Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, dere leste riktig. Med mindre dere kunne høre min indre fortellerstemme, så kunne jeg ikke si at dere hørte riktig.

Dagshumøret sier DOOM, jeg er i direkte humør til å slå ihjel noe. Men jeg har ikke spillet lenger, jeg sendte det avgårde til onkelcleo som inkluderte det i sin Årskavalkade - klikk dere inn og hør folkens, jeg garanterer en økning i humøret.

Jeg har ikke vært så flink å bidra i Stafettbloggen så langt, som Glorfindel noen kanskje har lagt merke til - så det er bare å beklage med en gang før noen setter energidrikken i halsen og revurderer helseforsikringen sin. De siste dagene har jeg nemlig vært opptatt med å drikke, se på en seriemorder som dreper turister i Australia på gøy, og drikke litt mer.

Ikke desto mindre lå jeg i sengen, en sport ungdommen nå til dags praktiserer når de onanerer, da jeg leste den nye stafetten til sideswipe. Her var det bare å gi opp tenkte jeg, ingen vil vel lese en blogg om Pulp Fiction eller Breaking Bad, og det finnes ikke en levende sjel på dette forumet jeg kunne forsvart Assassin's Creed-filmen ovenfor.

Men så leste jeg ordet misliker.

Joda, jeg kunne nok skrevet en lang tekst om hvor mye jeg misliker livet akkurat nå, men dette er fortsatt et spillforum - så la potetene koke litt til mens jeg tar for meg et spill jeg mener er alt for lite anerkjent:

Splatterhouse (2010)

En remake/reboot av det originale spillet fra 1988, og plottet er enkelt: Rick har en deilig kjæreste ved navn Jennifer, enhver kåte tenårings våte drøm, og vil gjøre alt for å beskytte henne - dessverre for han er han ikke bare litt kjekk, og med en heller pinglete kropp er han en liten match for Dr. Henry West M.D som kidnapper Jennifer og etterlater han døende i en blodpøl. Ved siden av ham ligger en maske som introduserer seg som hans Gud, the Terror Mask. Med liten tid og knapt noe valg, tar Rick på seg masken, som transformerer ham til en muskelbunt av et beist, verre enn Hulken, som livnærer seg på blod.

..og blod blir det mye av i dette spillet - et must for alle splatterfans. Vår egen TK Art lagde i sin tid en tegning av Rick som jeg passet på å snappe med meg. Foreløbig har jeg besøksforbud hvor den befinner seg, men sist jeg sjekket var den fortsatt in one piece.

Launch Trailer

Med syke komboer og endeløse horder av monstre og kreative bosser, er dette en blodsorgie av de sjeldne. Har du likevel lite å gjøre kan du samle en del collectibles mens du holder på, og holde motivasjonen din gående mens du finner bilder av kjæresten din naken.

SPOILERHOUSE; Hvis du har lyst å spille gjennom spillet som du finner på PS3 eller Xbox 360, ikke les videre - selv om du går glipp av poenget med bloggen.

Avtalen med masken gikk ut på å redde Jennifer og sørge for å få henne i trygge hender, noe som tilsynelatende ser ut til å ha gått i orden ved spillets slutt - men som masken peker ut: You checked on your girl lately?

Tilbake i hverandres armer spør Rick om alt er i orden med sin kjære, som svarer at det er godt å være tilbake - med ved en nærmere kikk får man se at ikke alt er som det skal være med Jennifer - i dét rulleteksten treffer skjermen.

Nærmere 7 år har gått, oppfølger takk! Sannsynlig? Neppe!

Mer eller mindre hele utviklertemaet som jobbet på spillet ble stengt ned etter kort tid og folk måtte gå, inkludert Dan Tovar og Dave Wilkins som ble mest forbundet med Splatterhouse - og det er det, egentlig.

Jeg er misfornøyd #fuckoff

  • 0
Veldig bra blogg dette her SirThomas(nå, må jeg nesten passe meg jeg kan jo bli anklaget for å være en fanboy xD). Liker vinklingen din veldig godt som vanlig, det var på tide du kom med et "ordentlig" bidrag til denne "stafetten".

Bra du likte denne ukens tema, man kan jo ikke være fornøyd med absolutt alt her i livet.

Ligner den dama på plakaten der litt på Daisy Ridley? Coincidence?
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Oi, ser ut som jeg har gått glipp av noe..
Dette må youtubifiseres.
-Kill -Loot -Return.
Siterer sideswipe:
Ligner den dama på plakaten der litt på Daisy Ridley? Coincidence?


Ser ikke helt likheten.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ser ikke helt likheten.


But I do
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
But I do


Om noen så ligner hun smått på hun ene fra TV2 Sporten.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Om noen så ligner hun smått på hun ene fra TV2 Sporten.


Hahahaha den likheten ser jeg
*MacGyver Theme*
  • 0
Må bare påpeke at de har skiftet navn til Bandai Namco.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!