Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

På fritiden holder jeg på med, eller har holdt på med mye forskjellig, og det er mye spillrelatert. Når jeg fant ut at man kunne bruke Hama perler til å lage nær sagt hva man vil av bilder så ble det fort noe jeg brukte mye tid på. Det er ikke det eneste jeg har holdt på med, men det er kun det jeg tar for meg denne gang. 


https://www.youtube.com/watch?v=f4SNKX7DetA
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Hvor lenge har du holdt på med YouTube?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Hvor lenge har du holdt på med YouTube?


Hmm.. En uke? Sånn cirka.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
  • Los
  • Los
Wow! Fantastiske! Når jeg så Samus måpte jeg bokstavelig talt jeg har dillet litt med perlene på jobb (jobber i barnehage) og laget noen små greier. En R2D2 og et Mario-spøkelse, men ingenting større en en slik kvadratplate. Har tenkt et par ganger om jeg skulle investert litt i et par plater og noen perler. For som du sier i videoen er det veldig avslappende.

Utrolig kult i alle fall
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Har tenkt et par ganger om jeg skulle investert litt i et par plater og noen perler. For som du sier i videoen er det veldig avslappende.


Hvis man føler man har tid og plass til å holde på med dette så anbefaler jeg det på det varmeste. Takk for input i alle fall! Tenker du er helten blant de største barna som forstår å bruke perlene!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!