Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Oppdatering: Vinneren er trukket, så det er ikke noe å se her. Fortsett med det du drev med.

Hei, alle spillere og medmennesker!

Denne bloggen har kun ett formål, og det er å få deg (som er over 18 år) til å ville vinne en tur til Los Angeles. Som du kanskje har sett kjører vi nå en konkurranse (på denne lenken) hvor målet vårt er å sende deg og en venn/bekjent til USA.

Alt du trenger å gjøre er å skrive en kort begrunnelse for hvorfor du bør vinne. Alle som begrunner hvorfor er med i trekningen denne fredagen, så du får nok av tid til å pakke kofferten (husk å pakke lite ettersom du kan kjøpe klær billig i statene).

Du får flybilletter og overnatting på et luksuriøst hotell, muligheten til å teste Call of Duty: Infinite Warfare som den første i verden (!) inngang til Call of Duty XP der verdens beste Call of Duty-spiller skal kåres, men du får også være med på andre morsomme aktiviteter - hvis du vil/kan.

Det har aldri vært enklere å få en tur til USA i fanget, så stikk for all del inn på konkurransen og legg igjen en begrunnelse i kommentarfeltet.

PS: Tenk bare hvilke Pokémons du kan fange i LA!

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
En ganske kul konkurranse. Håper noen som fortjener det vinner. F.eks. noen med kreft, AIDS og Zikavirus på samme tid.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
En ganske kul konkurranse. Håper noen som fortjener det vinner. F.eks. noen med kreft, AIDS og Zikavirus på samme tid.


Hvis jeg vinner skal du være min gjest. Vi skal delta på det nasjonale tommeltvinning-mesterskapet i USA, bare noen steinkast fra lokalet der Call of Duty-greia skjer.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!