Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I år som i fjor og året før der og egentlig siden 1995 ifølge Wikipedia, går E3 av stabelen. Og i år som i fjor etc. etc. kommer undertegnede til å følge med. Dog ser jeg ikke like mye frem til arrangementet i år som jeg gjorde i fjor. For er det egentlig så veldig mye å se frem til?

De to desidert største spillene jeg ser frem til for øyeblikket, er Metal Gear Solid V: Phantom Pain og Xenoblade Chronicles X. Og begge disse spillene har det kommet ut relativt mye info om. Jeg vet hvordan de vil se ut, hva de vil handle om og jeg har også en sterk forestilling om hvordan de blir å spille. Det eneste jeg trenger, er en lanseringsdato for XCX. Får vi det på E3? Ikke umulig, men jeg har intet behov for å se noe mer fra disse spillene før de lanseres.

Nintendo har også flere jern i ilden og det kommende Zelda spillet til Wii U, er også et spill jeg ser meget frem til. Men når spillet ble utsatt inntil videre, tør jeg ikke håpe på for mye av det på årets E3. Nintendo kjører også i stor grad sitt eget løp, så det er ikke godt å vite hva de kommer til å finne på. Et nytt Mario spill til Wii U? Et Fire Emblem på Wii U? En helt ny serie? Eller bare en haug av nye DLC'er til Smash Bros., Mario Kart 8, Splatoon etc.? Vi får nå se.

Siden Bethesda klarte å annonsere Fallout 4 før E3, er det heller ikke all verden jeg ser frem til fra den kanten heller. De kommer neppe til å annonsere et nytt Elder Scrolls dette året og jeg ser mer frem til et nytt spill i den serien, enn et nytt Fallout. Tenker jeg over fremtiden til neste generasjons konsollene, så vet jeg ikke om jeg vil hoppe i taket av det heller. Ja, det kommer et nytt Assassins Creed, Fifa, CoD og tjohei kjøttdeig, men kommer det noe særlig mye nytt som kan være verdt å se frem til? Battlefront stiller jeg meg fremdeles litt skeptisk til, Uncharted 4 ble også utsatt og ikke pokker om jeg tør å håpe på noe The Last Guardian i år heller. Half Life 3?

Final Fantasy XV og Kingdom Hearts 3, er begge spill jeg ikke takker nei til å høre litt mer om. No Man's Sky har plutselig forsvunnet litt fra radaren, men er fremdeles planlagt og lanseres i år. Etter dette vet jeg ærlig talt ikke om det er noe mer jeg håper på, eller i det hele tatt har lyst til skal annonseres. Det som gjenstår er typene i Level-5. Det har svirret rykter om at de skal annonsere et nytt spill på årets E3. Ni No Kuni var et ålreit spill og en oppfølger eller noe i samme gate som det, takker jeg ikke nei til. Det jeg derimot sitter og håper mest på, er at de skal gjenopplive en av sine gamle serier. Nei, ikke White Knight Chronicles, men deres legendariske rollespillserie Dark Cloud. Det er snart 13 år siden det siste spillet ble gitt ut på PS2 og noen kjempestor forhåpning om at de skal lage et nytt spill, har jeg ikke. Men tanken på alle mulighetene som ligger i et slikt spill på PS4, gjør meg litt svett.

Om 11 dager får vi svar på tiltale, men å hype meg opp i overdreven grad gidder jeg ikke. Jeg tar det som kommer og blir jeg positivt overrasket, så takker jeg på forhånd for det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Square har vel allerede annonsert at Final Fantasy XV ikke kommer før Gamescom. men håper at vi får sett litt av Kingdom Hearts 3, jeg tror de kommer til å fokusere på HEavensward da.

Nintendo kommer nok til å gi oss vestlig dato på Xenoblade Chronicles X, Zelda er vel også bekreftet at ikke kommer til å være på E3, så da er nok STar Fox U det store for Nintendo. Sammen med alt de kan spytte ut av DLC. SMTxFE er forhåpentligvis også noe vi kan få se etterhvert.

Blir spennende.
  • 0
Siterer stikox93:
Square har vel allerede annonsert at Final Fantasy XV ikke kommer før Gamescom. men håper at vi får sett litt av Kingdom Hearts 3, jeg tror de kommer til å fokusere på HEavensward da.


Jeg har ikke så veldig stor tro på at de vil vise mye fra KH3, men noe kunne vært kjekt.

Siterer stikox93:
Nintendo kommer nok til å gi oss vestlig dato på Xenoblade Chronicles X, Zelda er vel også bekreftet at ikke kommer til å være på E3, så da er nok STar Fox U det store for Nintendo. Sammen med alt de kan spytte ut av DLC. SMTxFE er forhåpentligvis også noe vi kan få se etterhvert.


Det stemmer kanskje det. Zelda er liksom det største av det største fra Nintendo, så når det utelukkes kan man begynne å lure på hva man kan glede seg til. Star Fox kommer jeg sikkert til å kjøpe, men jeg er ikke nok i "fangruppen." SMTxFE virker interessant, så det kan jo forsåvidt være verdt å få se mer av.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det realistiske er så kjedelig. Drømmer og håp 4 life:

Nintendo
- 2D Metroid
- "Bare kødda, her er Zelda!"
- Kid Icarus: Uprising 2

Sony
- Ni No Kuni 2
- Gravity Rush 2

Microsoft
- Scalebound

Ubisoft
- Beyond Good & Evil 2
- Nytt Rayman

Square
- The World Ends With You 2

Bethesda
- Surprise me

EA
- Næh
  • 0
Sikkert lurt å ikke bli for spent på forhånd, ja. Jeg må jo innrømme at jeg håper på en overraskelse fra Nintendo som ikke "bare" er DLC.

Også slenger jeg meg på Jurginator og Beyond Good & Evil 2-#hype. Men da måtte jeg vel ha kjøpt en PS4
''eh'' - Link
  • 0
Bare Nintendo viser noe som helst av Zelda, er jeg fornøyd.

Ellers blir det spennende å se hvordan Star Fox blir. Jeg håper på noe som ligner på Adventures. Men håper på noen overraskelser også.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Jurginator:
Det realistiske er så kjedelig. Drømmer og håp 4 life:


True that.

Et nytt Rayman står naturligvis høyt på listen min også, men slik som Ubisoft har køddet det siste året, så velger jeg å holde forventningene heller lave.

Siterer Subject 17:
Sikkert lurt å ikke bli for spent på forhånd, ja. Jeg må jo innrømme at jeg håper på en overraskelse fra Nintendo som ikke "bare" er DLC.


Ja, jeg sitter liksom med den følelsen av at det kan bli en DLC-galore. Men Nintendo kan overraske de.

Siterer remote:
Bare Nintendo viser noe som helst av Zelda, er jeg fornøyd.


Det hadde ikke gjort noe å få sett litt mer, men enn så lenge så klarer jeg å vente.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!