Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Klokken nærmer seg 6 og jeg kryper til køys i håp om å få sove. Det har vært en mengde drosjekjøring både i går natt og i natt. På fredag kjørte jeg fra morgengry til morgengry lørdag morgen med bare et par timers pause. Nesten et døgn i bilen! Puh, da er det godt det nå er søndag egentlig og deilig å slippe å tenke på å være tilgjdngelig fordi man har hovedvakt eller bakvakt. Jeg må jo hvile ut også.

Jeg kjøpte meg Stardew Valley på Xbox One samt Layers Of Fear. Sistnevnte ble gratis da jeg er gullmedlem. En gang i tiden frydet jeg meg med det orginale Harvest Moon på SNES (Wii Virtual Play). Jeg ble hekta. Desverre har ingen lignende spill grepet meg siden. Ikke engang Harvest Moon 64.
Jeg spilte Stardew Valley i en times tid og nå greier jeg ikke stoppe! Jeg er hekta! For et spill! Det tar alt det gode fra Harvest Moon og gjør det ti ganger bedre. Alt er bare så frydefullt. Man må liksom bare gjøre litt til, også enda litt til. Mulig jeg fyrer i vei en anmeldelse etter hvert. Det er for tidlig enda. Jeg kan med hånden på hjertet anbefale dette spillet på det sterkeste.

Jeg har også skreket høyt av reddsel. Joda, jeg spilte Layers Of Fear med dama ved min side. For et creepy spill! Det hele er bare helt finurlig laget. Og ting virker så ekte. Lenge siden jeg har vært så skjelven, og redd for å få mareritt. Anbefales til alle grøsse-fans der ute.

Har du spilt Stsrdew Valley? Hva synes du? Var det verdt pengene, eller er du for travelt opptatt med å stelle gården til at du kan kommentere?
Gjerne skriv dine synspunkter rundt Layers. Ble du sengevætef etter å ha spilt dette? He, he :)

Nå må jeg gå til sengs før jeg blekker av utmattelse.

Natta ;)
  • 0
Har spilt begge to.

Stardew Valley: Spilt ca 40 dager, flott spill. Spilte også mye harvest moon som yngre, men da på Ps1. Liker spillet her veldig godt, og bør vel snart hoppe inn i det igjen, skikkelig kosespill.

Layers of Fear: Dette hoppet jeg inn i rett etter Resident Evil 7, og fy, så kjedelig dette er i forhold - Spilte dette også med kjæresten. Skvatt 1-2 ganger, fordi lyden er ganske så grei. Men føler ikke spillet i seg selv er skummelt, det er bare skummelt kort - (3t). At du halter med beinet ble ganske irriterende også, dette spillet gir jeg 4/10. Hverken jeg eller kjæresten ble særlig fornøyde, men de har noen gode ideer.

Har hørt dlc'en skal være bra, og den koster bare usle 50kr,- tror jeg? Så om du liker spillet, og kjøper dlc'en så får du fortelle meg hvordan den er.
The D' is silent.
Har ikke spilt stardew valley, men det står på backloggen, jeg har tenkt å gi det et forsøk en eller annen gang.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!