Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg trodde ikke at jeg noen gang skulle få et skikkelig vaskeekte virus på datamaskinen. Jeg som aldri er innom lugubre sider eller noe som.. Ligner. Det skulle altså vise seg å bli noe så uskyldig som en "video converter" som skulle bli skyld i min elendighet, en kjedelig erfaring. Jeg tar bare det med videre som lærdom og fortsetter å lage videoer.

I min søken på billige og skumle spill kom jeg over en skikkelig uslipt perle. Den er så uslipt at jeg tror pinade ingen noen gang kommer til å gidde ta på seg den jobben. Likevel må spill prøves, man må gi de en sjanse. Og det kommer jeg nok til å fortsette med, og finne spill som kanskje få og ingen andre har brydd seg med. Nå fant jeg ut i ettertid at selveste, hva er det han heter? Power toy? Chewie boy? Vel, han der svensken. Han hadde i alle fall omtalt dette som et fryktelig bra spill. I beg to differ, sir!

https://www.youtube.com/watch?v=nZkEJUliHIg
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Hahaha, særdeles bra!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!