Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nok en uke er gått, nok et tema er fortært og nok et nytt tema står for tur. Den siste temabloggen ble utvidet til 2 uker og som mange av dere kanskje også la merke til, frontet på forsiden av nettsiden. Dette er noe vi ønsker å fortsette med.

Temaet for de 2 siste ukene har vært å beskrive ditt verste spillminne. De som har deltatt denne gangen er:

Dr. Madnar Petrovich
Venom140
TK Art
Spillpike
Thomas Veiden
Tor Erik
ElGamer
SirThomas
Glorfindel

Det er gledelig å se så mange bidrag, både fra gamle og nye brukere og også skribenter/redaksjonen. Vi håper dette aktivitetsnivået opprettholdes i ukene fremover og selvfølgelig også at det øker. Det er bare å slenge seg på.

Over til ukens tema. Spillindustrien har alltid vært dominert av store populære titler, også kalt AAA-titler. Slik er det vel også i stor grad fremdeles, noe GTA V med et salg på over 45 millioner kopier kan skrive under på. Allikevel har vi i senere år sett at mindre og mer ukjente spillutviklere klarer å få frem gode spill. Disse "indieutviklerne" får liten støtte av utgiverne og fokuserer ofte på innovasjon og digital distribusjon av spillene sine. Og i en spillverden i stadig ekspansjon, er nok dette en trend som helt klart er kommet for å bli.

Ukens tema er gode indiespill. Det finnes helt sikkert mange her inne som har sjekket ut noe i denne kategorien og kanskje fått en spillopplevelse det er verdt å nedtegne i ord. Skriv om din beste indieopplevelse og del det med resten av Gamereactor. Kanskje oppdager du en og annen godbit du gjerne ikke vil vært foruten. Skriv gjerne også din mening om indiespill som helhet, om du føler det blir relevant for bloggen din.

Om Temabloggen:

Hver fredag finner moderasjonen et tema til inspirasjon for blogging. Temabloggene varer frem til torsdag to uker etter annonseringen. Hvis du vil delta i ukas tema, må du bruke emneknagg «#Temabloggen» og nummeret for denne runden etterpå (#Temabloggen1, 2, 3 osv) på bloggen du skriver med det relevante temaet. Altså *tittel* og etterpå: «#Temabloggen1(*tall*)». Hvis tittelen din er så lang at du ikke klarer å skrive inn emneknaggen, kan forkortelsen «#TeB» brukes. Vi kårer etter hvert vinnere som får premier.

Hvordan skrive blogg:

Hvis du er ny bruker på GR og ikke vet hvordan man blogger, følg disse instruksene: Trykk på «Mitt krypinn» øverst på siden -> trykk på taben «blogger» til venstre for avataren eller brukernavnet. Nå ser du en liste som sannsynligvis er tom -> trykk på «skriv nytt» -> skriv en blogg og lag en tittel, følg instruksene over i «Om temabloggen». Når du er ferdig, trykk «send», og du er med i Temabloggen for denne uka.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Her skal jeg ihvertfall klare å få noe inn.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Lagt ut
*MacGyver Theme*
  • 0
Denne skal bli morsom å få til. Mye å velge i mellom.
  • 0
Det finnes mange gode indie-spill. Ofte er det slike som har gitt meg best opplevelse iløpet av et spillår. Synd at jeg ikke spiller slike spill så ofte lenger. Det siste må vel ha vært The Stanley Parable.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Nice. Har ett spill jeg har hatt lyst til å skrive om, så skal prøve å få til et bidrag denne uken.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Nice. Har ett spill jeg har hatt lyst til å skrive om, så skal prøve å få til et bidrag denne uken.


godt å høre!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Ofte er det slike som har gitt meg best opplevelse iløpet av et spillår. Synd at jeg ikke spiller slike spill så ofte lenger.


Ofte forsvinner disse fine små perlene i mengden med storespill som slippes. Så blir for sjeldent en setter seg ned med de og faktisk nyter de. Noe som egentlig gjør de mye bedre når du finner et spill som virkelig er verdt det.
  • 0
Ukens tema forlenges med en uke, da altså til og med torsdag 19. mars.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det er flere som har lovet å skrive en blogg, så jeg håper vi får noen flere denne uka. Men deltakelsen har egentlig ikke vært så aller verst uansett.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg har ikke fått spilt i nærheten av så mange av indiespillene som jeg kanskje burde. Så det er interessant å lese om deres erfaringer, så blir jeg både inspirert og får noen gode tips.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Jeg har ikke fått spilt i nærheten av så mange av indiespillene som jeg kanskje burde. Så det er interessant å lese om deres erfaringer, så blir jeg både inspirert og får noen gode tips.


Telles 123.spill som indie-spill? I så fall har jeg en del favoritter der ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Telles 123.spill som indie-spill? I så fall har jeg en del favoritter der ...


Haha, 123spill ja. Der har jeg ikke vært innom på sikkert 6-7 år. Nå fikk jeg lyst til å spille Trials igjen.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Haha, 123spill ja. Der har jeg ikke vært innom på sikkert 6-7 år. Nå fikk jeg lyst til å spille Trials igjen.


Jeg har gode minner fra Mujaffas BMW på datalabben i femte klasse.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg har gode minner fra Mujaffas BMW på datalabben i femte klasse.


Hadde glemt Mujaffas BMW. Nå vekket du mange minner fra barneskoledagene.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!