Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

ARK


Hei folkens.

Er det noen her som gamer ARK: survival evolved på Xbox One?
mitt spørsmål til dere, hva syns dere om det? hva liker dere om det? og hva kunne vært bedre?

for min del så syns jeg det er kjempe bra, rett og slett den voksne versonen av minecraft, utrolig gøy og spille med venner.
Du må jo selvfølgelig bruke litt tid på spillet når du blant annet må bruke litt tid på temme dyrene og bygge en svær base :) masse våpen og etter vært se at teknologien blir enda større etter vært som tiden går i spillet.

-AWB StarKiller
AWB Starkiller
  • 0
spiller det på ps4 i skrivende stund, er veldig enig i din oppfatning men siden spillet er såpass fersk på sony sin maskin så sliter det litt ennå.
Håper det vil komme mange servere fordi de fleste island servere er fulle 20 timer i døgnet noe som er veldig frustrerende. pga av at fler en max antallet får logget inn så er serverne veeeeldig laggi og ustabile men hey sikkert noe å gjøre med at det ble det 11. mest solgte psn spillet i 2016 på under en mnd. elsker det iten om disse "små" probleme som jeg ser på som barne sykdommer. ser frem til fremtidige updates og dlc's. rett inn på mine top 5 spill for 2016.
Siterer taska:
piller det på ps4 i skrivende stund

Serriøst er det på ps4... hmm kanskje jeg skulle gi dette et forsøk da
hei, hvis jeg var deg, ville jeg testet kartet the center det er ikke sikkert de er så serverne er så fulle.

jeg og en kompis driver med the center om dagen og det ganske kult map, det er litt av alt, litt jungel, snø, lava, og mye vann

eller så har man scorched Earth der er det bare ørken, strengere levemåte + hetebølge og sandstorm litt mer spesielle skapninger
AWB Starkiller
Jeg har prøvd det litt på PC, men det var i perioden det var mye tull med spillet. Har ikke vurdert det noe særlig siden.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Baysidebes:
Scorched Earth


Er vel greit å nevne at Scorched Earth er en betalt utvidelse til ARK
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Hei, ja, det glemt jeg og nevne, takk Sideswipe

men det er ikke mye kronene.
Det er fortsatt under utvikling så det kommer jo inn nye oppdateringer hele tiden, nye monstre, og forhåpentlig nye bygge muligheter som gjør det enda mer artig.

men er det noen som vet om det går ann å spille fra Xbox spillere mot playstation og pc spillere?
AWB Starkiller
ikke no cross platform dessverre
Siterer Baysidebes:
Xbox spillere mot playstation og pc spillere?


PC spillere mot Xbox spillere går sikkert an(ihvertfall nær fremtid), PC spillere mot Playstation spillere(sikkert i nær fremtid), Xbox spillere mot Playstation spillere(Sony tillater det ikke )
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
det er sant det, ganske store konkurrenter
AWB Starkiller

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!