Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Oppdatering:
Selve interessen på videodagen (altså da vi fikk den første traileren fra RDR2 og Switch) viser at dobbelt så mange var engasjert i Nintendo her på GR. Det var godt å se, og jeg skal være voksen nok til å innrømme at jeg tok feil. Heldigvis.

På den annen side hadde de første "bekreftelsene" på et nytt RDR en enorm oppslutning, så jeg vet ikke hvordan det ender opp når alle tallene legges sammen.


Opprinnelig tekst:
Forrige uke sluttet med at Rockstar begynte sin erting opp mot det som skulle bli en annonsering av Red Dead Redemption 2, og denne ettermiddagen kommer den første traileren. Vi vet av erfaring at de lager gode trailere (og spill), så folket er naturligvis spente på det de skal vise frem.

På den annen side har Nintendo endelig bestemt seg for å vise oss en kort teaser/trailer om deres kommende konsoll. En av bransjens største spillskapere og konsollprodusenter, sannsynligvis mer kjent enn både Xbox og Playstation blant folk som ikke spiller engang, skal vise oss en ny spillkonsoll - men likevel får det ikke like mye oppmerksomhet som spillutvikleren Rockstar.

Ja, Nintendo mistet mye av farten med Wii U, men de heter fortsatt Nintendo. De har fornyet spillbransjen flere ganger, og hvis alle (eller noen av) lekkasjene stemmer skal de gjøre noe nytt igjen!

Den umiddelbare responsen da Rockstart endret forsidebildet på Facebook, var ellevill ekstase. Folks interesse for et tredje spill i en serie er større enn den for en helt ny konsoll fra giganten Nintendo.

Som redaktør i Gamereactor er jeg naturligvis glad for at dere er interessert i Red Dead Redemption 2, men jeg synes det er trist at Nintendo ikke klarer å skape samme entusiasme. Jeg trodde faktisk at Nintendo fortsatt hadde en betydelig tyngde i spillverden, men håper at de klarer å omvende de som har avskrevet dem etter Wii U.

Forhåpentligvis vil de kommunisere denne konsollen bedre, og ikke minst servere flere storspill i løpet av dens første tre til seks måneder.
<bild>
Kanskje det ville vært bedre med et litt mindre creepy bilde?
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Creepy bilde, og er forsåvidt enig. Jeg fikk ikke med meg lansering av ny konsoll, så sier sitt.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Det blir kanskje en litt urealistisk sammenligning, men jeg ser poenget. Folk har ventet årevis på denne oppfølgeren, jeg føler nesten Red Dead Redemption 2 ligger rett bak Half Life 3 over mest etterlengtede spill i bransjen. For ikke å snakke om at Rockstar alltid leverer og imponerer. Du blir som spiller nærmest Kaptein Sabeltann når de annonserer et nytt spill, du kan lukte gullet på lang avstand.

Nintendo klarer gjerne å gjenskape den følelsen hos fansen, men da er kriteriet at du er glad i Nintendo og seriene deres, når det kommer et nytt Zelda etc - Rockstar når ut til "alle", mens Nintendo er tryggest hos blodfansen som backer dem opp uansett hva de gjør feil.
Enn så store Nitendo er så er det etter mitt skjønn først og fremst en konsoll for barn. Den etablerte gameren sitter ikke på Wii eller Wii-U de sitter på PC eller PS/ Xbox varianter.

Red Dead Redamption er kanskje et av om ikke det aller beste spillet Rockstar har gitt oss og Rockstar sine spill er en event i seg selv, når de slippes.
At nyheten om at RDR2 overskygget Nitendos nye konsoll planer-nyhet er ikke rart i det heletatt. Alle gamere jeg kjenner har ventet på RDR2 siden det ØYEBLIKKET de rundet ferdig Red Dead Redemption. Jeg kjenner ikke et menneske som sitter og venter spendt på en ny Nitendomaskin
The gavel corrupts
Siterer Marlboro Red:
Enn så store Nitendo er så er det etter mitt skjønn først og fremst en konsoll for barn. Den etablerte gameren sitter ikke på Wii eller Wii-U de sitter på PC eller PS/ Xbox varianter.


Tja, jeg føler meg rimelig etablert og sitter på både en Wii og en Wii U, i tillegg til PC og PS4. Og det regner jeg med det er flere her inne som gjør.

Tror ikke Nintendo nødvendigvis er beregnet for barn alene, men de er nok for spesielt interesserte. Mangel på tredjepartsutviklere, fancy gimmick og overdrevent fokus på velkjente spillserier bidrar godt til det. Nå ser det dog ut som de prøver å endre litt på det med Switch.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Har oppdatert bloggen etter at begge har blitt presentert.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
Siterer Glorfindel:
Tja, jeg føler meg rimelig etablert og sitter på både en Wii og en Wii U,


Jeg sitter også på Wii-U sammen med min datter (takket være GR julekalender 2015) Men jeg kjenner folk, med voksne døtre, som gleder seg til Red Dead Redemption 2

Lagt til 2016-10-21 19:14:
Både Nitendo og Rockstar fortjener all den oppmerksomheten de kan karre til seg.
The gavel corrupts
Det er for all del Nintendo sin egen feil. Hvilke spennende nyheter kan man forvente av en slik konsollavdukning fra Nintendo?

"Våre teknikere her hos Nintendo har et nytt mirakel å presentere. Nå kan du også chatte med venner, mens du spiller! Men ikke over konsollen, altså. Du må ha smarttelefon. Og ikke bruk SMS, Facebook Messenger eller Whatsapp. Bruk vår app. Men den må du betale for".

It's just bound to draw crowds.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!