Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Temaet zombier er litt vanskelig for min del. Personlig liker jeg å sette på en episode av noe mens jeg spiser, men med dagens sminkører er kan det være litt vanskelig å nyte roastbeef mens man ser på vandrende døde som har lignende pålegg hengende fra fjeset.

Til tross for dette har jeg alltid hatt en dragning mot underholdning fra eksempelvis Dawn of the Dead og naturligvis The Walking Dead. Sistnevnte har gått meg litt på nervene, for selv om jeg irriterer meg noe inni h**ve** over det grusomme manuset har jeg likevel sett ferdig den første sesongen i fengselet.

Jeg er heller ikke spesielt interessert i spin-offs, og særlig ikke hvis hovedserien ikke klarer å levere top notch selv engang. Derfor avfeide jeg Fear The Walking Dead ganske raskt da serien dukket opp på HBO Nordic, en tjeneste som fortsatt er like ubrukelig som den dagen den ble lansert.

Det er altså mye som skulle tilsi at jeg, Tor Erik Dahl, ikke ville ende opp med å se Fear The Walking Dead - særlig på HBO Nordic - men i et svakt øyeblikk ga jeg den en sjanse. Jeg vet veldig godt at dette er et "velkommen etter"-øyeblikk, men jeg skylder alle som ikke har sett pilotepisoden å fortelle dem at det bør de gjøre.

Glem de karikerte, stereotypiske idiotkarakterene i The Walking Dead et lite øyeblikk, og gi heller Fear The Walking Dead en sjanse. Du kommer ikke til å angre - I hvert fall ikke når du ser folkenes første møte med zombier.
<bild>
Tenk det, en rollefigur jeg ikke ønsker død etter to episoder.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Vet ikke om jeg skal tolke bildebeskrivelsen som at du har fått deg en ny crush, med mindre du sikter til mannen. Uansett er det vel et risikabelt univers å heie på noen av karakterne.

Ellers en festlig og ærlig blogg som fikk meg til å le flere ganger, og som ga meg troen på at hvem som helst kan lære å like denne serien. Kanskje til og med min far, som hater zombier. Men han hadde sikkert likt det hvis det kom en zombieversjon av The Hateful Eight.
Siterer SirThomas:
festlig og ærlig blogg som fikk meg til å le flere ganger


Mission accomplished
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Jeg elsker The Walking Dead universet, men har ikke klart å henge med noen av disse to seriene. Jeg vurderer å prøve tegneseriebladene.

Jeg gleder meg uansett til spillet The Walking Dead Sesong 3. Begge sesongene har vært gode, og har hatt en del fantastisk musikk.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!