeg dog måtte velge noe, måtte det blitt noe jeg har bruk for, som jeg ellers ikke har råd til. Et eller annet fancy tegneverktøy kanskje.

Siterer SirThomas:
Hva skjer nå, spør du kanskje.


Regner med at vi finner det ut snart nok.
Siterer TK Art:
Jeg er 75% sikkert med


Yess!! Dette blir bra!

Likte btw alle svarene dine på denne bloggen, TK! Men hvorfor liker du ikke å bade? :o Og det er jo så gøy å være under vann, synes jeg da Aldri sett noe scary, og jeg er mer under vann enn over xD Kanskje noe ben fra døde dyr og noe random småfisk, men ikke noe mer :p
  • 0
Siterer Quinzel:
Men hvorfor liker du ikke å bade?


Jeg er for utålmodig og rastløs til å bade i et badekar/boblebad. Å bade i sjøen var aldri gøy når jeg var yngre, og jeg finner ingen interesse i det nå heller.
At jeg er skeptisk til hva som skjuler seg under vannflaten, grunner i min angst for det ukjente og at jeg alltid må ha kontroll på en situasjon. I vannet kan det skje så mangt.

Hvis jeg går lange turer og tilfeldig havner ved ei strand, så kan det hende jeg vasser bortover et stykke, men det går sjelden lenger enn det.
  • 0
Hvis man tror denne bloggen er skrevet til seg selv personlig .....
The gavel corrupts
Prisen for bloggens beste kommentarer går denne gangen til Marlboro Red

Denne bloggen var ikke ment til å være verken seriøs eller bokstavelig, og var kun hodet mitt som vandret rundt for å se hvor mye ting jeg kunne finne på å skrive ved bruk av #Hva/Hvis/Dersom og samtidig være så random som overhodet mulig. Tittelen jeg valgte spiller også på dette, da jeg ville fremheve at ordene med uthevet skift var bloggens egentlige poeng.

Men nå som både Quinzel og TK har tatt på seg oppgaven jeg ikke hadde sett for meg, velger jeg å reversere ordtaket Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar og erkjenne at deres kommentarer godt mulig er bedre enn bloggen i seg selv.

Det er alltid koselig å vite at jeg har lesere som tar både meg og bloggene mine seriøst, og virkelig setter seg inn i det jeg skriver. En stor klapp til dere begge to.

Siden jeg ikke orket å svare på absolutt alt innholdet dere gikk i dybden på, var vel litt skryt på sin plass. Dere får heller svare meg igjen her hvis det er noe dere virkelig trenger svar på
Siterer TK Art:
At jeg er skeptisk til hva som skjuler seg under vannflaten, grunner i min angst for det ukjente og at jeg alltid må ha kontroll på en situasjon. I vannet kan det skje så mangt.


Men hvis du ser under vannoverflaten, så kan du se at det ikke er noe farlig, en helt ny verden og kanskje den skjuler noe enda bedre? men er vel lettere sagt enn gjort.

Siterer SirThomas:
Men nå som både Quinzel og TK har tatt på seg oppgaven jeg ikke hadde sett for meg, velger jeg å reversere ordtaket Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar og erkjenne at deres kommentarer godt mulig er bedre enn bloggen i seg selv.


Må innrømme det egentlig var veldig morsomt å svare på de spørsmålene der xD
Og helt riktig at det ikke finnes noen dumme spm, uansett liksom. Fordi hvis man ikke spør så lager man seg egne svar, og det er farlig. #skam

Siterer SirThomas:
Det er alltid koselig å vite at jeg har lesere som tar både meg og bloggene mine seriøst, og virkelig setter seg inn i det jeg skriver. En stor klapp til dere begge to.


Det gjør jeg med alle bloggene her, tar jo utrolig lang tid å skrive en blogg, så å lese den og kommentere er det minste jeg kan gjøre. Blir litt glad hver gang noen skriver en blogg jeg xD det er jo en liten bit fra en bruker, og det er alltid hyggelig å lese! awww, takk bloggen din var underholdende, det skar'u ha! ^^

Ellers glemte jeg å takke deg for hyggelig kompliment i det siste, men setter så stor pris på de! De gjorde meg så glad

Siterer SirThomas:
Dere får heller svare meg igjen her hvis det er noe dere virkelig trenger svar på


Ja, hvorfor vil du vite hva som skjedde kvelden jeppzki mistet jomfrudommen sin? xD

Og hva skjedde den gang Linebeck sto frem?

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!