Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I starten av desember bruker vi å sette i gang Årets kåringer. Dette er, for de som ikke vet det, en avstemning hvor vi kårer årets brukere i ulike kategorier som årets konge og årets blogger. Moderasjonen har etter en liten diskusjon, bestemt seg for å flytte avstemmingen til starten av januar.

Dette begrunner vi med at folk har bedre tid i januar til å tenke gjennom og gjennomføre noe slikt som Årets kåringer, enn i desember. I desember har mange nye spill de vil spille, eksamener og forberedelser til jul. I tillegg har vi jo julekalenderen på GR, så det er mye mer som foregår enn ellers.

Istedenfor å drøye avstemningen i nesten en hel måned, vil vi også gi dere maks en uke på å stemme, fordi mange ikke stemmer før siste frist uansett. Vi kommer tilbake med dette.

Til slutt vil jeg avslutte med en gåte:

Hva er verre enn en mark i et eple?
Spoiler:holocaust
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hadde glemt årets bruker opplegget
Like greit å ta det på nyåret da. Håper bare flere kommer tilbake snart (eller nye dukker opp) så det ikke er så stille hele tiden.
  • 0
Siterer TK Art:
åper bare flere kommer tilbake snart


This.
The gavel corrupts
  • 0
...eller er det bare fordi dere er underbemannet i moderasjonen og satser på at flere dukker opp for å hjelpe til med tellingen hvis dere gir dem en heads up en måned før?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer TK Art:
Håper bare flere kommer tilbake snart (eller nye dukker opp) så det ikke er så stille hele tiden.


Jeg tror egentlig det fremdeles er en del folk innom siden hver dag. Problemet er heller det at ingen skriver noe

Får håpe folk ihvertfall blir med og kickstarter det nye året.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer TK Art:Håper bare flere kommer tilbake snart (eller nye dukker opp) så det ikke er så stille hele tiden.

Jeg tror egentlig det fremdeles er en del folk innom siden hver dag. Problemet er heller det at ingen skriver noe

Får håpe folk ihvertfall blir med og kickstarter det nye året.


Føles ikke som det er så mye å snakke om for øyeblikket, så da blir det litt stille.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Glorfindel:
Får håpe folk ihvertfall blir med og kickstarter det nye året.


Får håpe at folk generelt faktisk blir litt mer aktive. Kanskje prøve å bli enda mer aktiv selv, da utenfor nattråden fremover.
  • 0
Siterer TK Art:
Håper bare flere kommer tilbake snart (eller nye dukker opp) så det ikke er så stille hele tiden.
Siterer Marlboro Red:
This.


Det er bare å lage litt liv, så kommer flere tilbake. Det er ingen vits i å sitte på gjerdet og vente på at noe skal skje.

Siterer The Cookiemonster:
...eller er det bare fordi dere er underbemannet i moderasjonen og satser på at flere dukker opp for å hjelpe til med tellingen hvis dere gir dem en heads up en måned før?


Man trenger ikke være flere enn én for å telle opp stemmene, så dette er ikke en av grunnene.

Siterer Glorfindel:
Jeg tror egentlig det fremdeles er en del folk innom siden hver dag. Problemet er heller det at ingen skriver noe


Dette vet jeg stemmer.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
...eller er det bare fordi dere er underbemannet i moderasjonen og satser på at flere dukker opp for å hjelpe til med tellingen hvis dere gir dem en heads up en måned før?

Nei.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer ElGamer:
Får håpe at folk generelt faktisk blir litt mer aktive. Kanskje prøve å bli enda mer aktiv selv, da utenfor nattråden fremover.


Folk må nok gå litt i seg selv ja. Vi kommer ingen vei om alle sitter og venter på å bli underholdt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Helt greit

Siterer TK Art:
Hadde glemt årets bruker opplegget
Like greit å ta det på nyåret da. Håper bare flere kommer tilbake snart (eller nye dukker opp) så det ikke er så stille hele tiden.

La oss håpe.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer Glorfindel:
Folk må nok gå litt i seg selv ja. Vi kommer ingen vei om alle sitter og venter på å bli underholdt.


Kommer ingen sted da. Får fortsett å holde liv i nattråden mens jeg har jobb hele dagen. Så får jeg livne opp andre tråder når jeg ikke lenger jobber hele dagen. Noen må tross alt holde nattråden våken.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer ElGamer:Får håpe at folk generelt faktisk blir litt mer aktive. Kanskje prøve å bli enda mer aktiv selv, da utenfor nattråden fremover.

Folk må nok gå litt i seg selv ja. Vi kommer ingen vei om alle sitter og venter på å bli underholdt.


Men å gjøre noe er stress. Så da venter vi.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Men å gjøre noe er stress.


WORD
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Så da venter vi.


På hva?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Archana:
WORD


Du er Word, 98! HA!

Siterer Glorfindel:
På hva?


Sannsynligvis Godot. Han kommer i morgen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Kakashi sensei å da venter vi.

På hva?


På at andre skal skape aktivitet for oss.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Ser ut som at vi som allerede står for aktiviteten må fortsette alene. Har blitt vant med det de siste månedene.
  • 0
Siterer remote:
Det er bare å lage litt liv, så kommer flere tilbake. Det er ingen vits i å sitte på gjerdet og vente på at noe skal skje.


Jeg trenger å "stimuleres" til aktivitet..
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
På at andre skal skape aktivitet for oss.


Siterer Marlboro Red:
Jeg trenger å "stimuleres" til aktivitet..


Late ass.

Siterer remote:
Sannsynligvis Godot. Han kommer i morgen.


Hue.

Siterer ElGamer:
Ser ut som at vi som allerede står for aktiviteten må fortsette alene. Har blitt vant med det de siste månedene.


Oh well. Det er bedre at noen gjør det, enn at ingen gjør det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Kakashi sensei å at andre skal skape aktivitet for oss.

Siterer Marlboro Red:Jeg trenger å "stimuleres" til aktivitet..

Late ass.


Skal se om jeg får laget noen tråder etterhvert, men med mindre det plutselig blir en stor interesse for Pixel Art(Her har jeg en tråd), Digital Painting eller 3D Grafikk ser det dårlig ut. Spilt en del Heroes of the Storm i det siste, så kan se om jeg får ordnet noe der.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Spilt en del Heroes of the Storm i det siste, så kan se om jeg får ordnet noe der.


It already exists. Men ta deg gjerne friheten til å booste den litt
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg tror egentlig det fremdeles er en del folk innom siden hver dag. Problemet er heller det at ingen skriver noe


Stemmer nok det...
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Kakashi sensei pilt en del Heroes of the Storm i det siste, så kan se om jeg får ordnet noe der.

It already exists. Men ta deg gjerne friheten til å booste den litt


Da skal jeg gjør det.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Lurker.
mah boi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!