Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Forrigehelg var det duket for bursdagsfeiring av vår sønn. Et av ønskene var at han kunne få en Battlefield-kake noe selvsagt dama mi Ann Helen tok på strak arm. Hun lagde den nydeligste Battlefield-kaka og som vanlig ble den veldig populær. Som vanlig var kaka himmelsk god på smak.

Om du skulle ha ønsket deg en kake til bursdagen, hvilket tema ville du at kaka skulle hatt?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Stilig den Dark Souls tema hadde vært kult.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Bra kake! Håper den pistolen var lett fordøyelig!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jepp, tror ikke banken hadde gått på et ran med en slik en. Den er lagd av marsmallow reomte
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hehe, "Service of 14 years". Artig.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Kake må jo være høydepunktet når det er bursdag hos dere!
Jeg ville hatt en kake med Zelda-tema
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Flott å se at madammen ikke blir dårligere på kakene. Eneste kakebloggene jeg følger.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer thosol01:
Stilig den Dark Souls tema hadde vært kult.


Enig i den.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Dette var en flott kake! Jeg er imponert
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Den er lagd av marsmallow


Wow, det hadde jeg ikke trodd! Dere må ha brukt en form å smeltet det nedi? Hvis ikke skjønner jeg ikke hvordan noe slikt skal gå an.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Flott kake Kunne selv tenkt meg en kake dedikert til diverse Nintendo-spill. Eller rytmespill!
Take off every zig, for great justice
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!