Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei alle sammen :)

Tenkte det kunne være gøy å ha en liten Super Smash-turnering og finne ut av hvem som er best her inne på forumet! Jeg vil oppfordre alle som har en Wii U og spillet til å slenge seg på. Ingen krav til ferdighetsnivå.

Foreløpig dato er ikke satt, men jeg ser for meg en gang i uke 9. Sannsynligvis vil det la seg gjennomføre på én kveld.

Regler

Ingen items
Best av tre kamper
Liv: 3 - maks 8 minutter
Kampene blir observert

Tillatte baner:

Smashville
Town and City
Battlefield
Lylat Cruise
Final Destination
Delfino Plaza
Congo Jungle (N64)

Ellers er alle baner tillatt i omega-form.

Alle er velkomne, så hvis dere kjenner noen som kunne tenke seg å være med så går det helt fint.

Forhåpentligvis blir vi mange nok til at dette lar seg gjennomføre, og kanskje kan man gjøre det oftere. Ihvertfall verdt et forsøk.

Legg meg til på Wii U. ''Dimfisk''
Meld deg på i kommentarfeltet!
''eh'' - Link
  • 0
Har god tid etter ettermiddagen på onsdag i uke 9 (fri ut uke 10 faktisk), men jeg har ikke Wii U på hybelen, så vi får se.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg er med. Men det begynner å bli en liten stund siden jeg spilte sist, så jeg bør kanskje "varme" opp litt først
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg er selvfølgelig med! Dette kan bli gøy
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Skulle gjerne vært med, men har ikke WiiU-en med på hybel. Kan riktignok spillet mot folk via 3DS versjonen, eller Melee/Project M.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg er med! Er litt rusten, men alt for å begynne å spille igjen Har ferie neste uke, så har god tid da.
  • 0
Godt å høre at noen har lyst Håper flere slenger seg på. Kan melde om at samboeren stiller som Subject 18.
''eh'' - Link
  • 0
Jeg er med Dette kan bli akkurat som i gamle dager, med Hyrule Soldiers klanen, om noen husker, hehe
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Siterer P-Dude:
JDette kan bli akkurat som i gamle dager, med Hyrule Soldiers klanen, om noen husker, hehe

Å, som jeg husker! Gode tider...
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Slenger meg lett med jeg, selv om jeg kommer til å bli en boksesekk for dere andre.
  • 0
Bra
''eh'' - Link
  • 0
Sure, jeg kan være med.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!