Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Halla! :) , jeg tenkte at jeg trengte å lage en ny blogg, på grunn av den siste bloggen begynte å bli veldig gammel, og denne gangen kommer jeg til å skrive litt beddere, fordi man blir jo beddere igjennom årene.

Jeg heter Leander er 16 år å bor i Lofoten, jeg går på videregående i Bygg og anlegg i Vg1, og jeg er glad for at jeg kom meg vekk fra grunnskolen, på grunn av det var en veldig dårlig skole, og det er vel de fleste grunnskoler som jeg har erfart.

Jeg er en Nintendo og Sony fan som elsker å spille men må besøke kompisen min Albaga for å kunne spille Sony spill på grunn av jeg har ikke en ps3 eller 4, som sagt så hadde jeg en hund som heter Max og det er derfor jeg heter Maxfox123.

De spill seriene jeg liker best er Legend of Zelda, og det som er litt morsomt er at før for ikke så lenge siden, før The Windwaker kom til wii u så likte jeg ikke Zelda, jeg hadde aldri prøvd et eneste spill av serien, men kompisen min Albaga sa at jeg måtte prøve det og etter en stund så sa jeg ok jeg skal prøve spille, og når jeg kjøpte spille så syntes jeg spille var fantastisk og til nå har jeg prøvd mange zelda spill f.eks The Minish cap, Ocarina of time og Link to the past osv, og gleder meg til den neste Legend of zelda, fordi den ser veldig bra ut. jeg liker Mario på grunn av Super Mario World og noen andre spill, og Super Mario World var mitt første spill og første Mario spill. jeg har flere serier jeg liker men disse er de jeg liker aller best.

vel det var vel alt, hva tenker dere da om den nye konsollen Nintendo NX, tror dere at den blir en hybrid eller en normal konsol og forresten gleder alle dere til Legend Of Zelda Wii U og hvordan tror dere spille blir. :)
  • 0
Siterer Max123:
før The Windwaker kom til wii u så likte jeg ikke Zelda


Bedre sent enn aldri! Wind Waker er et knallspill og en av Zeldas beste etter min mening. Det er ikke alle som liker seilingen, men jeg likte den kjempegodt. Har aldri hatt så stor følelse av frihet i et Zelda-spill før. Det topper seg kanskje med det som skal komme på Wii U (eller NX?), som er bygget mer på frihet. Og det foregår for det meste på land til og med.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Jeg stiftet ikke bekjentskap med Zelda før på GameCube selv. Collector's Edition fulgte med konsollen. Så etter å ha spilt Ocarina of Time og Majora's Mask, har jeg siden fulgt serien slavisk

Det nye Zelda er naturlig nok et av spillene jeg ser mest frem til. Jeg tror en stor åpen verden kan passe serien veldig bra, så lenge den byr på muligheter og ikke føles ensformig og tom.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Tusen hjertelig takk for presentasjonen av deg og Nintendo og Sony klarer godt å underholde oss ja
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
Kjempefin blogg. Jeg gleder meg til NX og nye Zelda. Er stor fan av serien. Wind Waker er et fantastisk spill som jeg liker veldig godt.
''eh'' - Link
Hei! Gleder meg stort til både NX og ZeldaU. Zelda blir bra uansett tror jeg, har likt godt hva jeg har sett av trailere, særlig artstyle. Startet serien med Wind Waker på Game Cube selv, et fantastisk spill
Takk for alle kommentarer , det er så gøy å se alle deres meninger, og faktisk kommentarer er det beste jeg vet på Gamereactor, så fortsett med de gode kommentarene. Forresten jeg også lagde denne bloggen pga på skolen, så skulle vi lage en blogg så da tenkte jeg at jeg kan like så godt lage en splitter ny blogg her.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!