Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hva har skjedd med splitscreen co-op på next-gen konsollene? Er det ingen som spiller sammen med kompisene sine lenger, i samme rom, i samme sofa, så man kan banne og skrike direkte til hverandre, og ty til håndgemeng skulle det bli nødvendig?

Fakk ass! Jeg vil at Titanfall skal ha splitscreen! Jeg vil at Ghosts skal tillate 4-veis splitscreen som på tidligere CoD-spill! JEG VIL HA FLER SPILL MED CO-OP MULIGHETER!


Hvis ikke Borderlands: The Presequel har mulighet for splitscreen co-op så kommer jeg til å sette fyr på noe...

  • 0
Helt enig, men ulempen er at grafikken blir dårligere. Når grafikken blir dårligere må utviklere streve mer for å selge sitt produkt.
Forrige generasjon var det altfor lite split-screen. Jeg håper ikke det fortsetter slik.
Naughty dog
  • 0
Siterer yong boy:
Helt enig, men ulempen er at grafikken blir dårligere. Når grafikken blir dårligere må utviklere streve mer for å selge sitt produkt.


Grafikken blir kanskje dårligere akkurat i split-screen, men hvem bryr seg egentlig så enormt mye om akkurat det? Faen, jeg vil spille mot kompiser mens de sitter i samme rom som meg, ikke beundre grafikken.

Tåpelig at stadig færre spill har mulighet til det. En av flere ting som dreper spillinteressen min litt etter litt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Mario Kart 8, sier jeg bare...
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Skal ærlig innrømme at jeg har gått litt lei slike typiske "split-screen" spill, så jeg bekymrer meg ikke veldig. Typiske "sofaspill" for meg og kompisene er vel Fifa, Smash Bros og Rock Band., ellers går det i online spilling.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ja, se der snappet det for deg også. Jeg snappet for litt over to år siden, når SSX kom uten split-screen, og skrev dette diktet.

Håper de skjerper seg denne generasjonen, men det lover dårlig når Sony velger å legge til en fuckings shareknapp på kontrollen. Hva er det, egentlig? Har brukt den typ... 10 ganger siden jeg fikk den. Mindre "social gaming", mer faktisk sosialt samvær mens man spiller.

Anbefaler Driver San Francisco til de som vil ha et sykt gøy toplayerbilspill til festen. Fast paced, og lekent gameplay. Hvem kan ikke digge bilsisten i et åpent San Francisco? Sexy gritty grafikk og ditto gritty (retro car chase) lydspor er det også. Lættis.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
For split-screen morro ser det ut til at man bør gå for Nintendo sine konsoller. Med det sagt, så er det jo ikke akkurat som de har alle typer spill heller.

Selv har jeg brukt en god del tid på spill som Mario Kart 8, Super Smash, Halo, Left 4 Dead, Tales of Vesperia/Graces/Xillia og Warcraft 3 sammen med venner.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Ingar Hauge:
Mario Kart 8, sier jeg bare...


Men jeg ville ikke spille sånne tullespill, vil ha ordentlige spill


Siterer Joelspeanuts:
Ja, se der snappet det for deg også. Jeg snappet for litt over to år siden, når SSX kom uten split-screen, og skrev dette diktet.

Håper de skjerper seg denne generasjonen, men det lover dårlig når Sony velger å legge til en fuckings shareknapp på kontrollen. Hva er det, egentlig? Har brukt den typ... 10 ganger siden jeg fikk den. Mindre "social gaming", mer faktisk sosialt samvær mens man spiller.

Anbefaler Driver San Francisco til de som vil ha et sykt gøy toplayerbilspill til festen. Fast paced, og lekent gameplay. Hvem kan ikke digge bilsisten i et åpent San Francisco? Sexy gritty grafikk og ditto gritty (retro car chase) lydspor er det også. Lættis.




ROFLOL! Du er definitivt spillverdenens Shakespeare!

Ok, skal sjekke ut Driver SF nå
  • 0
Siterer Suzanne Berget:
Men jeg ville ikke spille sånne tullespill, vil ha ordentlige spill


Nå er det ingen som kommer til å ta deg seriøst.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Siterer Suzanne Berget:Men jeg ville ikke spille sånne tullespill, vil ha ordentlige spill

Nå er det ingen som kommer til å ta deg seriøst.


Var ikke klar over at det var noen som gjorde det til å begynne med
  • 0
Siterer Suzanne Berget:
Var ikke klar over at det var noen som gjorde det til å begynne med


Nei, det stemmer, når du sier det.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!