Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ukens bloggtema er om gode spilltrailere, smakebitene som har gjort mang en ventetid nesten uutholdelig for et spill. Det første jeg tenkte på da jeg leste temaet var en av trailerne for The Legend of Zelda: Twilight Princess. Det er særlig E3 2005 traileren som blåste meg av stolen. Zeldaspillene har alltid vært noe jeg har ventet spent på, og ofte har jeg måttet vente lenge, med trailere fra flere e3'er og lignende på rad. Men det er greit, da spillene ikke har skuffet.

I traileren fra 2005 er det spesielt musikken som gjør at jeg får frysninger hver gang jeg ser den. Musikken passer taktskiftene i traileren så godt, og gir dybde og en følelse av å være med på noe episk. Samtidig gir traileren filmsnutter fra ganske mange forskjellige områder, uten å spoile for mye. Vi får se noen ukjente, men kanskje ikke helt ukjente personer. Det er en veldig god trailer som river meg med og slutter med et smell. Traileren på youtube: https://www.youtube.com/watch?v=YHu7hvxjdww

Hva synes du om traileren?
  • 0
Jeg er usikker på om jeg noen gang så denne i forkant av lanseringen til spillet. Jeg mener å huske Twilight Princess, i likhet med Pokémon Colosseum, var et spill jeg først oppdaget i en artikkel i Gamereactor bladet og ble sittende å ruge på magasinet helt til spillet ble gitt ut.

Men i etterkant er det jo ikke vanskelig å se hvordan spillet fikk den hypen, for traileren er fantastisk.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ja, herregud for en trailer! Jeg ble overveldet av dette spillet da det kom. Og det begynner jo å dra på åra.
''eh'' - Link
  • 0
Denne andre traileren var utrolig spennende, men selv synes jeg den første som ble vist av TP som var den beste. Den var mer teaser-aktig, men likevel! TP er det Zelda-spillet som var mest hypet for min del. Det var noe med de årene!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg er usikker på om jeg noen gang så denne i forkant av lanseringen til spillet.

Har litt problemer med å huske det selv
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!