Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Herregud dette var triste saker Nintendo. Hvor ble det av storspektakulære saker?

Først ut av Star Fox Zero, som også var et lett høydepunkt, utrolig utrolig artig å se. Spillet kommer til jula 2015 og blir bra. Must have.

Skylanders x Amiibo, virkelig skuff. Nintendo er mer enn kreative nok til å lage eget Amiibo spill

Legend of Zelda spill på 3DS, ser helt grei ut, ikke noe spesielt stort, Hyrule Warriors 3DS får Tetra og King som nye karakterer pluss Wind Waker baner.

Metroid Prime Federation Force var et spark i ballene til alle Metroid fans, kommer på 3DS Snart. Xenoblade Chronicles X kommer 4. desember, lenge å vente.

Animal Crossing møter Mario Party og Amiibo i et helt kjedelig plain party spill, heller ingenting å juble over. Animal Crossing Amiibofigurene er råfine though, de må man nok skaffe . Mario and Luigi møter Paper Mario, et spill med potensial, men hadde tatt seg bedre ut på Wii U.

åja, SMTxFE så heller ikke spesielt ille ut da, men det har vært Nintendos store evighetsprosjekt, håper vi får det snart

Dette var tamt Nintendo, veldig tamt, jeg hadde forventinger til dere. Men dere klarte ikke å levere godt nok. Dere er nederst på E3 2015. Jeg elsker dere Nintendo, men dette klarte dere bare ikke. i det hele tatt.
  • 0
Verste jeg har sett av Nintendo siden 2008. Dette var rett og slett ræva.
  • 0
Det var triste saker, veldig triste saker. Herregud lett svakeste på E3 i år
  • 0
Siterer stikox93:
Det var triste saker, veldig triste saker. Herregud lett svakeste på E3 i år

Ikke så ille som EA
  • 0
Siterer Jurginator:
Siterer stikox93 et var triste saker, veldig triste saker. Herregud lett svakeste på E3 i år
Ikke så ille som EA


EA hadde både Mirrors Edge, Mass Effect og Star Wars Battlefront. det slår Star Fox Zeroes og Xenoblade Chronicles X med et spill. Dessverre hadde EA også mye av den kjedelig sportsgreiene, men de andre spillene så kule ut
  • 0
Jeg hadde lave forventninger til Nintendo i år. Når de dropper et av, om ikke deres største kommende spill, så blir det tynn suppe. Jeg forventet egentlig bare en lanseringsdato for XCX, så jeg kan ikke si at jeg er skuffet heller.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Enig med stemninga her. Synes sketsjen i starten var ganske morsom (men tenkte mot slutten at det kanskje er fordi de ikke har nok spill?), men det ble dårlig brukt etter hvert. Ingen store topper for min del. Star Fox skuffet, spesielt grafikkmessig. XC:X er det spillet jeg ser mest fram til akkurat nå, men de viste så lite av det.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Enig med stemninga her. Synes sketsjen i starten var ganske morsom (men tenkte mot slutten at det kanskje er fordi de ikke har nok spill?), men det ble dårlig brukt etter hvert. Ingen store topper for min del. Star Fox skuffet, spesielt grafikkmessig. XC:X er det spillet jeg ser mest fram til akkurat nå, men de viste så lite av det.


Det var liksom Xenoblade som var det virkelig virkelig store, det blir bra. Skuffa med en 4. desember dato, siden det allerede er ute i japan. Det kunne kommet tidligere. Men satser på at jeg blir veldig fornøyd
  • 0
Siterer stikox93:
siden det allerede er ute i japan


Seriøst? Det er mye jeg ikke får med meg. Da er det utrolig dårlig at det ikke har kommet allerede, eller i alle fall mye før!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Siterer stikox93:siden det allerede er ute i japan

Seriøst? Det er mye jeg ikke får med meg. Da er det utrolig dårlig at det ikke har kommet allerede, eller i alle fall mye før!


Japanerne fikk spillet i slutten av april
  • 0
Siterer stikox93:
siden det allerede er ute i japan. Det kunne kommet tidligere.


Tja, jeg vet ikke jeg. Tales spillene kommer ut i Japan flere år før de blir gitt ut i vesten.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!