Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siterer remote:
Synes ikke det er irriterende. Jeg har lyst til å spille mange spill jeg ikke har spilt, men jeg har sluttet å føle en trang til å spille ferdig spill jeg ikke har lyst til lenger.

Riktig. Altså jeg ser den for all del, jeg er der jeg å spiller jo ikke et spill jeg ikke har lyst til å spille eller jeg finner ikke var så bra. Men, så er et stort antall spill her spill jeg ikke har fått startet enda, men har i hvertfall tenkt å få prøvd og se om jeg liker de eller de lever opp til det folk sier om de. Så får vi se da. Kan jo hende det er mange her jeg ender med å si disse gidder jeg ikke å fullføre.

Siterer remote:
Hadde nok prøvd meg på ME2 hvis det ikke hadde vært for pc-en.

Skjønner du har ikke ps3/xbox 360 da ?
Syntes remote sier det best her. Før hadde jeg tvangstanker om at jeg måtte fullføre alle spillene jeg hadde, og få mest mulig Trophies - men det hører til i fortiden. Har et par spill på PS3 jeg ikke har fullført (Pile of Shame på profilen min), men nå som jeg uansett har hoppet over til PS4 så kommer jeg neppe til å fullføre dem. Dessuten, når nye og spennende spill bare fortsetter å komme, blir listen aldri noe mindre.

Da må man velge om man vil rette fokus mot fortiden, eller de nyeste spillene. Er ikke dermed sagt at gamle spill ikke er verdt å spille gjennom, men det er prioriteringer. Ville luket ut de som TK og Glorfindel har funnet til deg - folk som har spilt mer enn dem skal du lete lenge etter.

Den eneste backloggen jeg har å bekymre meg over, er alle filmene jeg har som er usette. Men i den store realiteten som filminteressert stopper det aldri. Er alltid filmer å se, uavhengig av hvilket år de kom ut - og så former man alltid nye bekjentskaper og sammenhenger der man blir bedt om å se det ene og det andre.
Siterer SirThomas:
Syntes remote sier det best her. Før hadde jeg tvangstanker om at jeg måtte fullføre alle spillene jeg hadde, og få mest mulig Trophies - men det hører til i fortiden.

For all del, jeg er ikke uenig. Jeg bryr meg ikke om trophies. Og jeg har heller ingen tvang å fullføre alle spillene jeg har, mange ps3 spill jeg har solgt, men jeg bruker mer ps3-en min enn ps4 enda så det er jo det. Enten så fullfører jeg spilla , eller så er de for kjedelige og da står jeg over, eller at jeg blir lei å da gidder jeg ikke, men som jeg sagt til folk her til fleste spilla her har jeg ikke fått startet enda.
Siterer SirThomas:
Dessuten, når nye og spennende spill bare fortsetter å komme, blir listen aldri noe mindre.

Ja, det kommer mye spennende spill, men det er ikke så mange av de jeg ender med å kjøpe lenger for de aller fleste av dem , føler jeg at jeg hører mye ymse om. Veldig mange spill de siste årene har et høyt potensial men, så kommer de ut og lever vel ikke om til trailer, og det folk tror, nå unngår jeg mye trailere, men det er faktisk ikke så mange nye spill som interesserer meg så mye at jeg ikke kan holde ut og vente et halvt år ,et år eller 2 før jeg må prøve de.

Siterer SirThomas:
Da må man velge om man vil rette fokus mot fortiden, eller de nyeste spillene. Er ikke dermed sagt at gamle spill ikke er verdt å spille gjennom, men det er prioriteringer. Ville luket ut de som TK og Glorfindel har funnet til deg - folk som har spilt mer enn dem skal du lete lenge etter.

Ja, det er prioriteringer, jeg prioriterer litt begge, kommer det et nytt godt interessant spill så gir jeg det et forsøk og kjøper det på sommer salg eller rett etter utgivelse datoen, jeg hadde gledet meg til re7 ,anmelderne liker det, men brukerne er mer to delt ser det ut som, derfor drøyer jeg og da har jeg sjanse å spill litt eldre spill eller andre spill i mellom tiden, i tillegg har ikke jeg den samme trangen før som å kjøpe/forhåndsbestille spille like mye.
Jeg vet ikke hvor mye TK eller Glofindel har spilt eller hvor mange spill de har runnet, men jeg blir nesten overrasket hvis noen her på GR har runnet noe mange spill mer enn det jeg har fullført. Er et par spill de har nevnt som jeg vel kommer til å gi et forsøk, jeg har nesten fullført bayonetta, jeg har kommet over 50% på majoras mask, psychnauts er det mange som har anbefalt meg, bully har jeg lyst å gi et forsøk, drømmefall spilte jeg får 10 årsiden kom 90% uti spillet er noe, før jeg måtte av installere det og siden jeg er såpass glad i rpg er også chrono trigger høyt på lista. Ja , for all det handler om prioritering , men som sagt mye av de nye spilla ser interessant ut men, som jeg ikke må ha med engang, som får enten dårlig eller god kritikk eller alt får mye hype. Poenget er at enten så har vi blitt får kresne på hva som er et 10 spill eller så klarer bare ikke folk å bestemme seg er dette spillet bra eller ikke. 2011 er vel det siste gode nye spill året for meg eller så har det kommet noen gode nye spill jeg virkelig har hatt sans får ,bloodborne, fire emblem awakening ,witcher 3 etc.

Til syvende å sist så har jeg gitt opp jeg kommer ikke til å få fullført alle spilla, men noen av de ja, det som er positivt er at jeg alltid har noen spill å spille. Film backloggen min har jeg som du sier å gitt opp. Men, jeg spiller ikke like mye nå som jeg gjorde før og det meste går i vegas 2. I år får jeg håpe zelda, persona 5 blir bra , og noen andre titler.

PS: ja jeg har også begynt å bli meget glad i Zelda.
Heh, you call that a backlog? Min er enda verre... men ja, kjenner meg igjen. Problemet mitt er ofte at jeg begynner på nye spill før jeg blir ferdig med de jeg allerede spiller, og om jeg stadig vekk kjøper nytt blir det av og til vanskelig å komme seg tilbake til de gamle - selv om jeg liker dem og har lyst å bli ferdig med dem en gang. Hjelper nok ikke at jeg er litt completionist og trophy hunter, og vil gjerne bli ferdig med "alt" i et spill etter å ha rundet det før jeg begynner på neste (noe som høres litt motsatt ut av det som er nevnt før, men ja... begge kan skje)
Verste er å sette seg tilbake i spill der du ikke vet hvor du skal gå og ikke husker hva det er den neste du skal gjøre...
Take off every zig, for great justice
Siterer Worst Username Ever:
Heh, you call that a backlog? Min er enda verre... men ja, kjenner meg igjen. Problemet mitt er ofte at jeg begynner på nye spill før jeg blir ferdig med de jeg allerede spiller, og om jeg stadig vekk kjøper nytt blir det av og til vanskelig å komme seg tilbake til de gamle - selv om jeg liker dem og har lyst å bli ferdig med dem en gang

Takk for en kommentar , settes pris på. Vil ikke likt å se din haha. Ja, jeg har mye av det problemet jeg å , det med å få fullført spill før jeg starter de, men det hender jo som jeg gjorde 30 og 31 januar hvor jeg fikk runnet to av spilla her og fullført de, hvor jeg hadde alt startet en av de... anmelder alle spill jeg runner på steam se.. Men, jeg har ikke like stor problemer med å komme tilbake til gamle spill, men jeg ser problematikken.

Siterer Worst Username Ever:
Hjelper nok ikke at jeg er litt completionist og trophy hunter, og vil gjerne bli ferdig med "alt" i et spill etter å ha rundet det før jeg begynner på neste (noe som høres litt motsatt ut av det som er nevnt før, men ja... begge kan skje)
Verste er å sette seg tilbake i spill der du ikke vet hvor du skal gå og ikke husker hva det er den neste du skal gjøre...

Ser den, jeg var en trophy hunter er ikke det nå. Og det er færre og færre spill jeg føler og gidder for å 100%. Du mener at du kan enkle ganger gå få 100% og noen ganger så starter du bare på et nytt spill?
Ja, det er jeg helt enig i det, er kjedelig å gå tilbake til et spill og ikke vite hvor og hva du skal , det har skjedd meg og da har jeg som regel måtte "lete" i hjernen hva gjorde jeg siste, eller finne en walktrough og prøve å se om jeg blir klokere.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!