Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Etter flere oppdateringer til HBO Nordic er brukergrensesnittet fortsatt altfor dårlig. Det er fortsatt tilnærmet umulig å starte appen og få fortsette der man faktisk avsluttet sist. Listen med sist sette er fortsatt mangelfull, og appen kræsjer oftere enn java. Søkefunksjonen fungerer ikke hvis man allerede er inne på en serie eller underkategori. Det er knotete, rotete og frustrerende.

Med så gode produksjoner som Game of Thrones, The Jinx, Boardwalk Empire, Silicon Valley og så videre klarer jeg naturligvis ikke å ligge unna, men jeg skulle virkelig ønske at de tok en titt på en hvilken som helst annen strømmetjeneste for å se hvordan man kan lage noe brukervennlig.

Det var alt. Takk for meg.
<bild>
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Og det er ikke på PlayStation! (eller Chromecast?)
  • 0
Høres ut som om de har sluppet den for tidlig!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg bruker bare HBO til Game of Thrones, så jeg har ikke støtt på alle problemene her. Men jeg synes innlasting av episoder går ganske tregt. Om du bytter til et annet vindu i browseren samtidig, så blir den bare stående der å laste også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer remote:
Høres ut som om de har sluppen den for tidlig!


Jeg tror ikke de bryr seg nevneverdig. Det er helt kurant å bruke den etter den nyeste oppdatering, men det gjelder kun hvis jeg følger én serie. Flere enn det blir for mye for tjenesten.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Siterer Tor Erik:
Jeg tror ikke de bryr seg nevneverdig. Det er helt kurant å bruke den etter den nyeste oppdatering, men det gjelder kun hvis jeg følger én serie. Flere enn det blir for mye for tjenesten.


Jammen bra de strengt tatt bare har én serie

Neida. Har sansen for Vice, Real Time og Last Week Tonight.
  • 0
Siterer Tomas Veiden:
Har sansen for Vice, Real Time og Last Week Tonight.


Du må se The Jinx. Du MÅ!
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
I approve this rant!

Jeg brukte HBO sin app for smart-TV. Det er noe med det mest begredelige jeg noen sinne har støtt på hva angår brukergrensesnitt. Etch-a-sketch tar nok en knepen seier. "Min liste" kan legge til enkeltepisoder, ikke hele serier. Hva skjer med det? Og hvorfor er episoder sortert slik at man må scrolle seg ned fra siste episode til første episode om man ønsker å se første episode? Og hvorfor kan jeg ikke plukke opp tråden fra sist uten å måtte scrolle gjennom alle seriene HBO har liggende inne, bare fordi True Detective begynner på T og ligger nederst? Søkefunksjon, anyone? "Min liste", anyone? Studentprosjekt ass...

Da abonnementet gikk ut orket jeg ikke fornye det igjen, til tross for at jeg hadde to episoder med True Detective igjen. Jeg returnerer ikke før de ser til netflix eller popcorntime for UI-inspirasjon.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
I approve this rant!


Me to.
The gavel corrupts
  • 0
Haha, jeg brukte HBO en periode, men fant ut at den er helt ubrukelig via PC, og avsluttet abonnementet.
Derimot sa Cyanine at det funker veldig bra på tablet (Android), men ikke via PC, så jeg lurer litt på hva de holder på med?
Greit at de har mange av de beste seriene, men dersom de ikke greier å holde følge med Netflix (og i noen gadget-tilfeller, Viaplay) så burde de ta seg en stor bolle...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Brukte HBO nordic (kun PC) et par måneder i fjort for å få med meg GoT (Tenker og gjøre det samme i år). Har merket meg at mange klager på grensesnittet, men selv synes jeg det fungerte helt greit. Enkelte irritasjonsmomenter, men ikke noen grunn til å klage for min del. Mangel på innhold var et mye større problem. Var mange serier som gikk, eller akkurat var ferdig da jeg startet abonnementet, men jevnt over følte jeg nytt innhold kom for sjelden og i for små doser, spesielt med tanke på at det eksisterende biblioteket var begrenset.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer Archana:
Haha, jeg brukte HBO en periode, men fant ut at den er helt ubrukelig via PC, og avsluttet abonnementet.


Makan. Bruker bare PC jeg også.

Min mor har visst endelig skjønt det hun også.

Men et lite spørsmål til Hbo. Er ikke en eneste episode uten at den blir avbrutt. Være seg oppdatering står det...eller problemer med Internett. Er bare det at nett hos oss funker...Så dette er uforståelig og fryktelig irriterende...alltid sånn i slutten av episodene...siste kvarter. Kan dere gi noe svar på det?

Så jeg linket henne denne bloggen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!