Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg skrev en blogg tidligere som handlet om hvorfor jeg ikke er moderator enda. Jeg hintet til at den megastore bæsjen, The Heretic, har uten tvil noe å gjøre med det, uten å forklare hvorfor. I dag har jeg tenkt å forklare hvorfor.

Jeg er en stor skikkelse her på GR, det vet vi alle. Jeg har gjort ekstremt mye bra her inne, det vet vi alle. Når jeg ikke redder jomfruer i nød i Trøndelag, så gjør jeg ekstremt mye bra her inne, det vet vi alle. Men likevel er jeg ikke moderator. Så det får meg til å lure hva som skal til får bli moderator. Må jeg gi en avsugning til Tor Erik liksom? Eller må jeg ofre den jomfruelige rumpa mi til Bernt Erik? Kanskje må jeg banke den idiotiske Ola-Kristian blodig? Fordi det fortjener han.

Jeg har ikke blitt morderator fordi jeg er for kontroversiell. Jeg rører litt for mye i gryta. Jeg slår litt for mye på den døde selen. Jeg bæsjer litt for mye i do til å bli moderator. Jeg var den første her på forumet til å si at rasisme, det er bare noe tull. Jeg ble møtt med stor motstand av Glorfindel, skap-transvestitten, som hevdet at de ikke-hvite, de bør ha seg hjem, og SirThomas, skap-sosiopaten, som sa at han hatet de svarte. Men dette brydde jeg ikke noe om. Jeg fortsatte kampen mot de konservative, de som stemmer på Trump, de som tisser i dusjen, de som egentlig hater seg selv.

Jeg innser nå at det å innføre et så radikalt konsept som det å mene at alle mennesker er like blir for dumt her inne. Jeg har innsett at mine medmenneskelige tanker ikke hører hjemme her. Dere er for fæle og ekle til å høre slike radikale utsagn.

Jeg må bare innse at Glorfindel er vannvittig stor kvise.

...

Men hva gjør man med kviser? Jo, man ødelegger dem. Man skviser dem til de bare etterlater seg et arr i ansiktet som man har til man dør. Man prøver å ta livet av dem med både Tetracyclin og Isotretinoin. Man skjuler dem fra resten av menneskeheten.

Det synes jeg vi bør gjøre med resten av morderatorene (bortsett fra remote <3, elsker deg remote, aldri forlat oss) vi bør skvise dem som de kvisene de er. Vi bør ta livet av dem med ricin og kuler. Og vi bør aldri se oss tilbake.

Fuck da polis

og

føkk da pævver!
  • 0
bra blåg
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Slettet du ikke den første Jeppzki som moderator-bloggen? Du gjorde i hvert fall det med Jeppzki på SpillExpo, så utrolig skuffende.

Var til og med på SpillExpo i år, som en del av crewet.
  • 0
<3
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Jeppzki:
Når jeg ikke redder jomfruer i nød i Trøndelag


Still waiting <3
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Alltid tilfredsstillende når man tar en kikk her inne og får lese at man er en bæsj.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Til nå har 3/6 moderatorer kommentert denne bloggen.
  • 0
Hvis du gir en live presentasjon av Paracet-sangen din, kan jeg ikke tenke annet enn at de vil gjøre deg til moderator.

Men fra spøk til alvor, må det være fordi du har en tendens til å bryte en del normer som moderatorer bør forholde seg til for å ikke sette GR i dårlig lys, og det er kanskje ikke helt under din kontroll heller. Du kan gjerne si at du er kontroversiell, ja.

Jeg prøver ikke å bølle, men jeg ser at det ikke er så mange som svarer deg med alvor, og jeg oppfattet at det var minst et snev av alvor i bloggen din her. Da fortjener du kanskje et svar med minst et snev av alvor i tilbake.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
bra blåg


Tusen takk, Kakemonster.

Siterer SirThomas:
Slettet du ikke den første Jeppzki som moderator-bloggen? Du gjorde i hvert fall det med Jeppzki på SpillExpo, så utrolig skuffende.

Var til og med på SpillExpo i år, som en del av crewet.


Det stemmer, jeg slettet omtrent alle bloggene mine.

Siterer Glorfindel:
<3


Ingen årsak, Glorfindel.

Siterer remote:
Still waiting <3


Har du vært i nød lenge, remote?

Siterer The Heretic:
Alltid tilfredsstillende når man tar en kikk her inne og får lese at man er en bæsj.


Jeg kan godt slutte med å nevne deg i hver eneste blogg, hvis du vil det.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Har du vært i nød lenge, remote?


Har vært det i noen år nå, men håper det skal gå over innen mandag.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!