Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siterer Predator:
Jeg syntes dette var en fantastisk blogg. Jeg har alltid respektert en såpass velreflektert og velartikulert person som nettopp deg, Hole, og du skuffer så absolutt ikke. Måten du tolker disse hyllestene av en gediken porsjon med sterk avføring som denne filmen, og poengene du kommer med, er alle av høyeste skala.


Hahaha, nydelig formulert.

Siterer Predator:
Jeg setter veldig pris på ærlighet, og denne brutale ærligheten trenger verden å høre. Only God Forgives er forferdelig, det finnes ikke en god ting med den, og jeg setter pris på at du poengterer det.


Praise be.

Siterer Predator:
Takk.

Siterer Predator:
Tusen takk.


Bare hyggelig <3
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
At det ikke er noen nye brukere klarte vi virkelig ikke se uten din hjelp.


Så her er man klar over problemstillingen. Er ikke spesielt imponert over måten det håndteres på. Har sett politikere i åpne folkemøter i knøttsmå fraflyttningsrammede kommuner som har mer respekt for andres meninger enn dette.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Siterer Dr Madnar Petrovich:
Så her er man klar over problemstillingen. Er ikke spesielt imponert over måten det håndteres på. Har sett politikere i åpne folkemøter i knøttsmå fraflyttningsrammede kommuner som har mer respekt for andres meninger enn dette.


Hmm....
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Dr Madnar Petrovich:
Så her er man klar over problemstillingen. Er ikke spesielt imponert over måten det håndteres på. Har sett politikere i åpne folkemøter i knøttsmå fraflyttningsrammede kommuner som har mer respekt for andres meninger enn dette.


Altså, når du bruker et helt innlegg på kvalme og opplagte ting så får du det i retur. Verre er det ikke. Hvorvidt du liker måten jeg svarer deg på kunne knapt brydd meg mindre. Hvis du endrer tonen din litt, så kan det hende at jeg svarer deg på en mer respektfull måte.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Altså, når du bruker et helt innlegg på kvalme og opplagte ting så får du det i retur. Verre er det ikke. Hvorvidt du liker måten jeg svarer deg på kunne knapt brydd meg mindre. Hvis du endrer tonen din litt, så kan det hende at jeg svarer deg på en mer respektfull måte.


Å la seg provosere på den måten du gjør her når noen åpner munnen sin og peker på et opplagt problem vitner om at for deg Cookie er det bare en vei å gå nå.. og det er opp igjen. For her traff du bunnen. Med et brak.
Og hva du mener om DET "kunne knapt brydd meg mindre".
The gavel corrupts
Dere er så hårsåre, hele gjengen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Altså, når du bruker et helt innlegg på kvalme og opplagte ting så får du det i retur. Verre er det ikke. Hvorvidt du liker måten jeg svarer deg på kunne knapt brydd meg mindre. Hvis du endrer tonen din litt, så kan det hende at jeg svarer deg på en mer respektfull måte.


Jeg begynner bare ved slutten på denne. Jeg er ikke interessert i din respekt, overhodet! Om jeg liker måten du svarer på? Jeg offret ikke 2 hjerneceller på det før du faktisk nevnte. Og hva er det jeg får i retur? Du sitter vel ikke og tror at jeg har tatt meg nær av noe du skrev til meg? En slik som deg som ikke evner å spole tilbake et kassettbånd engang kan ikke bry meg om du prøvde.

Nei, du skal bare ta det høggrolig Cookies. Det er ingen her som har reagert på det du skriver. Det er ikke noe du trenger forklare eller unnskylde, for jeg vet faktisk ikke hva du prøvde gjøre med dette innlegget.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Siterer Predator:
Dere er så hårsåre, hele gjengen.


Welcome to the Internet, where everyone will get offended no mather what you say or do.
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Å la seg provosere på den måten du gjør her når noen åpner munnen sin og peker på et opplagt problem vitner om at for deg Cookie er det bare en vei å gå nå.. og det er opp igjen. For her traff du bunnen. Med et brak.
Og hva du mener om DET "kunne knapt brydd meg mindre".


Personlig ble jeg ikke provosert over det, jeg fant det bare unødvendig. At jeg er sarkastisk er noe du bør bli vant til. Og igjen, hvordan du vurderer meg som person er jeg oppriktig ikke interessert i. Hvis du ikke liker meg, så får det bare være sånn.

Siterer Dr Madnar Petrovich:
eg er ikke interessert i din respekt, overhodet! Om jeg liker måten du svarer på? Jeg offret ikke 2 hjerneceller på det før du faktisk nevnte.


Bra, bra. Hold det sånn.

Siterer Dr Madnar Petrovich:
Du sitter vel ikke og tror at jeg har tatt meg nær av noe du skrev til meg?


Nei, jeg håpet da virkelig at du klarte bedre enn å genuint ta deg nær av det. Jeg foreslår bare at du endrer tonen din hvis du forventer noe bedre i retur.

Siterer Dr Madnar Petrovich:
En slik som deg som ikke evner å spole tilbake et kassettbånd engang kan ikke bry meg om du prøvde.


Se, her gjør du det faktisk personlig. Du viser kun at påstanden din om at du ikke tok det nær av det jeg skrev kun var svada. Bonus for kreativ formulering, men å trekke inn alder mot meg er ganske oppbrukt. Forøvrig kan du beholde kassettene dine selv, så kan heller vi andre leve i nåtiden.

Siterer Dr Madnar Petrovich:
Nei, du skal bare ta det høggrolig Cookies. Det er ingen her som har reagert på det du skriver. Det er ikke noe du trenger forklare eller unnskylde, for jeg vet faktisk ikke hva du prøvde gjøre med dette innlegget.


Hadde trodd på deg hvis det ikke var for den siste setningen i avsnittet før.

Ellers søtt at du fikk med deg filmkompisen din. Dere får kose dere på kino.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Faen, hater at Hole sin blogg får så mange kommentarer, det gir bloggen en legitimitet den overhodet ikke fortjener.
Living so the last night feels like a past life
Siterer JoEy_Odd:
Faen, hater at Hole sin blogg får så mange kommentarer, det gir bloggen en legitimitet den overhodet ikke fortjener.


Fikk jo flere kommentarer enn begge anmeldelsene våre..
  • 0
Siterer SirThomas:
Fikk jo flere kommentarer enn begge anmeldelsene våre..


Det må være et tegn på hvem som har rett.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Bra blogger fortjener mange kommentarer.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Bra blogger fortjener mange kommentarer.


Bra blogger skaper* mange kommentarer.
  • 0
Men de fortjener det jo og.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Men de fortjener det jo og.


En god blogg fortjener det, en virkelig god blogg skaper det bare ved å være god. Så på sett og vis har den vel også fortjent det.
  • 0
Siterer Predator:
Bra blogger fortjener mange kommentarer.


Det gjør de, men det er mange andre typer blogger som får mange kommentarer uten helt å fortjene det.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
hey kom igjen la oss alle være venner nå og diskutere dette over en kopp varm buljong.
Siterer JoEy_Odd:
Faen, hater at Hole sin blogg får så mange kommentarer, det gir bloggen en legitimitet den overhodet ikke fortjener.


#rekt

Siterer SirThomas:
Fikk jo flere kommentarer enn begge anmeldelsene våre..


#doublerekt

Siterer JoEy_Odd:
Det må være et tegn på hvem som har rett.


Yes'sir

Siterer Predator:
Bra blogger fortjener mange kommentarer.

Siterer Predator:
Men de fortjener det jo og.


Du och jag mot verden
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Skal aldri se denne filmen. Men alt hatet virker nesten som fristelse.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Skal aldri se denne filmen.


Du går virkelig glipp av noe.

Siterer Taktikkeren:
Men alt hatet virker nesten som fristelse.


Only God Forgives not watching this movie.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Dr Madnar Petrovic oppsummerer greit hva som problemet med dette forumet. Stiller meg bak denne kritikken, hyll hyll.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!