Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sommeren har vært heller laber på lanseringsfronten, men nå er nok en spillhøst i anmarsj og det står ikke fint lite på menyen heller. Her de fem jeg ser mest frem til:

Tales of Xillia 2:

Fjorårets Tales of Xillia traff midt i blink og derfor ser jeg veldig frem til det som skal være en direkte oppfølger til spillet. Tales of Xillia 2 vil introdusere to nye hovedpersoner, men samtidig også by på et gjensyn med gjengen fra originalspillet. Når jeg også vet hva Tales serien generelt har å by på, kan jeg ikke annet enn å glede meg til neste uke og det som vil bli (eller forsåvidt har blitt) høstens første innkjøp.

Assassin's Creed: Unity

Etter et fantastisk møte med spillserien gjennom Black Flag i fjor, en nylig gjennomspilling av resten av serien, samt å være godt i gang med andre gjennomspilling av førstnevnte, seiler Unity opp som et av spillene jeg gleder meg mest til i høst. Nye og forbedrede gameplay-elementer, mulighet for Co-Op spilling, samt setting i en spennende tidsperiode, bidrar stort til dette.

Dragon Age: Inquisition

Inquisition er et spill jeg er spent på av flere grunner. Ikke nødvendigvis fordi jeg blodfan av forgjengerne (som jeg heller ikke kan skryte på meg å være), men fordi det virker som et ambisiøst spill det er blitt lagt mye arbeid ned i. BioWare er så opptatt av å gi en best mulig spillopplevelse, at de utsatte lanseringsdatoen til midten av november. Men med en nylig avsløring om at spillet tar godt og vel 150 timer å gjennomføre, er det kanskje greit at det ikke kommer helt enda ...

Super Smash Bros. - Wii U

Smash Bros. spillene er titler jeg har brukt mye tid på gjennom årene, spesielt GameCube klassikeren Melee. Derfor er også forventningene til det nye spillet høye. Spillet virker å bli større, penere og bedre enn noen gang og selv om det enda er noen karakterer jeg gjerne ville hatt med, er det nok potensial allerede til å gjøre dette til et av årets beste og mest underholdende spill. Dog kommer jeg nok til å nøye meg med Wii U versjonen.

World of Warcraft: Warlords of Draenor

Warlords of Draenor er den femte tilleggspakken til MMORPG spillet World of Warcraft og således ikke en enkeltstående spilltittel. Allikevel velger jeg å ta den med i betraktningen. World of Warcraft er uten tvil det spillet jeg har nedlagt mest timer med opp gjennom årene og selv om det i dag kan gå flere måneder mellom hver pålogging, føler jeg fortsatt en sterk tilknytning til spillet. Jeg ser alltid frem til en ny utvidelsespakke og WoD lar oss blant annet se hvordan et av favorittstedene mine i spillet: Outland, så ut før i tiden. Som vanlig er det også masse nytt innhold og noe av det mest interessante er kanskje at hver rase kommer til å få oppdatert utseende. Det skal bli spennende å se hvordan det vil oppleves etter 10 år.

Andre spill som står på innkjøpslisten

Hyrule Warriors
Bayonetta 2
Call of Duty: Advanced Warfare
Pokémon Omega Ruby
Tales of Hearts R
Middle Earth: Shadow of Mordor
Assassin's Creed: Rogue
Kingdom Hearts HD 2.5 Remix

Hvilke spill ser du mest frem til det gjenværende halvåret?

<bild>

Kanskje har Smash Bros. potensialet til å bli årets beste spill?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Her står det helt klart:
Hyrule Warriors
Super Smash Bros
The Sims 4
og kanskje FIFA 15.

Siterer Glorfindel:
Kanskje har Smash Bros. potensialet til å bli årets beste spill?

Det tror jeg så gjerne.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Her står det helt klart:
Hyrule Warriors
Super Smash Bros
The Sims 4
og kanskje FIFA 15.

Og selfølgelig THE CREW.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Shadows of Mordor
Alien Isolation,
DriveClub
LittleBigPlanet
Super Smash Bros 3DS
Civilizations: Beyond Earth
Persona Q
Lords of The Fallen

De er i alle fall de jeg er spent på,. så ser vi hvor mange av dem jeg ender opp med å kjøpe
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Assassin's Creed: Unity
Far Cry 4
Forza Horizon 2
Metro Redux
CoD: Advanced Warfare
Rainbow Mushroom
  • 0
God blogg!

En del her jeg kan si meg enig i. Selv ville jeg ha tatt med Far Cry 4, Destiny og, men ellers er jeg enig med det meste. AC: Unity, Kingdom Hearts HD, Dragon Age, osv. ;D

Glemte å nevne eventuelle spill fra Telltale.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Witcher 3


Men det kommer jo ikke før februar neste år
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Sikre kjøp:
Dangan Ronpa 2: Goodbye Despair (Vita)
Hyrule Warriors (Wii U)
Fantasy Life (3DS)
Hotline Miami 2 (Vita)
Super Smash Bros. 4 Wii U og 3DS
The Legend of Korra (PS3)

Mulige kjøp:
Bayonetta 2 (Wii U)
Pokemon ORAS (3DS)
Persona Q (3DS)
  • 0
Har litt forhåpning til The evil within, men spørs om jeg ikke venter til jeg har skaffet meg PS4, og blir nok ikke noe kjøp i år.
This is great banter, it really is.
  • 0
Far Cry 4?!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
En god blogg, og en god liste Glorfi.

Selv har jeg vel egentlig ikke så veldig lyst til å gå inn på spill som frister, for jo mer jeg ser på det, jo mer føler jeg at kontoen etter hvert kommer til å bli voldtatt hardt av spill-høsten/vintern som kommer. Samt at jeg får jo X1 i september, så forsvinner enda mer der. Men noen sikre kjøp fra dag 1:

Sunset Overdrive
Far Cry 4
Dragons Age: Inquisition
Middle Earth: Shadow of Mordor
Destiny
Pokemon Omega Ruby
Assassin's Creed Unity
Dead Island 2


Samt at det er en del spill som plukkes opp litt etter hvert. Blant annet:
Super Smash Bros. - Wii U
Hyrule Warriors
Assassin's Creed Rogue

I alle fall sånn lista ser ut per dags dato. Så greit å få jobbet som en besatt for å tjene penger til å overleve dette med en positiv økonomi i behold.
  • 0
Far Cry 4 står forsåvidt på den usynlige "under vurdering" listen. Men siden jeg verken har spilt noen av de tidligere spillene, eller er særlig overbegeistret for FPS-spill generelt, så blir det bare "kanskje" enn så lenge.

Destiny har jeg valgt å stå over. Litt av samme grunn som nevnte over her og jeg føler vel at jeg har tatt meg nok vann over hodet allerede, med spillene som er listet opp.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ser frem til begge Borderlands-spillene som kommer i år, hvis Telltale får ræva i gir.
  • 0
Siterer Predator:
Far Cry 4?!


Hvem tror du skal overgå Vaas?
  • 0
Vet du, når jeg gikk igjennom de spillene jeg har planer om å skaffe i høst, er jeg litt takknemlig for at noen titler ble utsatt. For du verden, høsten er ganske fullstappet allikevel og godt mulig ut i 2015, iallefall for min egen del:

Infamous: First Light
Alien: Isolation
Assassins Creed Unity
Lords of the Fallen (forsiktig optimist her)
The Evil Within
Call of Duty: Advanced Warfare
Far Cry 4
LiittleBIGPlanet 3
  • 0
Tales of Xillia 2, SSB4, ORAS og Hyrule Warriors er spillene jeg gleder meg mest til. Dessverre får jeg ikke spilt første og sistenevnte før til juleferien, men gleder meg ikke mindre av den grunn.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer albaga:Witcher 3

Men det kommer jo ikke før februar neste år


Åja, stemmer det. Faen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
En god liste. Har liksom unngått å se fram til titler som Dragon Age, Unity og Destiny rett og slett fordi jeg ikke har noen PS4 eller XONE. Men når jeg etterhvert får skaffet slik en nåværende generasjonskonsoll, så blir det spennende å følge med.

Ser mest fram til Bayonetta 2 og Smash Bros. Bayonetta 2 prøver jeg å unngå å se trailere til for ikke å bli spoilet, men fy søren så bra det ser ut
  • 0
Lords of the fallen
Evil within
Destiny
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Super Smash Bros.
Hyrule Warriors
Bayonetta 2
Fantasy Life
Phoenix Wright Trilogy
  • 0
Må skaffe meg en Wii U, slik at jeg får mulighet til å spille Super Smash Bros og Hyrule Warriors (samt noen andre spill som allerede er ute). Ellers ser jeg mest frem til Assassin's Creed: Unity, og litt Rogue. Men tenker jeg venter med Rogue til det kommer til PS4, noe som er ganske sikkert at det gjør.

Ellers vet jeg egentlig ikke hva annet som kommer ut, skal ha htoL#NiQ: The Firefly Diary som kommer til Vita i September, men ellers vet jeg egentlig ikke om noe annet jeg skal ha i år.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!