Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Filmen har vært en stor snakkis omkring store deler av verden, men både jeg og en del kjente syntes det var svært leit at ingen norske kino distributører tok hånd om filmen... Før nå nylig sjekket jeg at filmweb bekreftet (for 11 dager siden) at filmen allikevel er plukket opp av norske kino distributører og nå ventes det kun på premieredatoen! 😍😍 Selv om jeg (enda) ikke har spillet, gleder jeg meg helt vilt for filmen! Har god tro for at filmen vil være en suksess og utrolig morsom film... Eller jeg håper i hvertfall at den blir det 😄

Hva tenker dere andre, en gladnyhet eller?? 😊
Solidus95
  • 0
Jeg vet ikke jeg altså.

Gleda meg veldig før, men etter å ha nesten fullført det nyeste spillet så har jeg mistet litt troen. For historien i spillet er jo basert på filmen, og jeg syns historien i spillet er skikkelig dårlig. Men hey, kanskje den funker bedre i film-format.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har ikke spilt det enda, kommer jo ikke ut før 20? Så kan ikke uttale meg om dette er noe å se.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Spillet kommer rundt den 20'ende i Norge, mens den er allerede ute i Amerika, og rekke andre land i verden...
Solidus95
  • 0
Vel, jeg fikk det for 3-4 dager siden, ettersom jeg bestilte det fra Gamezone.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Vel, jeg fikk det for 3-4 dager siden, ettersom jeg bestilte det fra Gamezone.


Har sett dette på PlayStation... Sindreerpen? Hahah, du gjorde meg misunnelig her om dagen!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Har sett dette på PlayStation... Sindreerpen?


Stemmer bra det ja.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Litt komisk (og flott!) at spillet har blitt enda billigere nå på PS Store
Solidus95
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!