Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Skal vi se. Tror jeg har forstått opplegget. Det var en gang jeg var på Hovedøya med venner jeg bare kan kalle "dårlig innflytelse" og ja selvsagt litt alko.

Det var da man fikk ideen til en tatovering, eller tættis, som jeg pleier å si. Man googlet nærmeste sted (og med best rating på Yelp), og tok båten til fastlandet.

Jeg er forresten fra Lillestrøm, og kjenner til altfor mange bolere med tribaltættis.

Jævlig gøy å våkne opp med denna. Not.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Skikkelig #noob tættis.
  • 0
Du er noob tættis
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Syntes det er skikkelig tøft av deg å stå frem med den da
  • 0
Ja måtte liksom bli den eller narkotikamisbruket mitt.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Du lever på kanten skjønner jeg. Ta det fra en som nettopp har hatt en intens krangel med en kompis som prøver å irettesette meg for mitt misbruk.
  • 0
Fett!
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
To blogger fra peterernoob i samme måned, det har ikke skjedd på snart 4 år. Det er fett!
  • 0
Denne tattisen har i alle fall et snev av ironi. Det er noe verden mangler.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Den er fin å vise frem til din mor, mens du prøver å overbevise henne om at du "absolutt" ikke er med i en av Norges farligste gjenger .
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!