Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Riktig svar på gårsdagens oppgave:

1. 4. stykker. Nærmere bestemt: Blinky, Pinky, Inky og Clyde.
2. Peter Pan (kanskje også forklaringen på hvorfor Kokiri'ene aldri vokser opp?).
3. Final Fantasy ble utviklet i en periode da Square holdt på å gå konkurs og regissør Hironobu Sakaguchi sa at hans siste spill skulle være et "fantasy-spill".
4. Dialogene til karakteren begrenses til mumling/uforståelig babling.
5. Det mestselgende spillet i historien er Tetris med over 460 millioner eksemplarer på diverse konsoller eller medier.

Følgende brukere svarte korrekt på alle:

- LesMiserable
- Grallen
- Taktikkeren

Stillingen på kalenderens siste dag, ser da slik ut:

- LesMiserable - 22
- Grallen - 21
- SirGalahad - 18
- TK Art - 17
- Quinzel - 16
- Taktikkeren - 14
- SirThomas - 12
- thosol01 - 12
- Xtord - 9
- The Cookiemonster - 8
- ElGamer - 5
- Predator - 3
- sideswipe - 2
- Jeppzki - 2
- cheezdoodle96 - 2
- Subject 17 - 1


Dagens og kalenderens siste oppgave:

Så var julen her igjen. Dagen i dag forbindes med mange ting, men kanskje mest god mat, hyggelig sosialt samvær og gaver. Har du vært snill nok, får du kanskje også besøk av en generøs mann i rød drakt.

Hvilken dyktig herremann har fått æren av å være julenisse og selve konklusjonen på årets julekalender?

<bild>

Frist: 24.12, klokka 23:59.

God jul til alle som stikker innom, deltar eller ikke deltar!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det må være Hans Majestet Kronprins Haakon.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det må være Hans Majestet Kronprins Haakon.


Han er nok ikke helt oppe på samme nivå som denne personen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Jeg har ønsket meg en Glorfindel til jul.

Håper nissen gir meg det.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg har ønsket meg en Glorfindel til jul.

Håper nissen gir meg det.


Spørs om du har vært snill nok til det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Denne oppgaven kunne trengt et hint. Er det ment å være en kjent person?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Denne oppgaven kunne trengt et hint. Er det ment å være en kjent person?


Litt vanskelig uten å røpe for mye. Personen er nok kjent, men det er ingen historisk person, hvis det er det du mener.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Litt vanskelig uten å røpe for mye. Personen er nok kjent, men det er ingen historisk person, hvis det er det du mener.


Alle er strengt tatt historiske personer.
  • 0
Jahn Teigen!
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!