Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er ikke så fryktelig lenge siden jeg ble aktiv på forumet. I løpet av i overkant av halvannet år, har jeg fått til ganske mye. Jeg har skrevet over 100 blogger, vippet over 10000 kommentarer, hoppet opp på 5. plass på all-time aktiv listen og blitt moderator. Den siste tiden har jeg derfor tenkt litt. Hva mer kan jeg gjøre? Jeg trodde aldri det skulle komme til å skje, men spillinteressen er også i ferd med å forsvinne. Jeg finner ikke lenger den store gleden i å diskutere spill og blant de få spillene jeg fremdeles ser frem til i år, begynner hypen også sakte men sikkert å svinne. Jeg føler derfor at jeg ikke lenger har så mye å bidra med til forumet og har derfor kommet til den beslutning om å stenge brukeren min. Dette innebærer jo også at jeg sier ifra meg moderator tittelen. Det kommer nok litt brått på, men det er noe jeg har tenkt over lenge. Jeg føler derfor også at det er det eneste rette slik ting har utviklet seg den siste tiden. Det har vært morsomt å få ta del i aktiviteten og også bli kjent med mange flotte individer. Jeg håper dere som fremdeles er til stede her, klarer å holde aktiviteten gående, for Gamereactor er et fantastisk nettsamfunn.

Jeg ønsker dere derfor lykke til videre og takker for tiden jeg har hatt her inne.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Utrolig trist å lese, men samtidig helt forståelig. Zelda og Xenoblade kommer uten tvil til å floppe når de kommer ut i 2018, og navnet på den nye konsollen til Nintendo er nok til å slukke den siste flammen av spillinteresse.

Ønsker deg alt vel på veien videre.
''eh'' - Link
  • 0
Rart at det kommer minst en slik blogg hvert år på den samme datoen, lurer på hvorfor? Det er sikkert fordi det bare er kjipe spill som kommer ut på denne tiden på året. Ellerno.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Dette var trist. At selveste guden forlater oss. Du har vært et sykt bra meldlem her. Takk for alt du har gitt og lært oss!

PS: Spoiler:bra apilsnarr, fool
  • 0
Takk for din tid her på forumet. Du har gjort en meget bra jobb for å få aktiviteten høyere her på forumet, og håper du får det bra videre uten GR. Men hold fortsatt hypet på Xenoblades
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Rart at det kommer minst en slik blogg hvert år på den samme datoen, lurer på hvorfor? Det er sikkert fordi det bare er kjipe spill som kommer ut på denne tiden på året. Ellerno.


Siden resten av moderasjonen er bortreist, så måtte jeg jo finne på noe

Takk for støtten folkens. Men for å sitere SirThomas fra Fjesbok: "Er ikke utenkelig at det er troverdig at griser kan fly når man har drukket litt og".
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
"Er ikke utenkelig at det er troverdig at griser kan fly når man har drukket litt og".


Snakker om det, jeg ble nettopp oppringt av et kvinnfolk med streng beskjed om å hente en TakeAway pizza som stod registrert på navnet og nummeret mitt, med et dog åpenbart mellomnavn, og til og med vietnameseren i andre enden som helt sikkert ikke var vietnameser, klarte å holde seg seriøs - hvorfor ga jeg nummeret mitt til ustabile jenter på habbo...
  • 0
Siterer SirThomas:
Snakker om det, jeg ble nettopp oppringt av et kvinnfolk med streng beskjed om å hente en TakeAway pizza som stod registrert på navnet og nummeret mitt, med et dog åpenbart mellomnavn, og til og med vietnameseren i andre enden som helt sikkert ikke var vietnameser, klarte å holde seg seriøs - hvorfor ga jeg nummeret mitt til ustabile jenter på habbo...


Til dette har jeg kun en ting å si. Hva i all verden?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
med et dog åpenbart mellomnavn


Thomas? Eilert?
''eh'' - Link
  • 0
Ble nesten lurt, men så at du hadde skrevet et innlegg i dag...

Vi trenger Glorfindel er.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Dette er synd å høre, men du er en dust uansett, så det har sine fordeler dette også.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Dette er synd å høre, men du er en dust uansett, så det har sine fordeler dette også.


ok, da er ikke vi vener lenger heler
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
remote, må vi ta en prat om mobbing av de ferskeste moderatorene igjen?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Remote, må vi ta en prat om mobbing av de ferskeste moderatorene igjen?


Oh dayum. remote med stor "R". Jeg spår modkrig.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Oh dayum. remote med stor "R". Jeg spår modkrig.


Jeg redigerte det. Man kødder ikke med remotes forbokstav.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
remote, må vi ta en prat om mobbing av de ferskeste moderatorene igjen?


Du snakker om mobbing, så er det du som mobber meg med stor -R?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!