Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I de siste dagene ser det ut til at 2K skal relansere en bedre utgave (såkalte "remakes") av Bioshock spillene. Er det sant? Tenkte jeg... De har jo også sagt det samme med PS Vita, der det aldri kom noe utgave av Bioshock Infinite til den håndholdte konsollen. Men man ver jo aldri, om dette er sant eller ikke.

Uansett så har jeg sjekket litt rundt på nettet og på Neogaf sin forum svirrer det allerede med coverbilde av Bioshock Collection utgaven. Ut i fra bildet, ser det ut til at denne utgaven vil inneholde alle versjonene (både 1,2 og Infinite), som er strålende nyheter for en som meg som aldri fikk sjansen å fullføre hverken 1'ern eller 2'ern på PS3, og at dette er flott for nykommere inn i sjangeren.

Spørsmålet mange nok lurer på er:

- Blir dette en bra remake?
- Hvor mange "bugs/glitches" vil det være i denne utgaven?
- Hva med FPS og grafikken, er de nedskalert/dårligere?
- Hva med ekstrainnhold?
Osv...

Det er slike spørsmåler både jeg og andre lurer på, men dette er nok litt for tidlig å tenke på. Nå burde jeg (og andre generelt) væe glad for denne nyheten, så er det nok sikkert å bare vente til E3 spillmessen i år 2016, og kanskje få sett en gameplay fra denne collection utgaven av Bioshock.

Hva tenker dere? Både nykommere inn i Bioshock universet og gamle fans av serien?


(Link til boxart: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1197973)
Solidus95
  • 0
Hadde vært fett hvis dette kommer, elsker BioShock 1, og BioShock Infinite
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Taktikkeren:
Hadde vært fett hvis dette kommer, elsker BioShock 1, og BioShock Infinite
Prøvde kun 2'ern og spilte gjennom hele Infinite, men rundet den aldri fordi jeg slet så mye ved slutten av spillet (hadde nest vanskeligste vanskelighetsgrad), at jeg rett og slett gav opp 😂
Solidus95
  • 0
BioShock var virkelig banebrytende for sin tid, så den fortjener en remake. Håper utgavene blir vellykket.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!