Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Skulle du ha noe som helst ønske om å bli med på dette sirkuset, så kan du finne reglene for deltagelse her.

Så du følger ikke med du altså? Da har jeg en god nyhet! Vi lager nemlig en oppsummering + et nytt tema(#5AMARB3ID) hver uke! Du har mange uker å ta igjen, men jeg kan hjelpe deg litt på vei med forrige ukes oppsummering og tema.

Er det deg igjen?!?

Ja, det er meg igjen... Hvis du hadde håpet på Ryan Gosling eller Emma Watson, så må jeg dessverre skuffe deg. Det var nemlig umulig å få tak i noen av dem. Markedet for nye folk til å oppsummere Staffettbloggen er ganske så øde, så derfor kommer favoritten deres tilbake xD.

Nå som vi vet at «alle» har savnet meg, kan vi begynne med denne ukens oppsummering.

Denne gangen var SirThomas først ut og som vi alle vet(vi burde i hvert fall vite det), så er denne herremann veldig interessert i en «veldig ukjent» spillserie ved navn Assassin`s Creed. Den siste bloggen hans var heller intet unntak. Denne gangen var det snakk om det «beste» Assassin`s Creed spillet som er laget, nemlig Unity(vi husker alle den effektive plastiske kirurgien de hadde på den tiden). Han fortalte på en nervepirrende måte hvordan han og Cookie kjempet seg oppover rangstigen med klubben sin med navn MiserableArno. Spenningen var på topp da det ble satt i gang en konkurranse der man kunne vinne noe nytt til klesskapet sitt, men det var bare førsteplassen som kunne vinne dette «uvurderlige» klesplagget. Jeg trodde Unity hadde mer enn nok å by på til klesskapet, men jeg antar jeg tok feil.Napoleon - ikke fullt så udødelig på vår vakt #5AMARB31D.

Jeg bestemte meg for å ta SirThomas sitt råd og dermed sette meg ned for å skrive en spoilerfri(!) anmeldelse av Logan. Jeg tror jeg skremte mesteparten av mine lesere bort, da det ikke er mange som fikk lest den. Jeg antar det er, fordi de er redd for å få spoilet filmen, men jeg har sagt mange ganger. Anmeldelsen min ødelegger ikke film opplevelsen din(i hvert fall ikke denne gangen). Logan(Spoilerfri anmeldelse) - Slutte mens leken er god?#5AMARB31D.

Nestemann ut var Xtord. Nå hopper vi fra spill til film. Xtord har delt sine beste minner fra sine favoritt co-op spill. Dette inkluderer alt fra Call Of Duty Black Ops til Mass Effect 3. «Jeg gråter meg i søvn hver kveld, da han glemte å nevne et eneste Borderlands spill». Disse spillene og bloggen må bare oppleves. Jeg råder deg derfor ikke til å hoppe over denne bloggen, da du mest sannsynlig kommer til å bli hjemsøkt av Xtord i lang tid fremover. Spill jeg har spilt i coop og noen favoritter. #5AMARB31D.

Sistemann ut var Glorfindel. Uken var sterkt preget av co-op, noe som du sikkert har funnet ut allerede. Glorfindel er en skikkelig Tolkien fan. Han bestemte seg derfor for å grave frem et spill basert på Tolkiens univers. Mesteparten av spillene basert på Tolkien sitt univers er ganske middelmådige etter det Glorfindel påpekte. Han dro frem det middelmådige spillet Lord Of The Rings: War In The North. Han hadde mye moro med co-op i dette spillet. Dette gjorde nok litt opp for den dønn kjedelige historien og det ensformige gameplayet. Grei co-op. Middelmådig spill ##5AMARB31D.

Før jeg gir dere denne ukens tema, så vil jeg bare si at jeg savner både remote og Quinzel denne gangen(where did you guys go?). Give us something next week!

Da var vi kommet til punktet alle har ventet på. Denne ukens tema er #M0V135. På god gammeldags norsk er denne ukens tema Filmer(MOVIES). Her har dere noen valgmuligheter:

1. Skriv litt om en skuespiller du er fan av, ta gjerne med en film, filmer eller serier som han/hun har spilt i.

2. Skriv om din favoritt film/filmserie eller tv-serie.

3. Kommende filmer du gleder deg til som kommer på kino. Da kan du eventuelt lage en liste over dine kommende
filmer du gleder deg til.

4. Lag en blogg eller en ren anmeldelse om et eller annet lisens-spill(spill basert på filmer/tv-serier.

5. Helt til slutt for den største film fanen av dem alle. Lag en serie med anmeldelser av en film serie du er glad i eller nettopp har sett enten i en eller flere blogger(Fast and The Furious?).


Er det noen spørsmål, så er det bare å stille dem i kommentarfeltet eller send meg en PM.

Thank you for your time!
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Ai ai ai.

Siterer sideswipe:
Denne gangen var det snakk om det «beste» Assassin`s Creed spillet som er laget, nemlig Unity


Ironi eller ikke, her må noe gjøres og det kvikt.

AC rangert fra best til verst:

1. Assassin's Creed II
2. Assassin's Creed IV: Black Flag
3. Assassin's Creed: Brotherhood
4. Assassin's Creed: Revelations
5. Assassin's Creed: Rogue
6. Assassin's Creed III
7. Assassin's Creed Syndicate
8. Assassin's Creed
9. Assassin's Creed: Unity

Sliter med å bestemme meg for hva som er verst av det første AC og Unity, men jeg var 14 år når jeg spilte gjennom det første, og 19 når jeg spilte gjennom Unity, som var en udiskutabel feil retning for serien.

Enkelte av dere (les: Cookiemonster) vil nok også mene at AC III er det desidert verste i serien, og at Rogue ikke fortjener å være så høyt oppe fordi det er såpass kort og er prikk likt Black Flag gameplaymessig.

Men utsagnet fra sideswipe var jeg pent nødt å rydde opp i. Takk for meg.
  • 0
Siterer SirThomas:
2. Assassin's Creed IV: Black Flag


"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
1. Assassin's Creed II
2. Assassin's Creed IV: Black Flag
3. Assassin's Creed: Brotherhood
4. Assassin's Creed: Revelations
5. Assassin's Creed: Rogue
6. Assassin's Creed III
7. Assassin's Creed Syndicate
8. Assassin's Creed
9. Assassin's Creed: Unity


What'chu talkin' 'bout maaan

1. AC II
2. AC Brotherhood
3. AC Black Flag
4. AC Unity
5. AC Syndicate (ikke fullført enda)
6. AC
7. AC III
8. AC Revelations (ikke fullført pga. syyyykt kjedelig)
Rogue har jeg ikke spilt.
  • 0
Siterer TK Art:
4. AC Unity
5. AC Syndicate (ikke fullført enda)


Legger tilrette for at du ikke har fullført enda, men man legger simpelthen ikke Unity over Syndicate.

Er også ganske close mellom Black Flag og Brotherhood, men BF hadde så sykt høy underholdningsfaktor. Tikket inn 110 timer på enspilleren og et par tosifret antall på multiplayeren.

Siterer TK Art:
What'chu talkin' 'bout maaan


Hadde ikke helt den tittelen jeg trodde, men close enough.
  • 0
1. AC 2
2. AC
3. Brotherhood
4. Revelations
5. AC 3
6. Bloodlines
7. Melk
8. Melk
9. Melk
''eh'' - Link
  • 0
Siterer SirThomas:
Legger tilrette for at du ikke har fullført enda, men man legger simpelthen ikke Unity over Syndicate.


Spilte ikke Unity før de fleste feil var fikset, og hadde en ålreit opplevelse av spillet.
Syndicate gikk jeg lei etter å ha tatt over byen. Har ikke sett så mye av storyen.
  • 0
Siterer SirThomas:
Ironi eller ikke, her må noe gjøres og det kvikt.


Du kunne ikke dy deg du altså, dessuten så vil jeg jo påstå at du ikke har noe å rette på da dette er ironisk ment(som du selv påpeker :3). Jeg har null interesse av AC uansett xD. Jeg skjønner at alle er i AC modus.

Ingen som vet hva de vil skrive om denne uken?

Siterer SirThomas:
Men utsagnet fra sideswipe var jeg pent nødt å rydde opp i. Takk for meg


Skjønner jo at du måtte rette opp i det når jeg ikke har gjort noe galt, blander bare inn litt smått med humor xD.

Takk for et fint tema denne uka sideswipe!(det var det ingen som tenkte på xD)
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Siterer Subject 17:
1. AC 2
2. AC
3. Brotherhood
4. Revelations
5. AC 3
6. Bloodlines
7. Melk
8. Melk
9. Melk


Hallo. Black Flag er da fanden ikke melk. Om så, i hvert fall verdens beste sjokolademelk.

Angående temaet, så er det enda vanskeligere enn det forrige. Jeg og film er jo et rimelig dødt kapittel. Men jeg skal vel klare å finne på noe.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hallo. Black Flag er da fanden ikke melk. Om så, i hvert fall verdens beste sjokolademelk.

Angående temaet, så er det enda vanskeligere enn det forrige. Jeg og film er jo et rimelig dødt kapittel. Men jeg skal vel klare å finne på noe.


Haha, neida. Har bare ikke spilt det. AC 3 er jo kefir, så jeg mistet troen på serien etter det.
''eh'' - Link
Siterer sideswipe:
Du kunne ikke dy deg du altså, dessuten så vil jeg jo påstå at du ikke har noe å rette på da dette er ironisk ment(som du selv påpeker :3). Jeg har null interesse av AC uansett xD. Jeg skjønner at alle er i AC modus.


Har du ikke lært at SirThomas styrer alt som snakkes om på dette forumet? Bare godt at AC blir dratt frem i lyset igjen.

Siterer sideswipe:
Takk for et fint tema denne uka sideswipe!(det var det ingen som tenkte på xD)


LET'S ALL TALK ABOUT MOVIES! > Takk for et fremragende tema, sideswipe!
Solid blogg. Mye god alternativer her
mye å velge her, favoritt film/serie masse jeg kan ta, kanskje James Bond for eksempel. Og for meg er også nr 4 og 5 gode alternativer. Ja, solid tema.
Siterer Xtord:
Og for meg er også nr 4 og 5 gode alternativer.


Siterer sideswipe:
Lag en serie med anmeldelser


Siterer TK Art:
8. AC Revelations (ikke fullført pga. syyyykt kjedelig)


Nei nå altså. Håpløst.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg spilte AC2 hos en kamerat i noen minutter for om lag 8 år siden. Det er den eneste gangen jeg har vært i ferd med å smelle kontrolleren inn i en TV-skjerm som ikke er min. Klatringen var så kjedelig, at man ikke klarte å holde analogspaken framover lenge nok i strekk (det er kun det hele klatringen går ut på), og når man da stiller analogspaken i litt feil retning ut av ren kjedsomhet, PILER figuren ut til siden og du må begynne helt på nytt.

6-7 år senere fikk jeg det på Xbox med Games with Gold, men jeg klarte ikke å fullføre det. Har derimot hørt at Black Flag skal være et godt spill. Kanskje jeg burde prøve det?
Kom ikke på så mye å skrive om da det kom til samarbeid, dessverre. Men veldig hyggelig at du savnet blogg fra meg da! Men er visst litt co-op på ps4 til helga, kanskje jeg skal blogge om det.
Siterer IranianNosebone:
Har derimot hørt at Black Flag skal være et godt spill. Kanskje jeg burde prøve det?


Ja.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Får vel prøve å skrive den 5ern der. Har tenkt å se gjennom nesten hele filmografien til Wong Kar-Wai denne helgen, så blir kanskje noen blogger om det.
Living so the last night feels like a past life
Siterer JoEy_Odd:
så blir kanskje noen blogger om det.


Vi vet alle at det aldri skjer.
Siterer SirThomas:
Vi vet alle at det aldri skjer.


Vent og se.
Living so the last night feels like a past life

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!