Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har i mange uker nå sittet å lurt på om jeg skulle kjøpe meg PS3 eller Xbox 360. Hadde egentlig mest lyst på en PS3 og nå som en kompis av meg aka LeZimen har fått seg en, ble jeg ikke lite misunnelig. PS3'en er blitt satt ned litt i pris nå, men fortsatt for dyr til at jeg kan ønske meg den eller kjøpe meg den slev derfor kommer jeg ikke til å få meg den i nærmeste framtid.

Men for noen uker siden la jeg merke til et kjempe tilbud på Xbox 360, og den kan det faktisk hende at jeg kan få. Da er bare spørsmålet; hvilket spill burde jeg ønske meg sammen med Xboxen. Jeg hadde egentllig tenkt til å ønske meg spillet Skate, har hørt og sett at det er veldig bra. Hva mener dere? Hvilket spill burde jeg ønske meg og burde jeg ønske meg Xbox 360 i det hele tatt?
  • 0
Hmmm...Gears of war ?
HALO3 ?
Mass effect ?
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Halo 3, Gars Of War eller Bioshock!
  • 0
  • Los
  • Los
Bioshock, Gears Of War, Mass Effect, Naruto Rise Of A Ninja, Assasins Creed The Orange Box, Kane And Lynch, Skate.... Ja, det er noen foreslag Noen må du vente litt før kommer da, men men

Og, JA, kjøp 360! Er ikke fan boy, for jeg har vært svært glad i PS2 og tenkte lenge på PS3. Men min ærlige mening etter å ha kjøpt en 360 er at du får mye konsoll for mindre penger. PS3 er kankje teknologisk et skritt foran, men det er ikke noe å tenke på.. Jeg glemmer helt at PS3 finnes når jeg spiller 360, å sånn er det bare
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Halo 3, Mass effect... Resten er til PC.

Bare husk på å ha et håndkle eller to klart når skjermkortet slutter å virke.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Den feilen er vel fikset opp i nå?

Jeg har hatt min x360 i snart 1 år og ingen problemer her hvertfall
  • 0
Mekk sånne ekstra vifter du kan ha utenpå konsollen som du bare tar av hvis noe skjer med den så kan du sende den inn uten at de trekker servicen.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg har har min i 1 år og har ennå ikke opplevd noe problemer. Den går spm en klokke
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Ja, jeg har jo Intercooler, den hjelper jo
  • 0
min er også stortsjett i orden.. dvdrommen er litt rar og selve maskinen kan finne på å klikke i ny og ne, men det er ikke de stoe og kjente problemene.

jeg ville godt for 360. mye glede for en ganske så rimelig og BRA konsol. og jeg er ikke fanboy ^_^

jeg kjøper det jeg vil ha, kommer ps3 med noe skikkelig så drar jeg ned til butikken og kjøper meg en,, men som sagt,, er ikke noe som frister til den..

den bilige versjonen er litt latterlig.. mye vits å ta bort 2 usb porter osv.. det er jo SÅ JÆVELIG dyrt...

(beklager om jeg skriver litt rart men firefox hakker så det suser og jeg ser egentlig ikke hva jeg skriver.. stoppe å skrive og vente 10 sek så hopper det jeg allerede har skrevet fram

jau.-
Bygones
  • 0
Kanskje du skal vente litt til Mass Effect, hvis ikke så er jo Gears of War enda forrykende bra til å være litt utslitt av tiden akkurat nå. :o
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
ja kjøp!
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
Hei alle sammen!
Sorry for at jeg ike har svart på noen av kommentarene ennå, men nettet mitt falt ut rett etter jeg skrev bloggen... Jeg kommer nok til å skaffe meg 360, men er det noen som vet om tråløse kontroller funker bra til den eller burde du helst ha en med ledning?
  • 0
Jeg syns du skal kjøpe Crackdown.
Children of Bodom <3
  • 0
Trådløse kontroller fungerer brilliant!

Forslag til spill:

- Gears Of War
- HALO 3
- Oblivion
- Test Drive: Unlimited
- Dead Rising

Det var noen. Alle er blant min spillsamling, og alle er kvalitetsspill
  • 0
jeg er personlig veldig i mot trådløs, fordi det er som oftest bestandig er tull med det,

spesielt internett og datamuser osv osv.
(min razer har leding såklart)

men med 360 sin kontroller har jeg aldri og da mener jeg ALDRI! opplevd at den funker dårlig. og jeg har spilt min del på maskinen.

eneste du burde kjøpe med er den oppladbare batteri setten.. koster vel en liten 200kr.. en god investering. har du den,, løper du ingen farer.

(kremt,, hvis du tar kontrolleren over til en kompis kan det være lurt å ta med ladeledningen eller bare ta ut oppladbare batteriet og bruke vanlige batteri, (er eget adaptor deksel der du putter normale batteri i)

for går du tom for strøm, og har ikke den normale lader bateri tingen,, ja da er du fucked må ha den for å bruke vanlig batteri.
(selv om holdbar tiden er rund 40 timer)

har en med leding også foresten, den er egentlig ganske så mye lettere en den trådløse, men hva betyr det

spiller med den som var med maskina, the orginal one.. the wireless one

Lagt til 2007-10-28 19:09:
(hva er det meg meg og skrive så jævelig mye i dag da? =)))

Lagt til 2007-10-28 19:12:
hm,,, jeg har den fjernkontrollen også,, ksoter vel en 300-400 kr for den dyre ( har masse funksjoner som jeg egentlig aldri har brukt eler vet hvordan jeg bruker de)

den billige koster sikkert rund 100 - 150 kr på qxl.

du trenger den ikke,, kan bruke kontrolleren,, men jeg synes det er mye mer snedig. og alle funksjonene er jo et knappetrykk ifra deg.

kontrolleren slår seg av etter en stunf.. og da må du først slå den på igjen og så kan du gjøre det du skal

så fiks det en fjernkontroll før eller siden
Bygones
  • 0
Akkurat nå ville jeg ha ventet til etter jul...
Kansje du tilogmed slipper å bruke penger på en konsoll.

Dessuten er det mange tilbud etter jul...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Kjøp 360
Noen spill som du kan satse på er:
-Rollespill
Oblivien
-Skyte
Gears of war/Halo3
-Sport
Fifa 08/Skate(ikke så bra som det burde ha vært etter min mening)
-Bil
PGR 4/FM 2
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
fin liste SVE
besøk datakunst-tråden på GR.dk http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=33290&page=1
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!