Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sjefen på GameStop skulle hatt stående applaus for sitt forførende engasjement og evnen til å få meg til å forhåndsbestille som om det skulle vært dop. Når jeg gikk derfra hadde jeg forhåndsbestilt Collector's Edition av Uncharted 4 og DOOM, og vanlig utgave av Battleborn, som kommer på godt over 2000 kr i mai, for alle vet at det er GØY å bli blakk folkens!

Selv om jeg fikk beskjed om å være sterk i kamp mot fristelsen...

Hadde time hos fastlegen og fikk nesten et nevrologisk anfall av at jeg måtte betale penger for å få henvisning til psykolog, men når jeg måtte ta blodprøve var det plutselig verdt det likevel. Etter første stikk fikk jeg beskjed om at jeg hadde så dårlige blodårer at hun måtte stikke meg en gang til. "NEI FAEN, DET ER DEN JEG RUNKER MED!" holdt jeg på å skrike ut mens min mor stod der, men innså til min store lettelse at det var den andre.

Det er forresten jævlig sjeldent jeg ser en vanlig bruker publisere en anmeldelse av et spill 11 dager før GR-redaksjonen, så gi onkelcleo litt credz og les anmeldelsen hans av Tron Run-r - jeg har ikke sett filmen engang.

God påske alle sammen! Gjør som meg og bestill billetter til Deathgasm i helgen, den eneste moderne skrekkfilm (komedien) i moderne tid jeg har sett Marlboro Red fatte en viss interesse for, noe som er kryss i røykpakken!

Jeg bor i Bergen, og per nå er visst jeg den eneste som har bestilt billetter til forestillingen i kveld, og til noen av filmens forestillinger i det hele tatt, som betyr at jeg og mine to kompiser har kinosalen for oss selv og kan runke oss til døde (no pun intended).
  • 0
Deathgasm er sjef film!
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Ja. Deathgasm er det kanskje mulig jeg skal se. Men ikke på kino. Hvis jeg først skal gidde å se en grøsser i år så blir det nok The Witch.
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Ja. Deathgasm er det kanskje mulig jeg skal se. Men ikke på kino. Hvis jeg først skal gidde å se en grøsser i år så blir det nok The Witch.


Kom til å innse at det ble feil å kalle det en skrekkfilm/grøsser. Den er ikke skummel. Filmen er rett og slett en ren splatterkomedie i stil med Evil Dead, eller den enda nyere serien Ash vs. Evil Dead. Den kan også minne litt om Shaun of the Dead.
  • 0
Siterer SirThomas:
Evil Dead, eller den enda nyere serien Ash vs. Evil


Det regnet jeg jo uansett med. Og tro det eller ei, men det veier faktisk i filmens favør, for min del.
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Det regnet jeg jo uansett med. Og tro det eller ei, men veier faktisk i filmens favør, for min del.


Du burde bli litt mer kinoaktuell. Det er så trist at det ikke er blitt solgt flere billetter, og filmen var så bra at jeg glatt kunne kjøpt to billetter til for å støtte regissøren ytterligere, så lenge du drar deg til sentrum før den blir tatt av plakaten.

Årets mest elleville kinofilm. Uten tvil. - Fredrikstad blad

Kjenn din besøkstid. Vellagde splatterfilmer er ikke hverdagskost på kino. - Aftenposten

Splattermetal. En hemningsløst gørrete heavy metal-splatterkomedie laget med smittende entusiasme, flere hundre bøtter med filmblod og godt humør. - Dagsavisen
  • 0
Dette er en film som er DØMT til å finne sitt publikum på hjemmevideo markedet. Det blir garantert en kult hit i mange kretser. For 20 år siden hadde jeg løpt til kinoen for å se den .Men etter å ha sett traileren noen ganger, så vet jeg nøyaktig hvilke film dette er. Og jeg vet nøyaktig hvor fort jeg blir lei av den og trykker på pauseknappen.

At en film er ellevill er ikke et kvalitetsstempel. - Marlboro Red

At splatterfilmer ikke er hverdagskost på kino, "vellaget" eller ei er ikke et kvalitetsstempel. - Marlboro Red

Filmer laget med smittende entusiasme kan faktisk være et kvalitetsstempel.- Marlboro Red
The gavel corrupts
Siterer Marlboro Red:
For 20 år siden hadde jeg løpt til kinoen for å se den


Hvorfor ble ikke vi kjent for 20 år siden?

Siterer Marlboro Red:
Dette er en film som er DØMT til å finne sitt publikum på hjemmevideo markedet. Det blir garantert en kult hit i mange kretser.


Greit, men da forventer jeg en blogg fra deg når du har sett filmen, om hvor rett du hadde...

Siterer Marlboro Red:
Og jeg vet nøyaktig hvor fort jeg blir lei av den


...og hvor mange ganger du trykket på pauseknappen.

Siterer Marlboro Red:
At en film er ellevill er ikke et kvalitetsstempel.


Disse elleville sitatene dine minnet meg om Frank Gallagher, fyren på profilbildet mitt. Du skal få slippe å måtte få en dødsgasme av filmen, men se en episode eller to av Shameless.

Så skal jeg ta å få sett en film eller serie du mener jeg virkelig burde prioritere nå mens jeg har to uker ferie. Deal?
  • 0
Siterer SirThomas:
Hvorfor ble ikke vi kjent for 20 år siden?


Tja... det kan du si...

Siterer SirThomas:
Så skal jeg ta å få sett en film eller serie du mener jeg virkelig burde prioritere nå mens jeg har to uker ferie. Deal?


Nå er jo denne vårfeiringen over oss og vi har mye fri.. Men jeg er midt i Daredevil S.2 og holder på med Black Sails innimellom. Og så er det jo BvS. på Tirsdag.. så jeg skal se hva jeg får presset inn, men jeg lover å prøve.
The gavel corrupts
  • 0
Hvordan i hel**** klarte du å bruke opp 2000,- kr på spill? Jeg står i butikken og diskuterer med meg selv på om jeg burde kjøpe et spill eller ikke, som koster rundt 400-500,- kr.
Solidus95
  • 0
Siterer Solidus95:
Hvordan i hel**** klarte du å bruke opp 2000,- kr på spill?


Enhver arrogant type ville nok gitt deg dette standardsvaret: Get a job.

Det er litt lettere å kunne bruke penger når man har fast inntekt, enten gjennom stipend, støtte eller en jobb. Å bruke 400-500 kr når man har spart opp lenge er selvfølgelig et vanskeligere valg, og man vil jo være sikker på at man kjøper et godt spill.

Men neida, å bruke 2000 på spill er ikke noe lettere for meg, og heldigvis godtar GameStop et dipositum - noe som betyr at du kan betale 50 eller 100 kr, og forhåndsbestille et spill - og hvis du ikke vil ha det likevel når det kommer ut, så får du pengene tilbake eller kan flytte det over på en annen forhåndsbestilling

Foreløbig er det hva jeg har gjort. Uncharted 4 Collector's Edition vet jeg at jeg skal ha på grunn av mitt forhold til serien, mens DOOM og Battleborn er jeg mer skeptisk til, må se an om jeg har tid, penger og lyst når det kommer ut - enn så lenge har jeg bare betalt 150 kr for forhåndsbestillingene.
  • 0
Jeg har vært skeptisk til dine filmanbefalinger før, og er det nå også. På en annen side var John dies at the end en god film. Forvirrende.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
På en annen side var John dies at the end en god film. Forvirrende.


Tenk at du av alle skulle like den.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!