Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mario Kart 8 til Wii U er et meget populært spill her hos familien Sandnes. Er det noe jeg elsker så er det å spille Mario Kart 8 sammen med barna. For det første, i dette klippet fra Gammerns gamerkanal hadde jeg utrolig flaks. Om det var på grunn av kameraet vet jeg ikke, men mens kameraet filmet, klarte jeg meg godt, men dette er slettes ikke tilfelle de fleste ganger vi spiller. Stort sett er det jeg som blir knust av barna. Det beste med denne spillingen sammen med barna er at de koser seg og bare det å se at de gjøre det, er gull verdt for meg.

Derfor oppfordrer jeg flere foreldre til å være med og spille sammen med barna. Selv om dere har det travelt, så bruk en liten stund en (flere ganger) gang i uken til denne kvalitetstiden. Spill er noe som opptar alle i dag og spesielt barna. Om du viser interesse så vil kontakten mellom deg som mamma eller pappa bli enda bedre. Jo mer tillit du får til barna jo enklere blir det å kjøre sunn spilling i familien hvor grenser og rammer settes.

Å spille sammen med barna gir meg utrolig mye og jeg vet at barna setter stor pris på det. I tiden fremover vil jeg på Gammerns gamerkanal legge opp flere klipp fra kvalitetstiden vår fremfor skjermen og du vil få se hvor moro vi har det.

Om du ønsker å se klippet hvor jeg og barna har kvalitetstid, så finner du det her;

Gammerns gamerkanal

Spiller foreldrene dine sammen med deg eller kunne du ha ønsket det? Viser dine foreldre interesse til spillingen din?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Spiller foreldrene dine sammen med deg eller kunne du ha ønsket det?


Nei, det gjør de ikke. Og det er egentlig helt greit.

Siterer Bernt Erik:
Viser dine foreldre interesse til spillingen din?


Nei. Eneste spillet jeg har fått faren min til å vise litt interesse for er Red Dead Redemption. Minnet han nok om Clint Eastwood. Moren min har aldri brydd seg stort.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Spiller foreldrene dine sammen med deg eller kunne du ha ønsket det? Viser dine foreldre interesse til spillingen din?


Nei, det har vært svært lite må jeg si. Faren min har ofte spøkt med: "Å kjøpe den PlayStation er det dummeste jeg noensinne har gjort". Så jeg har måtte klare med på egen hånd
Men når du har venner som er like interessert, så er det ikke noe problem.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Faren min har ofte spøkt med: "Å kjøpe den PlayStation er det dummeste jeg noensinne har gjort".


Høres altfor kjent ut. Ser for meg at det vil være mer naturlig for min egen generasjon å inkludere barna i spill enn det var for mine foreldre som ble født på 60-tallet.
''eh'' - Link
  • 0
Foreldrene mine har alltid vist interesse i det jeg holder på med, og har blant annet vært med på en del spilløkter, noe jeg setter pris på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Wii var virkelig for alle. Faren min, som alltid har vært imot spilling, likte å spille Wii Sports Bowling og var faktisk ganske god. Det var uhyre morsomt når det holdt på. Tror han klarte fem strikes på rad en gang.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Synd at ikke flere foreldre bryr seg om at barna sine spiller. Spesielt at foreldrene er med og spiller sammen med barna. Dette føler jeg er like viktig i dag som det å bli med på fotballkamp som moralsk støtte.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!