Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Beklager bloggen for at jeg hele tiden glemmer deg. Jeg fååååår såååå dårlig samvittighet for at jeg ikke får blogget noe. Så nå har jeg bestemt meg for å bruke deg mer i tiden fremover og kommer til å blogge minst to-tre blogger i løpet av uka.Da slipper du å være så ensom, min kjære blogg...

...

Det er for øyeblikket et spill som er i skuddet hos meg (foruten GTA V da). Det er bybyggespillet Cities Skylines og som er uendelig holdbart. I dette spillet kan du bygge den ene fetere metropolen etter den andre. Hver eneste dag lages nye bygninger, parker, mods, med mer og som kan lastes ned via Steam. Alt dette nye gjør Cities Skylines til et eviglangt spill som hele tiden kan forandres på. Kreativt som rakkern og et sunt spill som passer barn i alle aldre, deriblant meg. Grafikken og detaljene er hinsides bra og med at den finske utvikleren Colossal Order hele tiden er på hugget og kommer med nye oppdateringer, så er det ikke å vente noe annet enn at jeg er hekta. Innen en måneds tid kommer en oppdatering som blant annet gir oss tunneler noe som er etterlengtet pluss annet spennende som de ikke har sagt så mye om ennå. Cities Skylines er og blir det beste bybyggespillet til dags dato og hvor SimCity 4 er forbigått (etter min mening).

Her er et skjermbilde fra min by og som jeg har brukt en god del tid på. Om du ennå ikke har kjøpt spillet så anbefaler jeg det og for 200 kroner så er det i grunnen ikke noen unnskyldning. Liker du å være kreativ, bygge opp ting og tang, ja så kan dette spillet være noe for deg.

Spiller du Cities Skylines og i så fall, hva synes du om spillet? Er det noe du savner i spillet som burde ha vært med? Hvilket bybyggespill liker du best?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Spiller du Cities Skylines


Nei.

Siterer Bernt Erik:
og i så fall, hva synes du om spillet?


Kan ikke besvare det spørsmålet.

Siterer Bernt Erik:
Er det noe du savner i spillet som burde ha vært med?


Er ikke i posisjon til å besvare det spørsmålet.

Siterer Bernt Erik:
Hvilket bybyggespill liker du best?


Spiller ikke bybyggespill.

Siterer Bernt Erik:
GTA V


Der har du derimot et spill jeg spiller fra tid til annen. Uheldigvis så er det sånn at jeg begynner å gå litt tom for ting å gjøre offline, og jeg gidder generelt sett ikke å spille online lenger, da jeg har gjort en stor andel av oppdragene der, og heists er virkelig bare til irritasjon med tilfeldige folk.

Offline så prøver jeg stadig forskjellige ting. Jeg har f.eks. anskaffet den minste bilen i spillet, og forsøkt å kjøre den inn i alt av bygninger jeg kan få den inn i. Ellers er det å rase gjennom politistasjonen på motorsykkel, samt å forsøke å bli med i the Lost ting jeg forsøker fra tid til annen. Uheldigvis virker det som at the Lost ikke aksepterer Franklin som en av dem. Rasister.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Flott at du har tenkt å blogge mer igjen! Savner bloggene dine.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Likte godt rollercoaster tycoon 2, men vet ikke helt om det teller
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Siterer Bernt Erik piller du Cities Skylines

Nei.

Siterer Bernt Erik:og i så fall, hva synes du om spillet?

Kan ikke besvare det spørsmålet.

Siterer Bernt Erik:Er det noe du savner i spillet som burde ha vært med?

Er ikke i posisjon til å besvare det spørsmålet.

Siterer Bernt Erik:Hvilket bybyggespill liker du best?

Spiller ikke bybyggespill.

Siterer Bernt Erik:GTA V

Der har du derimot et spill jeg spiller fra tid til annen. Uheldigvis så er det sånn at jeg begynner å gå litt tom for ting å gjøre offline, og jeg gidder generelt sett ikke å spille online lenger, da jeg har gjort en stor andel av oppdragene der, og heists er virkelig bare til irritasjon med tilfeldige folk.

Offline så prøver jeg stadig forskjellige ting. Jeg har f.eks. anskaffet den minste bilen i spillet, og forsøkt å kjøre den inn i alt av bygninger jeg kan få den inn i. Ellers er det å rase gjennom politistasjonen på motorsykkel, samt å forsøke å bli med i the Lost ting jeg forsøker fra tid til annen. Uheldigvis virker det som at the Lost ikke aksepterer Franklin som en av dem. Rasister.


Du er ikke alene om å spille GTA V, men der har jeg veldig mye igjen før jeg har kommet så langt som deg Cookie GTA V er et godt spill. Ellers venter jeg med stor spenning på Project CARS som dukker opp om ikke så altfor lenge

---

Siterer remote:
Flott at du har tenkt å blogge mer igjen! Savner bloggene dine.


Godt å høre og lover å være litt mer aktiv igjen

---

Siterer projecthammer:
Likte godt rollercoaster tycoon 2, men vet ikke helt om det teller


Herlig spill det projecthammer. Et spill jeg også spilte en del
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Godt å ha deg tilbake

Jeg har ingen erfaring med Cities Skylines og heller ikke all verden innen byggespill generelt. Det nærmeste du kommer er vel The Sims, selv om det begynner å bli fryktelig lenge siden jeg spilte det sist. Eventuelt Age of Empires, om det kan plasseres i den kategorien
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Age of Empires er nok mer RTS tenker jeg En spillserie som jeg også liker svært godt ;)
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Ellers venter jeg med stor spenning på Project CARS som dukker opp om ikke så altfor lenge


Er glad i bilspill selv, så det ikke utenkelig at jeg skaffer det spillet selv. Et bilspill som derimot er et garantert innkjøp når det kommer er Gran Turismo 7.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • Missing Avatar
  • MNO
Siterer The Cookiemonster:
Er glad i bilspill selv, så det ikke utenkelig at jeg skaffer det spillet selv. Et bilspill som derimot er et garantert innkjøp når det kommer er Gran Turismo 7.

Skal nok ha begge jeg også kake (Har selv bestilt Project Cars: Limited edition til PS4), men skal du ha PC på PS4? Er ivrig å gruse noen når det kommer ut...
"The closer you are to death, the more alive you feel. It's a wonderful way to live. It's the only way to drive." ~ James Hunt
  • 0
Siterer MNO:
men skal du ha PC på PS4?


Det skal jeg.

Siterer MNO:
Er ivrig å gruse noen når det kommer ut...


...men som tidligere da du spammet meg med invites så har jeg fortsatt ikke tenkt til å spille mot deg, eller med deg for den saks skyld.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • Missing Avatar
  • MNO
Siterer The Cookiemonster:
...men som tidligere da du spammet meg med invites så har jeg fortsatt ikke tenkt til å spille mot deg, eller med deg for den saks skyld.

Det er jo lenge siden, gi meg en siste sjanse?
"The closer you are to death, the more alive you feel. It's a wonderful way to live. It's the only way to drive." ~ James Hunt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!