Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For en dag, for et spill. Jeg er hekta og så til de grader hekta. For det første så kan jeg med hånden på hjertet si at jeg ikke har spilt alle spillene i denne serien. For det andre så vet jeg også hvor god legenden innen spillverden, Hideo Kojima er. For det tredje har jeg i dag fått et spill jeg har ventet en god stund på, nemlig Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Makan til spill skal man lete lenge etter. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain er magisk, det er unikt og måten spilldesigneren Hideo presenterer spillet på er noe av det beste jeg har sett. Det føles ut som om man er med i en film. Spillet eksploderer i et fyrverkeri av action allerede fra de første minuttene og tar deg med til himmelen av hva du kan forvente av et spill.

Greit nok, jeg har kommet meg til episode 1 (introen i dette klippet), men allerede nå føler jeg på meg at spillet kommer til å haunte meg med mange, mange timers spilling. Selvsagt, jeg er hoppende glad for det og kan ettertrykkelig si at jeg gleder meg for hvert minutt jeg får med spillet. Det er sykt bra det jeg hittil har prøvd og det lover enormt godt for resten av spillet.

Her er i alle fall første klipp og selve introen i Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Abonnerer du på Youtube-kanalen min? Her kan du gjøre det -> Gammerns Gamerkanal!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jepp, det er en gullklump dette her. Som MGS-fan gjennom 17 år, gråter jeg av glede.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Da er vi to Glorfindel Herlig spill rett og slett
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ja, det føles som man er i en film... Man sitter jo stort sett bare inaktiv og venter på at en eller annen video skal bli ferdig.... Det at man ikke kan klikke igjennom videoer er stort minus for meg. Sjelden jeg gidder å se en snutt mer enn en gang...
@chubbyviking
Siterer Drakenbourgh:
Ja, det føles som man er i en film... Man sitter jo stort sett bare inaktiv og venter på at en eller annen video skal bli ferdig.... Det at man ikke kan klikke igjennom videoer er stort minus for meg. Sjelden jeg gidder å se en snutt mer enn en gang...

Sikker på du ikke forveksler med MGS4 nå?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Så anmeldelsen på snap, faktisk. IGN har dukket opp der også og var visst veldig begeistret. Håper jeg får prøvd spillet en dag, ellers får jeg se på gameplay på youtube.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Høres ut som om jeg bør få skaffet meg det snart. Litt skeptisk til å spille det på PS3, dog.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!