Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I 2017 er det ikke særlig mange ting som står i hodet mitt. I hvert fall når det kommer til spillfronten. Jeg har avstått fra å ta med noen konsoller til leiligheten min, med unntak av 3DS-en. Men når Switch kommer, må jeg jo ha den her. Det betyr at jeg må skaffe tv også, selv om det som kjent går an å spille på den lille skjermen.

Zelda er det eneste lanseringsspillet som duger for meg, men det ser til gjengjeld ut som tidenes Zelda. Jeg synes Skyward Sword var litt skuffende med den separerte verdenen, og jeg ble sint hver gang en bestemt Nrk-journalist mente det var bedre enn Ocarina of Time. Breath of the Wild minner meg om E3-vibbene jeg fikk etter at de viste Twilight Princess for første gang. Det var tidlig i ungdommen hvor man fortsatt kunne glede seg som et barn.

Jeg tror jeg ennå ikke har innsett hvor utrolig det kommer til å være å kunne ta med seg det samme Zelda-spillet man har i stua til hytta for å spille videre der. Eller hvordan det potensielt kan bli på en Smash-turnering. Nintendo må lage en port ASAP. Bare denne funksjonen tror jeg vil trekke mange seriøse spillere til konsollen, dersom de klarer å skaffe seriøse spill fra tredjeparter. Nintendos håndholdte konsoller har jo alltid gjort det bra, så kanskje de klarer å selge seg mer til andre når Switch er en hybrid.

Jeg er imponerende hvor anvendelig joy-con-kontrollerne til Switch er. De er på sett og vis helt vanlig kontrollere, samtidig som de kan fungere som to Wii-moter. Det blir spennende hvordan de kjennes ut i hendene. Det føles ut som Switch er det Wii U burde ha vært. Det virker som konseptet fenger, og jeg unner Nintendo en opptur igjen.

For Wii U-eiere er det ikke like mye interessant som kommer med det første, men dersom man ikke har en Wii U, vil lineupen i 2017 være utrolig sterk. Jeg unner flere å kunne spille Mario Kart og Splatoon. Samt Smash 4 som jo må komme før eller siden. Selv gleder jeg meg uhyre mye til Mario Odyssey. Wii U fikk aldri et ordentlig Mario-spill, men her kommer det med en gang på Switch. Jeg må heller ikke glemme Xenoblade 2 hvis det nødigst ikke blir utsatt.

Det er lysere tider i vente. I hvert fall for Nintendo-idioter som meg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Da var det bare oss 2 da(så langt) som har laget stafettblogger

Er spent på Switch selv om jeg nok ikke kommer til å skaffe den. Har hatt Wii selv og har fortsatt den originale DSen fra 2005, man kan si hva man vil om Nintendo, men de greier alltid å presse ut mer enn nok kraft av maskinene deres til å kjøre spillene i dagens standard.

Selv, så håper jeg at jeg kan få skaffet meg Project Scorpio i år er jo tross alt 3 år siden jeg fikk Xbox Onen min
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Søren klype. Nå må jeg blogge også.

Teaser: Jeg vet hva jeg skal investere de 50 kronene i.
Siterer sideswipe:
Da var det bare oss 2 da(så langt) som har laget stafettblogger

Jeg kunne i teorien vært den første hadde den staffetbloggen kommet et par dager før jeg lagde min backlog blogg.

Siterer sideswipe:
Er spent på Switch selv om jeg nok ikke kommer til å skaffe den. Har hatt Wii selv og har fortsatt den originale DSen fra 2005, man kan si hva man vil om Nintendo, men de greier alltid å presse ut mer enn nok kraft av maskinene deres til å kjøre spillene i dagens standard.

Det er grunn til jeg fortrekker nintendo mer og mer, jeg hadde gamecube så ps3 , så gaming laptop, så ps4, derretter vita og 3ds, og det er de siste to årene jeg skjønner hvorfor jeg og mange er så glad i nintendo hvorfor de er på top 1 på utviklere og (Companies) fordi de setter gameplay , og gjennomspilling ( i en viss grad) og fun over grafikk , story osv. Story er veldig bra det, men jeg foretrekker ikke forutsigbare storier.

Siterer SirThomas:
Søren klype. Nå må jeg blogge også.

Lykke til har en del ideer jeg å , om jeg tar de som en del av ACTIV17Y er jeg usikker på.

Men som du sier Remote , mario kart er briliiant. Og kanskje jeg virkelig skal prøve å få testet splatoon. Får meg så er det som du sier, at det ikke er like interessant siden jeg har wii -u bestilte det den dagen switch ble annonsert eller noe.
Der kom den gitt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer remote:
Jeg synes Skyward Sword var litt skuffende med den separerte verdenen, og jeg ble sint hver gang en bestemt Nrk-journalist mente det var bedre enn Ocarina of Time.


Hvem var dette?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer sideswipe:
men de greier alltid å presse ut mer enn nok kraft av maskinene deres til å kjøre spillene i dagens standard.


Da Super Mario Galaxy kom, så det utrolig vakkert ut med alle sine farger. Jeg satt og spilte Crysis og syntes SMG så mer estetisk ut. Så ja, det er mulig.



Siterer SirThomas:
Teaser: Jeg vet hva jeg skal investere de 50 kronene i.


Gleder meg allerede.

Siterer Xtord:
Men som du sier Remote , mario kart er briliiant. Og kanskje jeg virkelig skal prøve å få testet splatoon. Får meg så er det som du sier, at det ikke er like interessant siden jeg har wii -u bestilte det den dagen switch ble annonsert eller noe.


Jeg tror Splatoon blir bedre på Switch siden det sikkert kommer til å bli lettere å spille mot hverandre.

Siterer Glorfindel:
Hvem var dette?


Hun som er programleder for siste sesong av "Ikke gjør dette hjemme".
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Fin blogg. Samme her kjøper Switch pga BOTW, siden da jeg så forskjellen mellom Wii U versjonen og Switchen var det et veldig stort forskjell, spesielt selve resolutionen og fpsen Og ikke minst Mario Odessey!
Gaming is in my DNA
Jeg for min del begynner å lure på om jeg må drøye Switch til april. Utgiftsposten i mars, begynner allerede å bli ganske formidabel. På den annen side, er jeg ikke gira på å spille Zelda på Wii U.... #Cut4Glorfindel.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Mats2468:
Fin blogg. Samme her kjøper Switch pga BOTW, siden da jeg så forskjellen mellom Wii U versjonen og Switchen var det et veldig stort forskjell, spesielt selve resolutionen og fpsen Og ikke minst Mario Odessey!


Tenker også at jeg kan kjøpe Zelda på Switch siden jeg uansett skal ha den før eller siden, og så kjører det kanskje bedre på Switch, og det er bærbart. Det er slike fordeler som vipper slike som oss, kanskje.

Siterer Glorfindel:
Jeg for min del begynner å lure på om jeg må drøye Switch til april. Utgiftsposten i mars, begynner allerede å bli ganske formidabel. På den annen side, er jeg ikke gira på å spille Zelda på Wii U.... #Cut4Glorfindel.


Ikke så lenge å vente det da, og så har sikkert alle early adaptors fått tak i konsollen til da. Tviler på at det vil bli like vanskelig som med Wii.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Siterer remote:
Ikke så lenge å vente det da, og så har sikkert alle early adaptors fått tak i konsollen til da. Tviler på at det vil bli like vanskelig som med Wii.


Det er for lenge å vente for å få spilt Zelda
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Det er for lenge å vente for å få spilt Zelda


Hvis du ikke kjøper det til Wii U, kommer jeg til å føle med deg. Ikke se let's play-videoer som det garantert finnes tusenvis av innen da.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Har alltid vært stor Nintendo-fangirl og gleder meg veldig til Switch

Skal ha Breath of the Wild på lansering, og gleder meg veldig til Mario Odyssey og Splatoon 2. Og Taiko no Tatsujin når det kommer ut :3
Take off every zig, for great justice
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
Har alltid vært stor Nintendo-fangirl og gleder meg veldig til Switch

Skal ha Breath of the Wild på lansering, og gleder meg veldig til Mario Odyssey og Splatoon 2. Og Taiko no Tatsujin når det kommer ut :3


Ja, utrolig å tenke på at det er under en måned til Switch er her. Det gikk plutselig veldig fort!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!