Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Denne bloggen er skrevet på en telefon, mens jeg sitter på bussen hjem og kan bli noen skrivefeil, men skal rette det når jeg får sjansen

Hva er poenget bak hat mot andre? Noen takler ikke å se en mørkhudet, asiatisk, homofil, funksjonshemmed, eller i en grad, kvinner. Hvorfor må verden hate, når vi kan elske? Hvorfor kan ikke alle bare sitte ned og la vær å bry seg om hva slags etnisk bakgrunn andre har. Dette er spørsmål jeg stiller meg når jeg sitter å les på nyheter om kvinner som prøver å vise fram deres rolle i spill...

Det er greit å ha en mening, men det at man har ytringsfrihet gjør ikke sånn at man kan trakassere andre fordi de er født annerledes, eller noe har skjedd dem. Jeg leser ofte saker hvor folk mottar drapstrusler, voldtektstrusler. Som mange har lest er det en krig i spillverden, og mannen som står bak det geniale spillet Fez fikk nok og selger unna selskapet sitt og rettigheten til spillet fordi han vil vekk fra denne idiotiske krigen folk har startet.

Jeg har også hørt over voice i spill at om en heter "Mohammed1234" så kan du banne på at det sitter en person å trakassere stakkaren. Hvorfor kan ikke alle bare være venner når det kommer til den tingen man har til felles, nemlig spill. Det er ikke lenge siden jeg satt å pratet Israel/Gaza krigen med en person mens vi spilte online (vi møttes der og da) og det kom en tredje person som truet med å følge IP adressen min og sprenge meg og hele min familie... Jeg ble rystet for å få en slik trussel bare fordi jeg har en enkel mening om den krigen.

Dere er folk på internettet, akkurat som meg, og mange andre, og jeg håper VIRKELIG at dere viser respekt til andres meninger, bakgrunner og om dere engasjerer i det de er eller mener så før det fram på en måte som ikke fornermer noen.
*MacGyver Theme*
  • 0
Internett og kjærlighet går absolutt ikke hånd i hånd. Det er faktisk umulig å stoppe hatet. Dette forumet har vel kanskje den mest saklige medlemsskaren jeg har sett på noen forum/internettsider, så det føles litt poengløst å poste det på denne.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Det er bare for å få fram et budskap til den ene av tusen vi har på forumet som kanskje elske å gjøre sånt. Dessuten liker jeg å skrive om sånt her, regardles om hvem som les dette
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Det er bare for å få fram et budskap til den ene av tusen vi har på forumet som kanskje elske å gjøre sånt. Dessuten liker jeg å skrive om sånt her, regardles om hvem som les dette


Absolutt et interessant tema. Hvorfor det er et fenomen å rakke ned på andre, er for meg, ukjent.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Sjalusi, uvitenhet, bitterhet, ignoranse eller bare det at det er enkelt å være tøff og udregelig på nett. Det er hvertfall noen grunner, og alle er i og for seg like tåpelige.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!