Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Skulle du sitte på et ulidelig 80-talls sug, look no further. The neon age er i skuddet som aldri før og det ene neonspillet etter det andre treffer markedet. Jeg tester Neon Drive som er et spill i musikksjangeren og er estetisk flott. Et enkelt, men fortsatt utfordrende spill.

Husk å knalle på 1080 HD for litt epic eyecandy sweetness!

https://www.youtube.com/watch?v=6EAeTA5R0B4
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Fått på plass en catchy introlåt nå også ser jeg. Spillet ser jo fristende ut utelukkende på grunn av tittelen og den passende logoen - men ser jo med en gang at også gameplayet og stilen ser nydelig ut.

Liker man ikke å bli svimmel bør man kanskje styre unna spillet, men så lenge man finner rytmen får man seg vel litt av en trip. Virket bare utrolig irriterende å bli tatt ut av den når man kræsjer, så frustrasjonen din har jeg all forståelse for.
  • 0
Morsomt spill dette her ja.
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
Morsomt spill dette her ja.


Litt for lett å bli hengt opp i slike spill. Gir seg ikke før man har fått epilepsi av å stirre på skjermen, hehe!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Minner meg om Tron Run/r. Ganske artig det også på en "Bussen går om tretti minutter, hva skal vi gjøre i mellomtiden" eller "Klart jeg kan kjøre, jeg har bare drukket to drammer. Her, jeg skal bevise det"-måte.
  • 0
Her går det unna Gunnar, som jeg pleier å si.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!