Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jaja. For en del år tilbake så ble jeg hekta på ett spill kalt Nordicmafia. Sånn kort for dere som ikke vet det; NM er ett tekstbasert mafiaspill på internett. Mere er det ikke.
Anywayz, jeg hadde, etter litt småmimring av internettspill på skolen, smått begynt med dette igjen. Brukt noen timer kan man si. Og da det endelig begynte å ta seg opp, hadde runst 5 mrd på konto(det er en god del for dere som ikke vet det) så får jeg denne meldingen opp på skjermen:

"Vi utfører nå en ny tilbakestilling av verdier i spillet. Det vil si alt fra hasjplantasje, livvakter, penger, poeng osv. Det eneste som vil stå er gjenger, aviser og selvfølgelig også ranken deres. Beskyttelse, våpen og fly vil også bli fjernet.

Poengene vil som sagt bli fjernet, men vi gir alle poengene tilbake til de som har bestilt dem. Siden det er kort tid siden forrige verdi-tilbakestilling(10.10.07), så vil dere motta de poengene også i tillegg til de som er kjøpt etter 11. september. Det vil si at dere mottar poeng dere har kjøpt siden 15. juli 2007. Dette er datoen da salg av poengkoder ble erklært ulovlig. Husk at poengene blir satt på den kontoen som poengkoden ble brukt på.

Grunnen til at vi kjører en ny verdi-tilbakestilling igjen, er at det ble funnet mange sikkerhetshull i spillet for noen dager siden. Alle er nå tettet og vi har kjørt en testperiode på noen dager nå, for å sjekke om alt er som det skal.

For en detaljert rapportert, vennligst les nyhetene på hovedsiden når spillet åpnes igjen.

Se statusen ovenfor for når spillet åpnes igjen.


Nordicmafia ledelsen"

Første reaksjon var naturligvis: "What?!?!"
Andre reaksjon, etter jeg har lest gjennom en gang til, en god del høylytt banning.
Jeg føler med naboene.
Nm har faktisk hatt en del tilbake stillinger i det siste, og jeg tenkte det vel var tyrgt nå, men neida. Her kommer de og sier rett opp i trynet mitt: "Bend over and get ready!"
Nå er jeg mildt sagt forbanna, og ikke faen om jeg noengang skal spille NM igjen. Noengang. Sons of bitches. Faen ass.

Alle som har adressen til skaperne vil motta takkebrev og spørsmål om gode alibi i posten.
Har du venner eller familie blant nevnte, så kan du begynne å si farvel, jeg eier lite tilgivelse.

Takk for meg, og aldri begynn å spill NM.

(Bilde: Basicly hovrdan jeg føler for å gjøre nå)
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Jeg begynte aldri å spille, men jeg må si at spillet var næmest en "hit" på skolen for en stund tilbake. Jeg syns spillet så utrolig kjedelig ut..!
Type here.
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
Koster det noe? Men jeg føler med deg slikt skjer. Men god blogg
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
Har aldri prøvd spillet, men har fått mange invitasjoner om å spille det. Vet at det er mange av mine venner som spiller og synes det er bra, men vet også at det tar tid å spille det, noe som jeg ikke har...

Holder meg til Battlefield 2142 jeg
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det var dårlig...... men husker jeg spilte det en stund på pspen
  • 0
Bernt Erik: Amen!
Type here.
  • 0
Jeg synes det spillet er kjipt, og nå har jeg enda en grunn til å la være å spille det
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Spillte det en liten stund, men så ga jeg opp...

Ble så kjedelig når jeg ikke kunne se hva jeg gjorde...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
NM har bare tilbakestillinger, så det er en av grunnene til at det er drit kjedelig/kjipt
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Nokk en grunn til og ikke spille det
Tungur Knivur
  • 0
Et drittspill, som klikka mentiss når jeg spillte det, jeg FIKK 100,000,000,000 poeng og 100,000,000,000 Penger. Dritt kjedelig.
Square Enix.
  • 0
Var vanvittig rik selv. Men sluttet da jeg ble kaptein. Da ble spillet nemlig tilbakestillt, og jeg ble satt helt ned til newbie, og mistet alle mine 5000 Milliarder. Jeg brukte en BOT, som klarte å komme seg igjennom alle sikkerhets greiene.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Enig, enig, enig. Nice bilde

Finnes det ikke noe sånn andre mafiagreier også?
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
slutta med nm i 7 klasse (to år siden altså.)

Ja jeg blir enkelt frustrert i mange bilspill som motstanderne er til bare for å gjør ting surt.

I motorstorm kom jeg buldrene i lastebilen og guess what?
Jeg ble gjørme dynket av en offroader og det er katastrofe at et mindre kjøretøy dytter ditt større kjøretøy over ende.

Og når lastebilen presser meg inn i siden for å tape tid for meg og for seg i et desperat forsøk på å sprenge meg, altså hvor logisk er det å gjøre tilrette å tape og holde spilleren tilbake mens han kommer sist på å gjøre det?

Litt formulerings trøbbel men saken er
at boten ikke tjener en døyt på å hindre meg.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
  • xpn
  • xpn
kjedelig drit spill er det
  • 0
Jeg har bruker der....... men jeg gidder ikke spille det.
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Off...Ditta er så kjedelig Før var jeg og hekta på det,litt senere ble det kjedelig!! Bra blogg
  • 0
Har aldri spillt det Sikkert kjedelig uansett.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Fikk faktisk 1 mrd. hver dag på hasjplantasje, og ble boss. Men så ble det så sinnsykt kjedelig at jeg sluttet å bry meg, og ble drept
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!